quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Please God, if you really exist, I need a shotgun and some shells right now.
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren op station LWD 's ochtends. Twee van die Nickelson dudes. Fout petje erbij. 'Ja, we pingen'
Het ging al mis bij LWD natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, hij was 'gesprongen'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij die springer nog gezien gisteren? Ik zie toevallig een comment van jou op weblogzwolle.
Kortere reistijd dan naar Sloterdijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging al mis bij LWD natuurlijk.
Weer een emo minder!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen dat ze bezig waren met stukjes rapen, vanaf een flinke afstand.
Datquote:
PowNewsquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Televisie, voor als je echt niks beters te doen hebt.
quote:
De tv geeft mij de optie om uit te slapenquote:
En voor vogels in de tuinquote:
Deze jongen zal nooit last krijgen van kalende plekken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt een heleboel foute beslissingen op later leeftijd.
Niks beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Televisie, voor als je echt niks beters te doen hebt.
Als je mans genoeg bent om zo'n beslissing te nemen, ben je ook mans genoeg om even bij het GGZ binnen te lopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt een heleboel foute beslissingen op later leeftijd.
Bedankt dat je me eraan helpt herinnerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen hersenloze rechtse kneus.
Ik kom links genoeg over? Coolquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Bedankt dat je me eraan helpt herinneren
Ik geloof niet dat dat nodig was.
Lekker kan dat zijn hequote:
En ze waren nog smerig ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Jouw eerste pepernoten hebben het topic gekilled.
Of men zit allemaal te vegeteren voor de TV...
Fijn voor zequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruim 10 miljoen mensen zijn het sowieso niet met je eens
Scheelt in de kontafdeling lijkt mequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fijn voor zeIk vind ze iig goor. Maar ik hou niet van koek en aanverwanten
Alleen van hartige koekjes.
Wat ben je toch vooruitziendquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een legging onder mijn nieuwe jurkje aan heb gedaan zeg, hij is wel erg kort.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je zo een mes in dr rug steken.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was meer dat ik voor de spiegel stond, voorover boog en mijn reet zag.
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.quote:
Ja daarom juistquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu zit er een legging onder, dus lang niet meer zo spannend.
Nou ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je zo een mes in dr rug steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |