quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Xblister het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)nked-Mixed-Hardcore/
VULLEN
Heb betere voorbij zien komen...quote:
Het is meer de reactie en daarna die lanceringquote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb betere voorbij zien komen...
Is er eindelijk een Rush server.. is het hardcore mode..quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Xblister het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)nked-Mixed-Hardcore/
VULLEN
*oh shit, a grena.. *BWAM*quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is meer de reactie en daarna die lancering![]()
hebben we gehad maar poll wees uit dat 80% liever cq speelt. Daarom hebben we een rush server in het leven geroepen maar daar was ook weer geen animo voor dus nu mixed. De #2 zat vanavond vol met boffers dus er zijn kandidaten genoeg maar niemand lijkt geduld te hebben om even de #1 of #4 aan te slingeren. Dat is gewoon een kwestie van afspreken en gaan. Als iedereen direct weer weggaat naar het joinen dan komt hij nooit los. Hij moet wel bij mensen in favorieten komen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Is er eindelijk een Rush server.. is het hardcore mode..
Sorry, maar ik speel liever Conquest dan hardcore mode, dus ik ga even in de #2 server. Bovendien, volgens mij wordt het een mission impossible om die andere server te vullen. De enige waarin gespeeld wordt is #2.
Waarom niet een modus rotatie op de #2 server? Dus om de beurt Rush en Conquest? Doe eens gek! Zijn hier meer mensen voor?
Ik weet hetquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hebben we gehad maar poll wees uit dat 80% liever cq speelt. Daarom hebben we een rush server in het leven geroepen maar daar was ook weer geen animo voor dus nu mixed. De #2 zat vanavond vol met boffers dus er zijn kandidaten genoeg maar niemand lijkt geduld te hebben om even de #1 of #4 aan te slingeren. Dat is gewoon een kwestie van afspreken en gaan. Als iedereen direct weer weggaat naar het joinen dan komt hij nooit los. Hij moet wel bij mensen in favorieten komen.
Als ik kijk in bf3cc naar de #2 dan zie je dat na 12:00 smiddags er heel de tijd mensen inloggen en weer weg gaan... Dan zetten een paar mensen de pc aan en loggen in, als het dan hier gepost wordt zie je dat we binnen 2 minuten los zijn...
Ik vind rush 3x niks, dus ik ontwijk het sowieso.quote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet hetSlechte zaak, slechte zaak.. Waarom vindt niemand Rush leuk?
Ik wil niet in een andere server om mijn Rush behoeftes te bevredigen
quote:Op maandag 28 november 2011 12:24 schreef jpjedi het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ite-bof-is-here.html
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind rush 3x niks, dus ik ontwijk het sowieso.
Epic momentsquote:
Kinderachtig zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef Xblister het volgende:
trolololol
[Modern Warfare 3] #16 Omdat mensen te lui zijn om een topic te openen
quote:
Niveau van BoF is echt 12 jaar of zo? Op de server meestal ook al weinig verschil...quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/96bfdcd771075824f1a81303515ba61b/http://i398.photobucket.c(...)_pony.jpg]afbeelding[/url] ]
Zit echt vaak tegen voor jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, heerlijk goed potje..
Sluit ie bijna op het einde af.. 'game session removed from server'.. argh
Is goedquote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef jpjedi het volgende:
@Dennis, kun je niet beter hier inschrijven? lijkt minder rompslomp en wat actiever dan clanbase:
http://www.esl.eu/eu/
Flashlights verbodenmaar helaas ook IRNV scopes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door dennis3d op 29-11-2011 07:22:29 ]
Als je toch zoveel commentaar hebt, ga lekker ergens spelen ofzo..quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niveau van BoF is echt 12 jaar of zo? Op de server meestal ook al weinig verschil...
Zo of niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je toch zoveel commentaar hebt, ga lekker ergens spelen ofzo..
Blijf dan weg, of zeik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niveau van BoF is echt 12 jaar of zo? Op de server meestal ook al weinig verschil...
We zitten op ESL.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je toch zoveel commentaar hebt, ga lekker ergens spelen ofzo..
Zelfde hier kon gister niet slapen dus nog ff 2 potjes gedaan, en dan ben je wel gelijk ff lekker bezig met knallenquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef Idanue het volgende:
Net even 2 rondjes Metro met 1050 tickets gedaan, ging lekker maar 24 spelers is ook wel genoeg voor die map.
Ik wil je best wel een tientje storten geef maar gegevensquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:54 schreef jpjedi het volgende:
betalende leden:
VIP:
Nurspekkie 10 euro (5 maanden)
Bugworks 7,50 (3,5 maanden)
Vondutch 15 euro (7,5 maanden)
Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)
battlelies 15 euro (7,5 maanden)
JK 4 euro (2 maanden)
Idanue 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm):
Civilian 60 euro (1 jaar)
jpjedi 15 euro (3 maanden)
Dekkered 30 euro (6 maanden)
Die foto heb ik al jaren niet meer gezienquote:
Super!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:55 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik wil je best wel een tientje storten geef maar gegevens
quote:Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Ing doet het niet, maar hij staat in de verzendlijstquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Super!
Ik heb dit ook aan de wiki toegevoegd want ik zag het niet meer terug in de OP:
[..]
dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ing doet het niet, maar hij staat in de verzendlijst
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ing doet het niet, maar hij staat in de verzendlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |