Tja, ik vond grijst al een raar woord, maar probeerde natuurlijk ook direct grijste voor TW. Dan had alles nog heel anders kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
WordFeud heeft vooral moeite met vervoegingen is mijn ervaring. In mijn potje tegen EvertK speelde ik 'GRIJST' waar dan ineens geen 'GRIJSTE' van gemaakt mocht worden. In mijn huidige potje tegen Remlof heb ik 'CAPTEREN' liggen, maar 'CAPTEREND' of 'CAPTERENDEN' mag niet. Wel schandalig dat Quetzal er ook niet instaat trouwens, prachtig scrabblewoord.
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bestand weer bijgewerkt!![]()
De volgende ronde is nu bezig!
Ronde 9.3 (tot 13-12 23:59)
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe voor de eerste keer mee, maar heb mijzelf in het lijstje gezet maar ik ben nog niet door iemand uitgenodigd en heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Ohh ik dacht dat de ronde waar ik ook in stond al begonnen wasquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Je staat op de reservelijst van ronde 9 en op de lijst voor ronde 10. Ronde 9 is nog bezig dus je zult geduld moeten hebben.
Je mag me buiten de competitie om best uitdagen hoor.
Je hebt een wat oude lijst gebruikt, waardoor niet iedereen meer erin staat, dus even gecorrigeerdquote:
Je nieuwe tegenstander is Prutzenberg - Prutzenbergquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
Inderdaad, helaas geen schijn van kans met zulke letters. Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
het potje tegen TanteJanne is ook afgelopen. Ik had duidelijk wat meer geluk met de letters die ik kreeg:
DaMart - TanteJanne 543 - 287.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |