Al een week bf3 niet aangeraakt, dus gaat niet zo snel.quote:
Kan jij ook bij nuquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
we zijn er bijna, nog eentje
EDIT: kut min 8 spelersen daarvoor heb ik civilian nodig want hij heeft toegang tot het config file van BoF#1.
Ik ben een groot voorstander van Rush (en hardcore) maar aangezien er echt geen hond op de rush server kwam hebben we er maar een mixed server van gemaakt. We kijken het zo een tijdje aan en als het blijkt dat er 'veel' mensen normal rush willen spelen kunnen we hem weer omzetten. Tot die tijd houden wel het even op hardcore mixed.quote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet hetSlechte zaak, slechte zaak.. Waarom vindt niemand Rush leuk?
Ik wil niet in een andere server om mijn Rush behoeftes te bevredigen
Ik postte al, ik start alleen mee op. Ik kan overdag niet zomaar even gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef Idanue het volgende:
Hey.... zit ik net in 2 gaat jedi er weer uit.
tnx en aangepast! reboot morgen vroeg maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kan jij ook bij nuAlleen zou ik 't nu niet meer gaan aanpassen. Dan worden de players weer gekicked..
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Zo na een paar minuten draaide de #2 ook. Ik vind het wel weer genoeg vandaag
Beide servers draaien volle bak
Grappig hoe snel dat gaat. Na 20 minuten zonder stroom te hebben gezeten ga ik weer in één van de serversquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Zo na een paar minuten draaide de #2 ook. Ik vind het wel weer genoeg vandaag
Beide servers draaien volle bak
doe ik die ook even mee, nu we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Idanue het volgende:
Ik probeer nu de metro server te vullen.
Dinsdag papadagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:27 schreef genakt het volgende:
Pff af en toe zou ik nog willen dat ik op school zat
Ben er vanavond weer even
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
Ben atm lvl 37. Zal wel vanavond ofzo lvl 43 zijn in het tempo waarin ik nu lvl. Maar ik heb het een paar x opgepakt, het is echt OP man
Week?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef hiddit het volgende:
nog een week en dan kan ik ook weer mee doen
nu alleen maar een beetje de 4# server in de gaten houden enz
jaa ik moest plots 2 weken naar boord (k werk op een schip) dusja en me laptop gaat het niet trekken denk ikquote:
Helaas is het bij mij 3 kwart van de week vrouw dagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dinsdag papadag
Metro is ook los, binnen een minuut
[ afbeelding ]
Die levels haal je makkelijk 1 level per uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23
Hoop vandaag iig de 24 aan te tikken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |