SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart
Ronde 5:Remlof
Ronde 6:Joooo-pi
Ronde 7:eentwee
Ronde 8:woordbakkertje
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Competitie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 12% gewijzigd door DaMart op 04-12-2011 17:17:57 ]
quote:
Hoe wil je zoiets gaan verbieden?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:04 schreef Loll het volgende:
Ik ben benieuwd wie wint. Waarom zijn valsspeel apps niet verboden?
Bij deze competitie in principe standaard, tenzij jij graag random speelt en je tegenstander hiermee instemt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:05 schreef Prutzenberg het volgende:
Moet er gespeeld worden met het standaard speelbord of mag random ook?
Ik vind het uiterst lame, overigens ben ik niet zo heel erg bang voor valsspeel apps, ik denk zelfs dat ik van een gemiddelde speler met een valsspeel app zou winnen, maar dat ligt vooral aan de tactiek die ik tijdens spelen hanteer.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:04 schreef Loll het volgende:
Ik ben benieuwd wie wint. Waarom zijn valsspeel apps niet verboden?
Ik ga voor de EK-lotingquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:04 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik spannender vind, deze loting of de EK-loting van zometeen
De file is niet compleet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft PM ontvangen!
https://docs.google.com/s(...)2c&hl=nl&pli=1#gid=7
De eerste ronde sluit : Ronde 9.1 (tot 06-12 23:59):
yes op de goede afloopquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef Cue_ het volgende:
Loll en ik hebben onze eerste zetten gezet
ow kutquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
De file is niet compleet.
Er staat niet bij naar welke plaats in de volgende ronde je doorgaat als je wint
jheee op de goede afloop :-]quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef Cue_ het volgende:
Loll en ik hebben onze eerste zetten gezet
En we zijn begonnen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
OA geinviteerd. Bedankt C_A voor de organisatie!![]()
![]()
klopt helemaal, en nogmaals proficiatquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
Mijn potje tegen svk1985 is net afgelopen, uitslag:
DaMart - svk1985 482-351
Het ging lange tijd gelijk op, waarbij svk een lichte voorsprong nam. Maar op het eind had ik wat meer mazzel met de letters die ik op mijn plankje kreeg.
Goed gespeeld dus, svk.
Jij bent te goed, ik wil niet meer tegen jou.quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef woordbakkertje het volgende:
SunglasseAtNight - woordbakker 346 -597
Volgens mij werkt het ook niet om 's nachts met zo'n ding op te lopen
Dank, was een leuk potje!quote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef clevy het volgende:
hmm.. bah.
Tantejanne(Twinkles) - jurj(clevy): 419 - 292
gefeliciteerd.
Ach ja. Ik zit in de nachtdienst. Maar we zijn al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Morgen zal ik niet héél veel zetten maken denk ik, moet werken van 06:15-14:00 (dus kijk ik in de pauzes) en 's avonds "moet" ik pokeren
Maar we zien het wel.
En ik heb even de OP bijgewerkt. De winnaars van competitie 7 en 8 stonden er nog niet inquote:
THXquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb even de OP bijgewerkt. De winnaars van competitie 7 en 8 stonden er nog niet in.
Ik heb verloren, was leuke game, met relatief hoge scores van beide kanten, uit me hoofd iets van 340-390 voor charmed angel, S6 in volgende ronde!quote:
thx!quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb verloren, was leuke game, met relatief hoge scores van beide kanten, uit me hoofd iets van 340-390 voor charmed angel, S6 in volgende ronde!
Dat is alleen maar goede hoop voor de rest.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat 8 competities ook 8 verschillende winnaars hebben opgeleverd.
Was redelijk frusti, kon eigenlijk alleen maar counteren met gelijke scores nadat je aan begin paar hoge had gelegt, probeerde nog voor 1 mega score te gaan, had ook wel de letters, maar bord was zo dood als pierquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Mijn tegenstander heeft gisterochtend een woord gelegd, en vanmorgen een woord gelegd....
Waarschijnlijk legt ie er morgenvroeg weer eentje
Jupquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef Prutzenberg het volgende:
JoochemP - Prutzenberg: 307 - 355
Mooi spel geweest!
En dat was zo tot het einde! Bij de laatste zet stond ik 419-420 achter. Uiteindelijk is het 438-410 in mijn voordeel geworden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
OA en ik zijn voortdurend stuivertje aan het wisselen. Spanning is om te snijden
Tot vanavond 23:59quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik en loll zijn nog aan het spelen.. maar het gaat niet heel snel. We hebben nog 46 stenen over. Hoelang hebben we nog?
Ik had de letters van NADEEL tactischer moeten gebruiken. En ik had gewoon QAT moeten leggen toen ik de kans had, ook al waren er geen bonusvakjes in de buurt. Nu heeft de Q me de nek omgedaan. Maar inderdaad een heel spannende pot. Ik verlaat het strijdveld met opgeheven hoofd. Verloren op de laatste letter. Succes verder OA.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
En dat was zo tot het einde! Bij de laatste zet stond ik 419-420 achter. Uiteindelijk is het 438-410 in mijn voordeel geworden.
De Q moet je altijd spelen zo gauw je kan, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had de letters van NADEEL tactischer moeten gebruiken. En ik had gewoon QAT moeten leggen toen ik de kans had, ook al waren er geen bonusvakjes in de buurt. Nu heeft de Q me de nek omgedaan. Maar inderdaad een heel spannende pot. Ik verlaat het strijdveld met opgeheven hoofd. Verloren op de laatste letter. Succes verder OA.
Gohquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef D. het volgende:
Da's geen grapje hoor
Met dit tempo gaan we het niet halen
jawel jawel! vanavond wil ik het afmakenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen grapje hoor
Ik sta ook voor, maar juist bij achterstand zou je moeten spelen om diezelfde achterstan weer goed te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goh
Al hoop ik dat mijn match ook nog even reageert en vandaag wat tijd erin steekt. Anders heb ik wel mooi gewonnen(of zal ze geen zin meer hebben omdat ik voorsta
)
86-183 ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sta ook voor, maar juist bij achterstand zou je moeten spelen om diezelfde achterstan weer goed te maken
das een feit, maar ik spaar voor een goeie move ( als ik die nog kan maken tenminstequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sta ook voor, maar juist bij achterstand zou je moeten spelen om diezelfde achterstan weer goed te maken
tis 294-152 momenteelquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
86-183 ?![]()
Het is te doen, maar dan moet je wel even wat geluk hebben
Ik stond laatst zo'n 150 punten achter, en heb toen toch nog gewonnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
86-183 ?![]()
Het is te doen, maar dan moet je wel even wat geluk hebben
stuur even een berichtjequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen grapje hoor
Ja, ik had me eigenlijk al bij verlies neergelegd. Maar toen vond WF het OK dat ik het mooie woord EPISCHE van Wendy vernaggelde tot EPISCHEN. Is zo onvoorspelbaar wanneer je een N, E of R achter een woord mag plakken. Nu bracht het met een neuslengte voorbij W.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef computergirl het volgende:
EvertK - Wendy-Amsterdam
367 - 356
En ik stond zo lang voor
c_a je bent sloomquote:
We zijn 4 dagen verder. Hoe staat het bij jullie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Maringo het volgende:
Trein_Stel uitgenodigd. Bedankt voor de pm C_A!
Dank u! Ging eigenlijk heel de tijd gelijk op; was een leuk potjequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
MPGFOK - RobertdeJ
345 - 377
Gefeliciteerd en succes in de volgende ronde
nog steeds bezigquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe staat het bij jullie??
Of heb ik een uitslag gemist?
heb je al een bericht gestuurd?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
nog steeds bezig
op dit moment
Iamjustin (129) - crv (187) : 34 tiles left
Wat voor bericht?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je al een bericht gestuurd?
ik zit al 64 uur op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Zal als ik straks thuis ben even de scores verwerken
nee, hij heeft net weer een zet gedaan, een klein uurtje terugquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
via chat naar je tegenstander
ja, nog even en ik win weer van je door tijdsoverschrijdingquote:
ik heb een zet gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
ja, nog even en ik win weer van je door tijdsoverschrijding
quote:
als je met haar net zo snel speelt als met mij dan mag je wel een paar weken uittrekkenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb TanteJanne - Twinkles uitgenodigd
Mijn competities, probeer ik altijd in 1 dag te spelenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
als je met haar net zo snel speelt als met mij dan mag je wel een paar weken uittrekken
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn competities, probeer ik altijd in 1 dag te spelenDaarom blijft de rest wachten
quote:Op maandag 5 december 2011 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
zinedinho - Aleimon Thimble: 384-484
Yay.
Ja begonnen! Nou moet ik wel even extra mn best doen natuurlijk. Tegen de competitieleider :-)quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb TanteJanne - Twinkles uitgenodigd
Zal als ik straks thuis ben bijwerken.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog 3 uitslagen!
[ afbeelding ]Iamjustin resigned, crv is door!
Van mij en loll(? ) eerder gepost.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal als ik straks thuis ben bijwerken.
Hoe staat het met de andere 2 potjes?
Gewonnen met 479 tegen 393. Eindsprintje, want het merendeel stond ik achter..quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Maringo het volgende:
Potje tussen Trein_Stel en mij gaat een beetje langzaam, ook omdat we een beetje langs elkaar heen spelen. Het is nu 390 - 375 voor mij met nog 2 tiles in de pot. Dit moeten we wel af kunnen maken vanavond.
Ja ik wil toch echt verder met de competitie, dus lijkt mij dat jij dan door bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij en loll(? ) eerder gepost.
tis relatief stil aan de andere kant. Gister laten weten dat we tot 23.59 hadden , toen is er klein beetje gespeeld, momenteel ligt het weer stil.
Stand 122 -246 (voordeel mij) met 29 tiles over.
Idd! Van beide kanten mooie woorden en lag meestal iets achter, op het laatst een mooie kans voor mij om nog even flink punten te halen en zo toch nog uit te lopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren van TanteJanne - Twinkles!
Was een spannende pot, maar op het laatste sterke woorden in het voordeel van TanteJanne!
Leuk potje
440 - 531
idd cue gefeliciteerd met overwinning, de ronde kwam een beetje ongelegen kwa tijd. excuse-moiquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij en loll(? ) eerder gepost.
tis relatief stil aan de andere kant. Gister laten weten dat we tot 23.59 hadden , toen is er klein beetje gespeeld, momenteel ligt het weer stil.
Stand 122 -246 (voordeel mij) met 29 tiles over.
Aparte account naam, gezien je vraag.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef Verwerker het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Mijn account is slimme.boy
{]:-)quote:Op donderdag 8 december 2011 01:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Aparte account naam, gezien je vraag.
Bijgewerktquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Op de nipper gewonnen van RobertdeJ, ik stond bij de laatste beurt nog achter en ik weet bijna zeker dat als ik niet in 1x mijn laatste drie letters had kunnen wegleggen ik niet had gewonnen...
[ afbeelding ]
Ronde 9.2 dus.
Woei net gewonnen van crvquote:Op woensdag 7 december 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
je nieuwe tegenstander is crv - Elzass
Tja, was een mooie pot. Ik dacht telkens dichterbij te kunnen komen, maar die klappers op het laatst deden me de das om.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewonnen van EvertK.Eindstand is 452-358, met een prachtig slot waarin hij als voorlaatste beurt 66 punten scoorde en ik afsloot met een bingo van 55 punten (+7 voor de overgebleven tiles).
Je nieuwe tegenstander is remlof - Remlof.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewonnen van EvertK.Eindstand is 452-358, met een prachtig slot waarin hij als voorlaatste beurt 66 punten scoorde en ik afsloot met een bingo van 55 punten (+7 voor de overgebleven tiles).
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenberg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei net gewonnen van crv
Stond de hele tijd met 20/40 punten achter ivm een mooi woord van hem. Uiteindelijk had ik geluk met een woord van 60 punten en kwam ik op voorsprong. Maar was leuk potje
Eindstand 399 - 348
Ik zag het netquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenberg.
Jullie mogen alvast beginnen als jullie willen
nogmaals gefeli, geweldige eindsprint van je. kon niet meer bijkomen, had enkel medeklinkersquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei net gewonnen van crv
Stond de hele tijd met 20/40 punten achter ivm een mooi woord van hem. Uiteindelijk had ik geluk met een woord van 60 punten en kwam ik op voorsprong. Maar was leuk potje
Eindstand 399 - 348
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzal_%28vogel%29quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef raptorix het volgende:
Wordfeud kent het woord Quetzal niet eens, ultieme scrabble bazenwoord![]()
![]()
soms heb je de meest rarae combi's maar standaard worden kent ie nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef raptorix het volgende:
Wordfeud kent het woord Quetzal niet eens, ultieme scrabble bazenwoord![]()
![]()
Ik was vrij kansloos tegen jequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Remlof en ik hebben er maar een blitz van gemaakt, komt mooi uit aangezien ik het weekend weg ben. Ik heb gewonnen met 417 tegen 383! Ik begon goed maar had een wat zwakker slot, zodat het op het laatst nog spannend werd. Goed gespeeld
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend, sterk potje, dat vrij gelijkwaardig op ging, heb ik van OA gewonnen met 497 tegen 477.
Je nieuwe tegenstander is Twinkles - TanteJannequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend, sterk potje, dat vrij gelijkwaardig op ging, heb ik van OA gewonnen met 497 tegen 477.
Tja, ik vond grijst al een raar woord, maar probeerde natuurlijk ook direct grijste voor TW. Dan had alles nog heel anders kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
WordFeud heeft vooral moeite met vervoegingen is mijn ervaring. In mijn potje tegen EvertK speelde ik 'GRIJST' waar dan ineens geen 'GRIJSTE' van gemaakt mocht worden. In mijn huidige potje tegen Remlof heb ik 'CAPTEREN' liggen, maar 'CAPTEREND' of 'CAPTERENDEN' mag niet. Wel schandalig dat Quetzal er ook niet instaat trouwens, prachtig scrabblewoord.
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bestand weer bijgewerkt!![]()
De volgende ronde is nu bezig!
Ronde 9.3 (tot 13-12 23:59)
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Ohh ik dacht dat de ronde waar ik ook in stond al begonnen wasquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.
Je mag me buiten de competitie om best uitdagen hoor.
Je hebt een wat oude lijst gebruikt, waardoor niet iedereen meer erin staat, dus even gecorrigeerdquote:
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenbergquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
Inderdaad, helaas geen schijn van kans met zulke letters. Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
Idd, bloedspannend. 492 punten met o.a. 3 bingo's en dan nog verliezen. =( Maar niet tegen zomaar een tegenstander!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Maringo het volgende:
Wederom gewonnen omdat Aleimon Thimble een q had als laatste letter. 510 - 492. Geweldig potje trouwens.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef thmascrown het volgende:
...
Hier kan ook meegedaan worden aan een Wordfeud toernooi: http://www.wordfeudia.nl/tournament/wordfeudia
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als er 64 deelnemers zijn ronde 10 moet natuurlijk wel een grote competitie zijn
48 zou ook nog kunnen, maar dan heb je eerst een poule fase nodig, 12 poules van 4, waarvan de top 3 doorgaatquote:Op donderdag 15 december 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat dit wel een beetje de max is. Beter met 32.
dat is weer een andere competitiequote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
48 zou ook nog kunnen, maar dan heb je eerst een poule fase nodig, 12 poules van 4, waarvan de top 3 doorgaat
Dat is wel vaker gebeurdquote:
Volgens mij was het na 2 woorden al min of meer beslistquote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Prutzenberg het volgende:
DaMart heeft mij ingemaakt met 509 tegen 332 punten![]()
Ik had vette pech met mijn letters.
Ik zal hem later uitnodigen... tenzij hij me voor isquote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de finale ruim verloren.
Eindstand:
Maringo 612 - DaMart 439![]()
![]()
.
Dit keer had mijn tegenstander het meeste geluk met de letters, vooral in het begin. Waar hij vrolijk mooie zevenletterwoorden kon maken, zat ik met alleen medeklinkers opgescheept.
Dit is wel mijn grootste vernedering ooit meteen.
Maar gefeliciteerd, Maringo.
Als jij dat laatste zevenletterwoord niet had neergelegd, dan had ik er daar eentje kunnen neerleggen, en dan was het nog heel spannend geworden. Want ik was met een flinke inhaalslag bezig op een gegeven moment... maar toen had jij de leukste plekken voor lange woorden met veel punten al ingepiktquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik had er nog eentje kunnen neerleggen als jij de V van 'omvouwen' niet had geblokkeerd.
Wat ik het meest opvallend vond is dat we voornamelijk linksboven gespeeld hebben, terwijl de meeste potjes van mij toch voornamelijk rechts onderin afspelen.
Of nog heel even wachten omdat ook de poles competitie net weer gestart is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje!
Het is tijd voor ronde 10!
Dankjequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Gefeliciteerd MaringoTerechte winnaar lijkt me.
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerstquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje!
Het is tijd voor ronde 10!
En we missen nog 25 deelnemersquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerst
Nou, vooruit danquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerst
Wat is je bron?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Er schijnen zo'n 60.000 woorden te zijn toegevoegd aan het Nederlandse woordenboek. Ik ben benieuwd welke dan.
Twitter:quote:
twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
Ah thanks, tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twitter:twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
Cd en EQ ook volgens die sitequote:Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef remlof het volgende:
IQ en TV mogen weer
http://www.taaltik.nl/Wordfeud/
Gaat ie dan automatisch updaten?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Er schijnen zo'n 60.000 woorden te zijn toegevoegd aan het Nederlandse woordenboek. Ik ben benieuwd welke dan.
Hij maakt altijd verbinding met de WF-server volgens mij, als je een woord legt, om te kijken of het magquote:
Als het nog gebeurt, zou ik wel opnieuw gaan inventariseren wie er meedoen. Ik ben namelijk weer gestopt met Wordfeudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |