Ik ben net een leuke kalender voor iemand aan het zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een LEGO adventkalender gekregen van Sinterklaas
Of je wil daten met vrouwen die de VROUW lezen.. ik vraag het me afquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Nixx- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_daten___.html?p=3,1
Hij leest telegraaf.. van haar is het niet zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef ArTiC het volgende:
daten met een telegraaf lezeres...ik ga liever het klooster in.
ik neem het risico nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leest telegraaf.. van haar is het niet zeker.
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Of je wil daten met vrouwen die de VROUW lezen.. ik vraag het me af
Ja echt welquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben net een leuke kalender voor iemand aan het zoeken.
En wat lief van hem!
Het was een vraag/opmerking in het algemeenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte meer aan daten.
daar gaat je kut van stinkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M! Wat was het ook alweer met meisjes die bier drinken?
Hoewel... Daten kan uiteraard wel. Alleen de eerste plek is al bezet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Het was een vraag/opmerking in het algemeen
Oja, dat was hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar gaat je kut van stinken
Bron: een 15 en 16 jarig sletje euh meisje op lowlands
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar gaat je kut van stinken
Bron: een 15 en 16 jarig sletje euh meisje op lowlands
Ik mik er elk jaar tegen pasen 2~3 in de prullenbak. Maar goed, zal er alsnog wel wat krijgen. Zonde geld eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog helemaal geen chocoladeletter gehad. Waardeloze Sinterklaas dit jaar
Heiden! Stuur ze maar naar mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mik er elk jaar tegen pasen 2~3 in de prullenbak. Maar goed, zal er alsnog wel wat krijgen. Zonde geld eigenlijk.
maandagochten om half 6 op de campingquote:
ik weet nog wel n leuk sinterklaascadeau voor jezelf!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Wij zijn geheel sinterklaasloos dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |