Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij in dat aggenebbes deel dit nou niet snapt.
Tss, viese alto! Ga in de modder rollen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Net zoals ik Nickelson jassen snap. Is een vuilniszak met katoen erin (hopelijk geplukt door negers). Maar ik hoef het nog niet normaal te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Please God, if you really exist, I need a shotgun and some shells right now.
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Het ging al mis bij LWD natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, hij was 'gesprongen'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Kortere reistijd dan naar Sloterdijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging al mis bij LWD natuurlijk.
Weer een emo minder!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.
Datquote:
PowNewsquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Televisie, voor als je echt niks beters te doen hebt.
quote:
De tv geeft mij de optie om uit te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |