Laat mijn moeder een site maken en ze is trots op zoietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef JK het volgende:
Dat is niet heel erg professioneel. Veelste druk joh, idd jaren '90 site.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die foto heb ik al jaren niet meer gezien
Airsoften zullen we wel eens organiseren met BoF. mannetje of 20 in de ardennen met wapens die niet van echt zijn te onderscheiden. Laatste tijd weinig gedaan maar was jaarlijks evenement binnen BoF.
TS is overdag doodquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef JK het volgende:
Kijk even op Teamspeak of iemand wil co-oppen.
Co-Op zonder TS schiet ook niet echt op.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.
Zit je nu te beweren dat Airsoft meer pijn zou doen dan paintball? Paintballs doen absoluut meer "pijn" dan die plastic balletjes, zeker wanneer er meer dan 30 per seconde op je af komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.
Door maskers heen schieten of de tanden uit je mond kan met airsoft ook hoor, daar zijn ook regels voor. Mijn broer heeft een HK416 die 470 FPS schiet, die is uitgesloten voor airsoftgames.
En met de wapens die wel mee mogen doen kan je op 15 meter afstand nog makkelijk iemands tanden kapot schieten.
Het is best wel met elkaar te vergelijken hoor.-weg-
Feet Per Seconde. Mondingsnelheid. En als je het gewicht van het kogeltje weet dan kan je de energie uitrekenen. Als je die cijfers weet kan je de kracht van paintball vs airsoft wel goed vergelijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is FPS eigenlijk. Ik ken alleen RPM als je over vuursnelheid praat.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef jpjedi het volgende:
Vanwege de beperkte mogelijkheden op het moment voor Dekkered om zijn rol als Admin te vervullen, hebben we als admin team besloten om JK/Dutchbiker op te nemen in het admin team. Hij is dus vanaf heden ook te bereiken voor server gerelateerde zaken als kicken, maprotatie etc.
Namens iedereen wensen we hem succes!
ik heb ze beide favoquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Wie gaat er mee #1 aanslingeren?
Ik ga niet spelen maar die server moet eens bij mensen in de favo`s terecht komenAls ik de leden check op battlelof dan zie ik dat 85% enkel #2 in zijn favo lijst heeft staan!
Ik heb 2 servers in mijn favo staan, of zijn er tegenwoordig meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga niet spelen maar die server moet eens bij mensen in de favo`s terecht komenAls ik de leden check op battlelof dan zie ik dat 85% enkel #2 in zijn favo lijst heeft staan!
4 servers, zie OPquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Solique het volgende:
Ben weer eens ingelogd in battlelog.
[..]
Ik heb 2 servers in mijn favo staan, of zijn er tegenwoordig meer.
Addedquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
4 servers, zie OP
Maprotatie aangepast:
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo big brother achtig johquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Ik kom er wel even bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver benquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
USAS 12 met IRNV en 12g frag________________________________________!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver ben
we zijn er bijna, nog eentjequote:
Ik ben er bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver ben
Al een week bf3 niet aangeraakt, dus gaat niet zo snel.quote:
Kan jij ook bij nuquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
we zijn er bijna, nog eentje
EDIT: kut min 8 spelersen daarvoor heb ik civilian nodig want hij heeft toegang tot het config file van BoF#1.
Ik ben een groot voorstander van Rush (en hardcore) maar aangezien er echt geen hond op de rush server kwam hebben we er maar een mixed server van gemaakt. We kijken het zo een tijdje aan en als het blijkt dat er 'veel' mensen normal rush willen spelen kunnen we hem weer omzetten. Tot die tijd houden wel het even op hardcore mixed.quote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet hetSlechte zaak, slechte zaak.. Waarom vindt niemand Rush leuk?
Ik wil niet in een andere server om mijn Rush behoeftes te bevredigen
Ik postte al, ik start alleen mee op. Ik kan overdag niet zomaar even gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef Idanue het volgende:
Hey.... zit ik net in 2 gaat jedi er weer uit.
tnx en aangepast! reboot morgen vroeg maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kan jij ook bij nuAlleen zou ik 't nu niet meer gaan aanpassen. Dan worden de players weer gekicked..
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Zo na een paar minuten draaide de #2 ook. Ik vind het wel weer genoeg vandaag
Beide servers draaien volle bak
Grappig hoe snel dat gaat. Na 20 minuten zonder stroom te hebben gezeten ga ik weer in één van de serversquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Zo na een paar minuten draaide de #2 ook. Ik vind het wel weer genoeg vandaag
Beide servers draaien volle bak
doe ik die ook even mee, nu we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Idanue het volgende:
Ik probeer nu de metro server te vullen.
Dinsdag papadagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:27 schreef genakt het volgende:
Pff af en toe zou ik nog willen dat ik op school zat
Ben er vanavond weer even
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
Ben atm lvl 37. Zal wel vanavond ofzo lvl 43 zijn in het tempo waarin ik nu lvl. Maar ik heb het een paar x opgepakt, het is echt OP man
Week?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef hiddit het volgende:
nog een week en dan kan ik ook weer mee doen
nu alleen maar een beetje de 4# server in de gaten houden enz
jaa ik moest plots 2 weken naar boord (k werk op een schip) dusja en me laptop gaat het niet trekken denk ikquote:
Helaas is het bij mij 3 kwart van de week vrouw dagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dinsdag papadag
Metro is ook los, binnen een minuut
[ afbeelding ]
Die levels haal je makkelijk 1 level per uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23
Hoop vandaag iig de 24 aan te tikken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |