ik zit al 64 uur op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Zal als ik straks thuis ben even de scores verwerken
nee, hij heeft net weer een zet gedaan, een klein uurtje terugquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
via chat naar je tegenstander
ja, nog even en ik win weer van je door tijdsoverschrijdingquote:
ik heb een zet gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
ja, nog even en ik win weer van je door tijdsoverschrijding
quote:
als je met haar net zo snel speelt als met mij dan mag je wel een paar weken uittrekkenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb TanteJanne - Twinkles uitgenodigd
Mijn competities, probeer ik altijd in 1 dag te spelenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
als je met haar net zo snel speelt als met mij dan mag je wel een paar weken uittrekken
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn competities, probeer ik altijd in 1 dag te spelenDaarom blijft de rest wachten
quote:Op maandag 5 december 2011 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
zinedinho - Aleimon Thimble: 384-484
Yay.
Ja begonnen! Nou moet ik wel even extra mn best doen natuurlijk. Tegen de competitieleider :-)quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb TanteJanne - Twinkles uitgenodigd
Zal als ik straks thuis ben bijwerken.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog 3 uitslagen!
[ afbeelding ]Iamjustin resigned, crv is door!
Van mij en loll(? ) eerder gepost.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal als ik straks thuis ben bijwerken.
Hoe staat het met de andere 2 potjes?
Gewonnen met 479 tegen 393. Eindsprintje, want het merendeel stond ik achter..quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Maringo het volgende:
Potje tussen Trein_Stel en mij gaat een beetje langzaam, ook omdat we een beetje langs elkaar heen spelen. Het is nu 390 - 375 voor mij met nog 2 tiles in de pot. Dit moeten we wel af kunnen maken vanavond.
Ja ik wil toch echt verder met de competitie, dus lijkt mij dat jij dan door bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij en loll(? ) eerder gepost.
tis relatief stil aan de andere kant. Gister laten weten dat we tot 23.59 hadden , toen is er klein beetje gespeeld, momenteel ligt het weer stil.
Stand 122 -246 (voordeel mij) met 29 tiles over.
Idd! Van beide kanten mooie woorden en lag meestal iets achter, op het laatst een mooie kans voor mij om nog even flink punten te halen en zo toch nog uit te lopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren van TanteJanne - Twinkles!
Was een spannende pot, maar op het laatste sterke woorden in het voordeel van TanteJanne!
Leuk potje
440 - 531
idd cue gefeliciteerd met overwinning, de ronde kwam een beetje ongelegen kwa tijd. excuse-moiquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij en loll(? ) eerder gepost.
tis relatief stil aan de andere kant. Gister laten weten dat we tot 23.59 hadden , toen is er klein beetje gespeeld, momenteel ligt het weer stil.
Stand 122 -246 (voordeel mij) met 29 tiles over.
Aparte account naam, gezien je vraag.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef Verwerker het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Mijn account is slimme.boy
{]:-)quote:Op donderdag 8 december 2011 01:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Aparte account naam, gezien je vraag.
Bijgewerktquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Op de nipper gewonnen van RobertdeJ, ik stond bij de laatste beurt nog achter en ik weet bijna zeker dat als ik niet in 1x mijn laatste drie letters had kunnen wegleggen ik niet had gewonnen...
[ afbeelding ]
Ronde 9.2 dus.
Woei net gewonnen van crvquote:Op woensdag 7 december 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
je nieuwe tegenstander is crv - Elzass
Tja, was een mooie pot. Ik dacht telkens dichterbij te kunnen komen, maar die klappers op het laatst deden me de das om.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewonnen van EvertK.Eindstand is 452-358, met een prachtig slot waarin hij als voorlaatste beurt 66 punten scoorde en ik afsloot met een bingo van 55 punten (+7 voor de overgebleven tiles).
Je nieuwe tegenstander is remlof - Remlof.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewonnen van EvertK.Eindstand is 452-358, met een prachtig slot waarin hij als voorlaatste beurt 66 punten scoorde en ik afsloot met een bingo van 55 punten (+7 voor de overgebleven tiles).
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenberg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei net gewonnen van crv
Stond de hele tijd met 20/40 punten achter ivm een mooi woord van hem. Uiteindelijk had ik geluk met een woord van 60 punten en kwam ik op voorsprong. Maar was leuk potje
Eindstand 399 - 348
Ik zag het netquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenberg.
Jullie mogen alvast beginnen als jullie willen
nogmaals gefeli, geweldige eindsprint van je. kon niet meer bijkomen, had enkel medeklinkersquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei net gewonnen van crv
Stond de hele tijd met 20/40 punten achter ivm een mooi woord van hem. Uiteindelijk had ik geluk met een woord van 60 punten en kwam ik op voorsprong. Maar was leuk potje
Eindstand 399 - 348
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzal_%28vogel%29quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef raptorix het volgende:
Wordfeud kent het woord Quetzal niet eens, ultieme scrabble bazenwoord![]()
![]()
soms heb je de meest rarae combi's maar standaard worden kent ie nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef raptorix het volgende:
Wordfeud kent het woord Quetzal niet eens, ultieme scrabble bazenwoord![]()
![]()
Ik was vrij kansloos tegen jequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Remlof en ik hebben er maar een blitz van gemaakt, komt mooi uit aangezien ik het weekend weg ben. Ik heb gewonnen met 417 tegen 383! Ik begon goed maar had een wat zwakker slot, zodat het op het laatst nog spannend werd. Goed gespeeld
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend, sterk potje, dat vrij gelijkwaardig op ging, heb ik van OA gewonnen met 497 tegen 477.
Je nieuwe tegenstander is Twinkles - TanteJannequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend, sterk potje, dat vrij gelijkwaardig op ging, heb ik van OA gewonnen met 497 tegen 477.
Tja, ik vond grijst al een raar woord, maar probeerde natuurlijk ook direct grijste voor TW. Dan had alles nog heel anders kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
WordFeud heeft vooral moeite met vervoegingen is mijn ervaring. In mijn potje tegen EvertK speelde ik 'GRIJST' waar dan ineens geen 'GRIJSTE' van gemaakt mocht worden. In mijn huidige potje tegen Remlof heb ik 'CAPTEREN' liggen, maar 'CAPTEREND' of 'CAPTERENDEN' mag niet. Wel schandalig dat Quetzal er ook niet instaat trouwens, prachtig scrabblewoord.
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bestand weer bijgewerkt!![]()
De volgende ronde is nu bezig!
Ronde 9.3 (tot 13-12 23:59)
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Ohh ik dacht dat de ronde waar ik ook in stond al begonnen wasquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.
Je mag me buiten de competitie om best uitdagen hoor.
Je hebt een wat oude lijst gebruikt, waardoor niet iedereen meer erin staat, dus even gecorrigeerdquote:
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenbergquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
Inderdaad, helaas geen schijn van kans met zulke letters. Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |