Werd een keer van 2 meter volgas neergeschoten op me hol. Dat deed verdomd pijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij kan airsoft ook fucking veel pijn doen, afhankelijk van de afstand..
geloof me, binnen 10 mtr met airsoften geraakt worden is geen fun.quote:
Ik weet nog goed, ik lag in dekking en er reed een jeep voorbij met een M60.. ik werd bedolven onder een laag bladeren die van de bomen werd geschoten.quote:Algemeen
Airsoft wordt zo nu en dan ook als training gebruikt voor militairen en Special Forces. De replica's zijn moeilijk van echt te onderscheiden. Omdat ze zo realistisch zijn, was bezit in Nederland in strijd met de Wet wapens en munitie en dat maakt airsoft illegaal in Nederland. In Tsjechië, Luxemburg en Engeland mag het spel wel worden gespeeld, al gelden soms beperkingen. In de overige Europese landen is airsoft legaal. Airsoft is een sport die over de hele wereld gespeeld wordt.
De BB's worden met een snelheid van tussen de 88 en 152 meter per seconde weggeschoten. Aangezien de BB's een behoorlijke snelheid hebben, is veiligheid absoluut het allerbelangrijkste van de sport. De kans op oogletsel, als niet de juiste veiligheidsmaatregelen genomen worden, is groot. Vandaar dat iedere Airsoftspeler een speciale veiligheidsbril draagt, de Airsoft goggle. Verder kan het zo zijn dat je een bultje of blauwe plek krijgt en in het geval van een schot van minder dan 5 meter kan dit een klein wondje veroorzaken. Soms komt er ook tandletsel voor, al gebeurt dit relatief weinig. Sinds 16 februari 2011 wordt er in de regering gesproken over legalisering (en regulering) van airsoft in Nederland. Zo moeten er nog regels worden opgesteld door de regering.
Klopt, heb ook die melding gehad. Heb ze nog niet kunnen testen. Iemand anders wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Iemand al de nieuwe AMD drivers geprobeerd? Kreeg net een melding dat ik ze kon updaten.
Ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klopt, heb ook die melding gehad. Heb ze nog niet kunnen testen. Iemand anders wel?
En verder is het idee om af en toe wat Rush in de roulatie te gooien geweldig! Inderdaad niet achter elkaar maar gewoon lekker gevarieerd. Als dit idee wordt doorgevoerd geef ik iedereen een kitten! En wees eerlijk, wie wil dat nou niet?
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geloof me, binnen 10 mtr met airsoften geraakt worden is geen fun.![]()
Dingen schieten tot 25 meter nauwkeurig en snipers tot 100 mtr;) Het is ontstaan als simulatiesport van het US army en onderdelen uit de wapens zijn uitwisselbaar met de originele wapens. 800 schoten per minuut ga je ook niet halen bij paintballen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
[..]
Ik weet nog goed, ik lag in dekking en er reed een jeep voorbij met een M60.. ik werd bedolven onder een laag bladeren die van de bomen werd geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.
Je bedoeld dat je bent begonnen met assault spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef Afwazig het volgende:
Ben gister met support begonnen, zie ook [BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic.
Oeps! Ja aangepastquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef Xblister het volgende:
Je
[..]
Je bedoeld dat je bent begonnen met assault spelen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.
Zit je nu te beweren dat Airsoft meer pijn zou doen dan paintball? Paintballs doen absoluut meer "pijn" dan die plastic balletjes, zeker wanneer er meer dan 30 per seconde op je af komen.Is er ook een M203 paintbal gun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.
Anyway, paintballen heeft weinig te maken met airsoften imo en is min of meer het jaarlijks BoF evenement. Dus ik hou het daar even bij en zal inschrijvingen gaan openen in januari. De console Boffers gaan ook mee namelijk.
Markers zijn het, wat tevens de reden is waarom markers wel legaal zijn en airsoft guns niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is er ook een M203 paintbal gun?
Anyway, paintballen heeft weinig te maken met airsoften imo en is min of meer het jaarlijks BoF evenement. Dus ik hou het daar even bij en zal inschrijvingen gaan openen in januari. De console Boffers gaan ook mee namelijk.
De reden dat airsoft illegaal is omdat ze 1:1 replica`s zijn en daarom onder de wapenwet vallen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Markers zijn het, wat tevens de reden is waarom markers wel legaal zijn en airsoft guns niet.
Anyhow, ik vind 't best. 't Was maar een suggestie.
Dat is erna kut!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef Xblister het volgende:
Had verwacht dat we gewoon flink gingen feesten en zuipen![]()
Hoor ik dat we balletjes op mekaar gaan schieten
Tering die sitequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is erna kut!
Doen we meestal hier:
http://www.littlecreek.be/
-knip-
Die site is wel een beetje sneu jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Tering die site
Ik waan me weer helemaal in 1995![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De reden dat airsoft illegaal is omdat ze 1:1 replica`s zijn en daarom onder de wapenwet vallen.
Zou de mijne bij deze ook doen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moeder zou dit voor een gun aanzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |