Waar heb jij het over? Ik begrijp alleen het "Hi allemaal"...quote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
Maar als je een keertje moeite heb met gaan weet je wel wat er tegen kan doen....
/viezepraatjesmode uit
Hi allemaal
Ik wist het wel....quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik begrijp alleen het "Hi allemaal"...
Ik heb een levenquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
't is niet te geleuven.... er is gewoon al ruim een uur niet gepost
Je post in een ander topic, jokerquote:
ssstquote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je post in een ander topic, joker
Ik ook nietquote:
quote:
Nu nog mijn kam rood vervenquote:
Tofquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Maltaman
Ik heb net gehoord dat we met sinterklaas wel wat gaan doen
Gourmetten en spelletjesIk ga vet mijn nichtje in maken met SET of monopoly
Normaal deden we iets bij mijn zus, maar omdat mams nu nog niks gehoord had en toch wat wilde doen ... naja stelt ze haar huis etc beschikbaar.....quote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof![]()
Jammer ik doe helemaal niets meer met sinterklaas
Mijn ouders hebben sint afgeschaft. We doen al jaren niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal deden we iets bij mijn zus, maar omdat mams nu nog niks gehoord had en toch wat wilde doen ... naja stelt ze haar huis etc beschikbaar.....
Hey -Engel-quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Maltaman
Ik heb net gehoord dat we met sinterklaas wel wat gaan doen
Gourmetten en spelletjesIk ga vet mijn nichtje in maken met SET of monopoly
Ja... maar je kan zelf toch ook iets organiseren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sint afgeschaft. We doen al jaren niets meer.en dat vind ik echt zonde
Dat wordt wel veel ik ben ook nog jarig vlak voor sint. Oh wacht ik ga het combinerenquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar je kan zelf toch ook iets organiseren?
En dat dusquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt wel veel ik ben ook nog jarig vlak voor sint. Oh wacht ik ga het combineren
Volgend jaar dit jaar lukt niet meer. Verjaardag welquote:
ONzzzzzzzzzzzzzzin... bak pepernoten op tafel... wat pietjes erbij... en monopolyquote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgend jaar dit jaar lukt niet meer. Verjaardag wel
monopoly heb ik niet kruidnoten wel. Maar goed het is morgen al mijn verjaardagquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ONzzzzzzzzzzzzzzin... bak pepernoten op tafel... wat pietjes erbij... en monopoly
Et voilá
Thuis waarschijnlijkquote:Op maandag 28 november 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
waar is missb als je dr nodig hebt?
Maar Godt houdt van orka'squote:Op dinsdag 29 november 2011 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou haast gaan denken dat Godtje me nu gewoon uitschold
Accenten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
FOK!tv spreekt de enige echte Sint
Bram![]()
Wat een accent/spraak van die fokker
Waarom wil je het zien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst die aflevering van Ghost Hunters International gedownload dat ze in Nederland waren in het huis van Vlemmix maar ik ben nu al vier keer in slaap gevallen tijdens het kijkenIk ben op de helft van het programma!
Het leek me interessant. Nederlandse spookhuizen enzo. Maar blijkbaar hebben we die hier niet.quote:
En je dacht toeval bestaat niet dus een spook zal altijd bij dorpsclown Johan gaan zitten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leek me interessant. Nederlandse spookhuizen enzo. Maar blijkbaar hebben we die hier niet.
Het huis was eerst van Emile Ratelband, die had er ook last vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je dacht toeval bestaat niet dus een spook zal altijd bij dorpsclown Johan gaan zitten?
Dat de beste man 100% is en normaal helemaal geen aandacht te kort komt?
Fijn dat je het zelf inziet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het huis was eerst van Emile Ratelband, die had er ook last vanNiet dat het dan ineens een stuk geloofwaardiger is
Oh ja, die is vreselijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst die aflevering van Ghost Hunters International gedownload dat ze in Nederland waren in het huis van Vlemmix maar ik ben nu al vier keer in slaap gevallen tijdens het kijkenIk ben op de helft van het programma!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag misschien wedstrijd flat track rollerderby kijken in Groningen
Waarom hebben gij.... een andere ui?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die is vreselijk!Ik weet niet wat erger is, dat of Destination Truth.
Wil ik het wetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die is vreselijk!Ik weet niet wat erger is, dat of Destination Truth.
Daar had ik zin in godtje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom hebben gij.... een andere ui?
Dan gaan ze op zoek naar 'monsters'quote:
Daar trek ik mijn grens ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan gaan ze op zoek naar 'monsters'
Nee juist leuk! 's Avonds laatquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:04 schreef MNR het volgende:
Ieww, spookverhalen! Daar wil ik niks van weten
Ik kan dan niet meer slapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist leuk! 's Avonds laat
En je zult het niet geloven, maar ze vinden nóóit iets.quote:
quote:
Oh daar kan ik ook niet in, alleen vanwege mijn whiplash al niet. Best zielig voor zoonlief.quote:
"Er is iemand en die heeft u heel veel brieven gegeven, maar die heeft nooit antwoord gehad".quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
FOK!tv spreekt de enige echte Sint
Bram![]()
Wat een accent/spraak van die fokker
Daar ben ik niet bang voor. Die vind ik heeeeerlijk. G-krachten, rrrrquote:
Klopt wel ja, hoef je maar 1 zender weg te zappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Mooie TT.
Uiensoep en Fajitas waren erg geslaagd, goeie fles wijn erbij, kaasplankje en samen de Ajax-soap kijken.
Mooiste compromis ooit, en voetbal EN soap in 1.
Nee 2, van Voetbal International naar At5.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt wel ja, hoef je maar 1 zender weg te zappen.
Ik was even vergeten dat je in dat onderontwikkelde gebied woont. Ik heb "gewoon" alle regionale zenders, van Limboland tot Grunnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
At5 heb ik toch heul niet. Wat moet ik nou met nieuws uit de rimboe??
Oh, dat hebben wij dan misschien ook wel. Ik heb alleen geen coax in mijn tv hangenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat je in dat onderontwikkelde gebied woont. Ik heb "gewoon" alle regionale zenders, van Limboland tot Grunn.
Digitale TV, na de riolering zal het bij jullie ook komen.
Nee, ik ook niet, HDMI natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij dan misschien ook wel. Ik heb alleen geen coax in mijn tv hangen
Laat ik het anders zeggen zodat je het misschien wel snapt (*zucht*, simpele mensen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, HDMI natuurlijk.
Ja, omdat ik niet 1,2,3 jouw totaal afwijkende situatie doorheb ben IK simpel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen zodat je het misschien wel snapt (*zucht*, simpele mensen..). Ik kan geen TV-zenders bekijken op de TV omdat er niks geen kabels die dat doorgeven in mijn TV hangen. Toch vrijwel alleen maar bagger.
Jij snapt best wat ik bedoel met 'misschien hebben wij dat ook wel, maar ik weet het niet want er hangt geen coax in mijn tv'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet 1,2,3 jouw totaal afwijkende situatie doorheb ben IK simpel?.
That kite goes not up man!
Daar heb je mazzel gappiequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij snapt best wat ik bedoel met 'misschien hebben wij dat ook wel, maar ik weet het niet want er hangt geen coax in mijn tv'.
Kut... nou verklaar ik zelf dat jij niet simpel bent...
Snel! Zeg iets Amsterdams!
idd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:10 schreef MNR het volgende:
[..]
"Er is iemand en die heeft u heel veel brieven gegeven, maar die heeft nooit antwoord gehad".
Draait ie zich om naar de HoofdPiet: "hoe komt dat?".
Perfect gewoon!
Dat jij in dat aggenebbes deel dit nou niet snaptquote:
Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij in dat aggenebbes deel dit nou niet snapt.
Tss, viese alto! Ga in de modder rollen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Please God, if you really exist, I need a shotgun and some shells right now.
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Het ging al mis bij LWD natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, hij was 'gesprongen'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Kortere reistijd dan naar Sloterdijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging al mis bij LWD natuurlijk.
Weer een emo minder!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.
Datquote:
PowNewsquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Televisie, voor als je echt niks beters te doen hebt.
quote:
De tv geeft mij de optie om uit te slapenquote:
En voor vogels in de tuinquote:
Deze jongen zal nooit last krijgen van kalende plekken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt een heleboel foute beslissingen op later leeftijd.
Niks beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Televisie, voor als je echt niks beters te doen hebt.
Als je mans genoeg bent om zo'n beslissing te nemen, ben je ook mans genoeg om even bij het GGZ binnen te lopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt een heleboel foute beslissingen op later leeftijd.
Bedankt dat je me eraan helpt herinnerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen hersenloze rechtse kneus.
Ik kom links genoeg over? Coolquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Bedankt dat je me eraan helpt herinneren
Ik geloof niet dat dat nodig was.
Lekker kan dat zijn hequote:
En ze waren nog smerig ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Jouw eerste pepernoten hebben het topic gekilled.
Of men zit allemaal te vegeteren voor de TV...
Fijn voor zequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruim 10 miljoen mensen zijn het sowieso niet met je eens
Scheelt in de kontafdeling lijkt mequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fijn voor zeIk vind ze iig goor. Maar ik hou niet van koek en aanverwanten
Alleen van hartige koekjes.
Wat ben je toch vooruitziendquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een legging onder mijn nieuwe jurkje aan heb gedaan zeg, hij is wel erg kort.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je zo een mes in dr rug steken.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was meer dat ik voor de spiegel stond, voorover boog en mijn reet zag.
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.quote:
Ja daarom juistquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.
Nou ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je zo een mes in dr rug steken.
Dus jij wilt dat ik mijn legging uit doe, een foto maak en 'm weer aan doet?quote:
Zijn er ook vrouwenkonten die in de ogen van vrouwen niet te dik zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was meer dat ik voor de spiegel stond, voorover boog en mijn reet zag.
Ikke niet en ik ben daar echt blij mee!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Sinds de Sint in het land is, heb ik denk ik richting een kilo op. Kleine harde, 'gewone', van die halve taai-taai achtige dingen. Smikkelen en smullen hoor
Wat ben je toch ook een ding he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je voor je kijkt zie je achter niks.
Waar zeg ik dat mijn kont dik is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwenkonten die in de ogen van vrouwen niet te dik zijn?.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik mijn legging uit doe, een foto maak en 'm weer aan doet?
Ow zo, las het verkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mijn kont dik is?Die is toevallig prachtig!
Maar mijn ondergoed was zichtbaar..
quote:
En als je links kijkt, zie je rechts niks!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je voor je kijkt zie je achter niks.
Goh, wat jammer nou, ik zit op mijn werk.quote:
Ander keertje maar weer danquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, wat jammer nou, ik zit op mijn werk.
quote:
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?quote:
Dat het er is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?.
Dat ik op mijn werk ben is al een groot argument tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?.
Mwah, ik zou het hier toejuichenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik op mijn werk ben is al een groot argument tegen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het hier toejuichen.
Mits lekkere kont natuurlijk.
nee, snap ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil helemaal niet dat boss man mijn kont toejuicht.
Jij altijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, snap ik.
Zal ik het doen dan?.
Ik ben provincialen eruitlullen moe vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
HW! Een A'dam topic!![]()
Amsterdam stijgt op leefbaar-ranglijst
Wiehooo!quote:
Waar doel je op?quote:
Ik heb al een prik gegeven, kijken of je de verleiding kan weerstaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben provincialen eruitlullen moe vandaag.
Easy as piequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een prik gegeven, kijken of je de verleiding kan weerstaan
De rest van Nederland voldoet gewoon niet eens aan de criteriaquote:
Oh ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kan niet quoten maar ik had iets grvraagd op je prikbord
Welke criteria?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest van Nederland voldoet gewoon niet eens aan de criteria.
Bereikbaarheid, OV, accomodaties, uitgaansleven en onspanning, vliegveld etc etc.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, m'n lichaam vond dat ik maar een vrije dag moest nemen vandaag
Zijn dat de criteria die Mercer heeft gebruikt? Of iets wat je ter plekke verzint?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bereikbaarheid, OV, accomodaties, uitgaansleven en onspanning, vliegveld etc etc.
gelezen vanochtend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn dat de criteria die Mercer heeft gebruikt? Of iets wat je ter plekke verzint?
Overigens, een Groningen of Maastricht heeft geen problemen hoog te scoren op die criteria.
Maastricht, Ruhrgebied, 20x groter dan de Randstad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelezen vanochtend.
Groningen en Maastricht liggen veels te ver van een economisch centrum bijv.
Oplossing is heel simpel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Onterweis in nederlant, egt, het gaat niet goet hoor!
Tijdens mijn vakantie heb ik boven op zo'n beest gelegen. Hij zijn achterpoot op mij. Was lekker!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zelfs zulke beesten dom kunnen kijken
ja, maar blijkbaar weegt dat allemaal niet zwaar genoeg. En waarom zou je in NL gaan wonen om in het Rurhgebied te werken? beetje irritant qua belastingen etc lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maastricht, Ruhrgebied, 20x groter dan de Randstad.
Groningen ligt wel ver daarvan af, maar als je in de wetenschap of grondstoffen zit, maakt dat geen fuck uit. Dan zit je in Amsterdam juist weer ver van het centrum af.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.hipowersandhandguns.com/Image125.jpg ??
Mee eens, gemiddeld genomen. Maar daar heb je zo weinig aan. Je bent niet deels werkzaam in de financials, science, transport, energy, etc. Eindhoven is het centrum van de technologie, Den Haag van de politiek, Groningen van de wetenschap en samen met Assen van de energie, etc. etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar blijkbaar weegt dat allemaal niet zwaar genoeg. En waarom zou je in NL gaan wonen om in het Rurhgebied te werken? beetje irritant qua belastingen etc lijkt me.
face it Amsterdam is het centrum van de wereld in Nederland, kan je hoog of laag springen, schuimbekken van jaloezie en afgunst, het er niet mee eens zijn tot je paars aanloopt.
het is gewoon zo.
Cue_!quote:
De dag is voor mij al 4 uur gaande en ben alleen nog maar bezig geweest. Wel lekker en heb het lekker druk deze weekquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef MNR het volgende:
Cue_!
De dag is nog maar net begonnen en ik ben al vermoeid. Hoest met de zieke?
Je doet alsof alles in Nederland duizenden kms is en het internet niet bestaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mee eens, gemiddeld genomen. Maar daar heb je zo weinig aan. Je bent niet deels werkzaam in de financials, science, transport, energy, etc. Eindhoven is het centrum van de technologie, Den Haag van de politiek, Groningen van de wetenschap en samen met Assen van de energie, etc. etc.
Jij bent dan ook raar!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Eten helpt altijdIk heb net m'n ontbijt gehad
De D-guy?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik was druk en toen was t ineens half 11 en toen moest ik nog wat doen en toen was het 12 uur
Ow en ik ga wss zondag wat drinken met die jongen van de kroeg
mannen....die trekt ze aanquote:
Ok! Scuse me for asking, lady!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee joh. Daar denk ik zondag wel over na. Gewoon simpel
Nou, nou, dat klinkt wel heel dramatisch!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
Wie kan er nog wat films noemen om mn dag door te komen?
Alsof alles remote kan. Dan hoeven die expats uberhaupt niet naar Nederland te komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet alsof alles in Nederland duizenden kms is en het internet niet bestaat.
Ik ben nog altijd in m'n nopjes over mijn laatste aankopenquote:
Het valt mee, maar lig ziek in bed, buiten mn was doen en lunch regelen heb ik niks te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, dat klinkt wel heel dramatisch!
quote:
jaloers?quote:
Hebben we al foto's gezien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd in m'n nopjes over mijn laatste aankopen
Op jouw talent voor het maken van slechte opmerkingen? Neuh.quote:
Pffff.... dat klinkt saai!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het valt mee, maar lig ziek in bed, buiten mn was doen en lunch regelen heb ik niks te doen.
Nee. Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden online. Une momento.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
Media is amsterdam aalsmeer en hilversum. Dus het blijft lekker amsterdam
ik héb tenminste talentquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op jouw talent voor het maken van slechte opmerkingen? Neuh.
Wat impliceer jij?quote:
dat ik talent hebquote:
Dan is het goedquote:
Oh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je laat gelijk blijken er echt geen verstand van te hebben.
Een Steve Jobs coltrui?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:31 schreef MNR het volgende:
Nou Cue_ ik kan het niet vinden op de website. Ja eentje:
[ afbeelding ]
Kheb ook een sweatshirt gehaald (zwart, kort) en een donkerblauwe coltrui die heel mooi valt.
Kijk bij de slager!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef MNR het volgende:
Het paard van Sinterklaas is kwijt. O nee!
Paardenworstquote:
Nee, dat denk ik niet. Zo´n groot wit beest valt op. Hadden ze Sinterklaas allang gebeld.quote:
Misschien dat ie nu grotendeels rood was.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Zo´n groot wit beest valt op. Hadden ze Sinterklaas allang gebeld.
Bij de slager is t witte er meestal wel vanafquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Zo´n groot wit beest valt op. Hadden ze Sinterklaas allang gebeld.
Het paard van Sinterklaas nu ook met cape. Uniek!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ie nu grotendeels rood was.
Ahh! Wat LIEF! /Libellepostquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemiddag![]()
Zat er toch zomaar een sinterklaascadeautje bij de post
Wiet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemiddag![]()
quote:
Jij deed toch niet aan Sinterklaas?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemiddag![]()
Sinterklaas wel aan hemquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan Sinterklaas?
De bofkont!quote:
Niet echt nee. Maar mijn moeder welquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan Sinterklaas?
batskontquote:
Zo goed ken ik barb niet.quote:
nice!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:31 schreef MNR het volgende:
Nou Cue_ ik kan het niet vinden op de website. Ja eentje:
[ afbeelding ]
Kheb ook een sweatshirt gehaald (zwart, kort) en een donkerblauwe coltrui die heel mooi valt.
Don´t mind if I doquote:
Wat krijgen we nou?quote:
Zijn er foto's van?quote:
je laat je in je kontje batsen door de sint ja?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don´t mind if I do
[..]
Wat krijgen we nou?
Ik wil alles weten op elk gebiedquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
Alleen endemol zat in aalsmeer en die zijn verhuisd naar amsterdam. Maar op zich wel grappig dat je het ook op dat gebied beter wil weten baby
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je laat je in je kontje batsen door de sint ja?
verrekte Edgar
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don´t mind if I do
[..]
Wat krijgen we nou?
Ik ben net een leuke kalender voor iemand aan het zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een LEGO adventkalender gekregen van Sinterklaas
Of je wil daten met vrouwen die de VROUW lezen.. ik vraag het me afquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Nixx- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_daten___.html?p=3,1
Hij leest telegraaf.. van haar is het niet zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef ArTiC het volgende:
daten met een telegraaf lezeres...ik ga liever het klooster in.
ik neem het risico nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leest telegraaf.. van haar is het niet zeker.
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Of je wil daten met vrouwen die de VROUW lezen.. ik vraag het me af
Ja echt welquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben net een leuke kalender voor iemand aan het zoeken.
En wat lief van hem!
Het was een vraag/opmerking in het algemeenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.
daar gaat je kut van stinkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M! Wat was het ook alweer met meisjes die bier drinken?
Hoewel... Daten kan uiteraard wel. Alleen de eerste plek is al bezet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Het was een vraag/opmerking in het algemeen
Oja, dat was hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar gaat je kut van stinken
Bron: een 15 en 16 jarig sletje euh meisje op lowlands
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar gaat je kut van stinken
Bron: een 15 en 16 jarig sletje euh meisje op lowlands
Ik mik er elk jaar tegen pasen 2~3 in de prullenbak. Maar goed, zal er alsnog wel wat krijgen. Zonde geld eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog helemaal geen chocoladeletter gehad. Waardeloze Sinterklaas dit jaar
Heiden! Stuur ze maar naar mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mik er elk jaar tegen pasen 2~3 in de prullenbak. Maar goed, zal er alsnog wel wat krijgen. Zonde geld eigenlijk.
maandagochten om half 6 op de campingquote:
ik weet nog wel n leuk sinterklaascadeau voor jezelf!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Wij zijn geheel sinterklaasloos dit jaar.
Heiden ten opzichte van de Sint, of ten opzichte van chocolade?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heiden! Stuur ze maar naar mij.
jezus ik typte mei ipv mijeven pauze houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |