Idd, bloedspannend. 492 punten met o.a. 3 bingo's en dan nog verliezen. =( Maar niet tegen zomaar een tegenstander!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Maringo het volgende:
Wederom gewonnen omdat Aleimon Thimble een q had als laatste letter. 510 - 492. Geweldig potje trouwens.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef thmascrown het volgende:
...
Hier kan ook meegedaan worden aan een Wordfeud toernooi: http://www.wordfeudia.nl/tournament/wordfeudia
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als er 64 deelnemers zijn ronde 10 moet natuurlijk wel een grote competitie zijn
48 zou ook nog kunnen, maar dan heb je eerst een poule fase nodig, 12 poules van 4, waarvan de top 3 doorgaatquote:Op donderdag 15 december 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat dit wel een beetje de max is. Beter met 32.
dat is weer een andere competitiequote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
48 zou ook nog kunnen, maar dan heb je eerst een poule fase nodig, 12 poules van 4, waarvan de top 3 doorgaat
Dat is wel vaker gebeurdquote:
Volgens mij was het na 2 woorden al min of meer beslistquote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Prutzenberg het volgende:
DaMart heeft mij ingemaakt met 509 tegen 332 punten![]()
Ik had vette pech met mijn letters.
Ik zal hem later uitnodigen... tenzij hij me voor isquote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de finale ruim verloren.
Eindstand:
Maringo 612 - DaMart 439![]()
![]()
.
Dit keer had mijn tegenstander het meeste geluk met de letters, vooral in het begin. Waar hij vrolijk mooie zevenletterwoorden kon maken, zat ik met alleen medeklinkers opgescheept.
Dit is wel mijn grootste vernedering ooit meteen.
Maar gefeliciteerd, Maringo.
Als jij dat laatste zevenletterwoord niet had neergelegd, dan had ik er daar eentje kunnen neerleggen, en dan was het nog heel spannend geworden. Want ik was met een flinke inhaalslag bezig op een gegeven moment... maar toen had jij de leukste plekken voor lange woorden met veel punten al ingepiktquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik had er nog eentje kunnen neerleggen als jij de V van 'omvouwen' niet had geblokkeerd.
Wat ik het meest opvallend vond is dat we voornamelijk linksboven gespeeld hebben, terwijl de meeste potjes van mij toch voornamelijk rechts onderin afspelen.
Of nog heel even wachten omdat ook de poles competitie net weer gestart is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje!
Het is tijd voor ronde 10!
Dankjequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Gefeliciteerd MaringoTerechte winnaar lijkt me.
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerstquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje!
Het is tijd voor ronde 10!
En we missen nog 25 deelnemersquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerst
Nou, vooruit danquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz mag dit na kerst? Heb deze week weinig tijd enzo door SR11 en kerst
Wat is je bron?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Er schijnen zo'n 60.000 woorden te zijn toegevoegd aan het Nederlandse woordenboek. Ik ben benieuwd welke dan.
Twitter:quote:
twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
Ah thanks, tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twitter:twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
Cd en EQ ook volgens die sitequote:Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef remlof het volgende:
IQ en TV mogen weer
http://www.taaltik.nl/Wordfeud/
Gaat ie dan automatisch updaten?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Er schijnen zo'n 60.000 woorden te zijn toegevoegd aan het Nederlandse woordenboek. Ik ben benieuwd welke dan.
Hij maakt altijd verbinding met de WF-server volgens mij, als je een woord legt, om te kijken of het magquote:
Als het nog gebeurt, zou ik wel opnieuw gaan inventariseren wie er meedoen. Ik ben namelijk weer gestopt met Wordfeudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |