Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was meer dat ik voor de spiegel stond, voorover boog en mijn reet zag.
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.quote:
Ja daarom juistquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.
Nou ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je zo een mes in dr rug steken.
Dus jij wilt dat ik mijn legging uit doe, een foto maak en 'm weer aan doet?quote:
Zijn er ook vrouwenkonten die in de ogen van vrouwen niet te dik zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was meer dat ik voor de spiegel stond, voorover boog en mijn reet zag.
Ikke niet en ik ben daar echt blij mee!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Sinds de Sint in het land is, heb ik denk ik richting een kilo op. Kleine harde, 'gewone', van die halve taai-taai achtige dingen. Smikkelen en smullen hoor
Wat ben je toch ook een ding he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je voor je kijkt zie je achter niks.
Waar zeg ik dat mijn kont dik is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwenkonten die in de ogen van vrouwen niet te dik zijn?.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik mijn legging uit doe, een foto maak en 'm weer aan doet?
Ow zo, las het verkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mijn kont dik is?Die is toevallig prachtig!
Maar mijn ondergoed was zichtbaar..
quote:
En als je links kijkt, zie je rechts niks!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je voor je kijkt zie je achter niks.
Goh, wat jammer nou, ik zit op mijn werk.quote:
Ander keertje maar weer danquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, wat jammer nou, ik zit op mijn werk.
quote:
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?quote:
Dat het er is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?.
Dat ik op mijn werk ben is al een groot argument tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is er mis met zichtbaar ondergoed als je een lekkere kont hebt?.
Mwah, ik zou het hier toejuichenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik op mijn werk ben is al een groot argument tegen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het hier toejuichen.
Mits lekkere kont natuurlijk.
nee, snap ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil helemaal niet dat boss man mijn kont toejuicht.
Jij altijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, snap ik.
Zal ik het doen dan?.
Ik ben provincialen eruitlullen moe vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
HW! Een A'dam topic!![]()
Amsterdam stijgt op leefbaar-ranglijst
Wiehooo!quote:
Waar doel je op?quote:
Ik heb al een prik gegeven, kijken of je de verleiding kan weerstaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben provincialen eruitlullen moe vandaag.
Easy as piequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een prik gegeven, kijken of je de verleiding kan weerstaan
De rest van Nederland voldoet gewoon niet eens aan de criteriaquote:
Oh ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kan niet quoten maar ik had iets grvraagd op je prikbord
Welke criteria?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest van Nederland voldoet gewoon niet eens aan de criteria.
Bereikbaarheid, OV, accomodaties, uitgaansleven en onspanning, vliegveld etc etc.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, m'n lichaam vond dat ik maar een vrije dag moest nemen vandaag
Zijn dat de criteria die Mercer heeft gebruikt? Of iets wat je ter plekke verzint?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bereikbaarheid, OV, accomodaties, uitgaansleven en onspanning, vliegveld etc etc.
gelezen vanochtend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn dat de criteria die Mercer heeft gebruikt? Of iets wat je ter plekke verzint?
Overigens, een Groningen of Maastricht heeft geen problemen hoog te scoren op die criteria.
Maastricht, Ruhrgebied, 20x groter dan de Randstad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelezen vanochtend.
Groningen en Maastricht liggen veels te ver van een economisch centrum bijv.
Oplossing is heel simpel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Onterweis in nederlant, egt, het gaat niet goet hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |