Ach ja. Ik zit in de nachtdienst. Maar we zijn al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Morgen zal ik niet héél veel zetten maken denk ik, moet werken van 06:15-14:00 (dus kijk ik in de pauzes) en 's avonds "moet" ik pokeren
Maar we zien het wel.
En ik heb even de OP bijgewerkt. De winnaars van competitie 7 en 8 stonden er nog niet inquote:
THXquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb even de OP bijgewerkt. De winnaars van competitie 7 en 8 stonden er nog niet in.
Ik heb verloren, was leuke game, met relatief hoge scores van beide kanten, uit me hoofd iets van 340-390 voor charmed angel, S6 in volgende ronde!quote:
thx!quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb verloren, was leuke game, met relatief hoge scores van beide kanten, uit me hoofd iets van 340-390 voor charmed angel, S6 in volgende ronde!
Dat is alleen maar goede hoop voor de rest.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat 8 competities ook 8 verschillende winnaars hebben opgeleverd.
Was redelijk frusti, kon eigenlijk alleen maar counteren met gelijke scores nadat je aan begin paar hoge had gelegt, probeerde nog voor 1 mega score te gaan, had ook wel de letters, maar bord was zo dood als pierquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Mijn tegenstander heeft gisterochtend een woord gelegd, en vanmorgen een woord gelegd....
Waarschijnlijk legt ie er morgenvroeg weer eentje
Jupquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef Prutzenberg het volgende:
JoochemP - Prutzenberg: 307 - 355
Mooi spel geweest!
En dat was zo tot het einde! Bij de laatste zet stond ik 419-420 achter. Uiteindelijk is het 438-410 in mijn voordeel geworden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
OA en ik zijn voortdurend stuivertje aan het wisselen. Spanning is om te snijden
Tot vanavond 23:59quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik en loll zijn nog aan het spelen.. maar het gaat niet heel snel. We hebben nog 46 stenen over. Hoelang hebben we nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |