Ik proef jaloeziequote:
Ja, Rave zou willen dat hij ze had.quote:
Echt?quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joh...![]()
Al een tijdje trouwens, enne de movies schijnen ook als zoete broodjes te gaan.
Je weet dat dat je een krat bier gaat kosten?quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je m'excuse Erwin, maar ik moest hem ff claimen.
Is het al woensdag dan?quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij je kisten al gepoetst?
Nee, dat laat ik doen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij je kisten al gepoetst?
Nee! Elke dag 2 maal je kisten poetsen! Voor ochtend appèl en voor avond appèl!quote:
Correct.quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Door de LMB'er die aan de poort staat?
Die tijd heb ik gehad, daar ben ik wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Elke dag 2 maal je kisten poetsen! Voor ochtend appèl en voor avond appèl!
Flikker een eind op man.quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee! Elke dag 2 maal je kisten poetsen! Voor ochtend appèl en voor avond appèl!
Mooie mannen paradequote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad, daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ik ben van het principe niet mooi wel goed. Rave is meer van de mooie mannen maar niet al te best zag ik net...
"I've had a bad experience, Okay!!?"quote:
Zeker zelf een korpsballetje?quote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef hcwp het volgende:
[..]
"I've had a bad experience, Okay!!?"
Je kunt een holschop in het klema gaan halen.quote:
Slaap lekker sweetiequote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga slapen... toch erg vermoeiend om deze discussie wéér te moeten lezen...
Niks mis met studentes hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef hcwp het volgende:
Het valt me op dat je wel vaker triggert op zaken die met studenten te maken hebben
Of hij is zich aan het drukkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef AchJa het volgende:
Rave is ernstig druk aan het tikken denk ik...![]()
Je moet die mannen een beetje triggeren.
Gewoon op z'n KL's nu aub!quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt een holschop in het klema gaan halen.
Vertrouw niet op Amber, dat is een Chick with a dick! Laat je niet verleiden.quote:
Als je dit al niet snapt.quote:
Opscheppen over bier drinken... Waar heb ik dat nog meer gezienquote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met studentes hoor
Maar zo ene hete pieper in de keel die Freek-Willem van Aerdendonck genaamd is, en opschept hoeveel bier hij weer met zijn companheiros gedronken heb in die soos!
quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertrouw niet op Amber, dat is een Chick with a dick! Laat je niet verleiden.
Vast niet in de def sc...quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Opscheppen over bier drinken... Waar heb ik dat nog meer gezien?
Volgens mij doet elke mannelijke puber dat.quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Opscheppen over bier drinken... Waar heb ik dat nog meer gezien?
Eens.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
Enfin, tijd voor een peuk en om af te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |