quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Een SC zonder lapohuntgedrag![]()
Ik ben van slag nu!!
Dat was geen lapohuntenquote:
quote:
Dat is dan wel weer enorm geilquote:Nu hebben we wel een topic met een geil pijpbekkie als PI
Uhmquote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan wel weer enorm geil![]()
Wat is trouwens "Compleet van de leg!"? Geen idee wat dat voor uitdrukking is!
Ah zo!quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Helemaal van slag. Als kippen van slag zijn raken ze van de leg (poepen geen eieren meer uit)
Zoiets ongeveer, wel extreem simpel uitgelegd
Kan gebeuren toch!quote:Op maandag 28 november 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah zo!die uitdrukking kende ik helemaal niet!
Mwah, ik heb het wel vaker dat ik Nederlandse uitdrukkingen helemaal niet kenquote:
Ze zouden tussen Hitler, Stalin en Mao moeten staan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal losers
* LompeHork draait een Zware Van Nelle.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zouden tussen Hitler, Stalin en Mao moeten staan.
* leeell doet mee.quote:Op maandag 28 november 2011 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal losers
* LompeHork draait een Zware Van Nelle.
Als iemand ziek is of een wondje heeft ofzo dan zeggen we vaak: gaat vast wel over voor je een jochie/meisje wordt. (jochie tegen een vrouw en meisje tegen een man)quote:Op maandag 28 november 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het wel vaker dat ik Nederlandse uitdrukkingen helemaal niet kenhier hebben we ook wat uitdrukkingen waar mensen heel vreemd van op kijken
Wil je een JPS van mij?quote:
quote:
Whehehe, die vind ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als iemand ziek is of een wondje heeft ofzo dan zeggen we vaak: gaat vast wel over voor je een jochie/meisje wordt. (jochie tegen een vrouw en meisje tegen een man)
Dat zei ik wel eens in Emmen, zaten ze me aan te kijken alsof ze water zagen branden
Jij welquote:
John Player Specialquote:
Ben jij Hitler ik Stalin? Man van staal enzo Jwzquote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, die vind ik dan wel weer mooi.
[..]
Jij wel
Ik kan er ook niet aan wennenquote:
Ja is goed, ik moet alleen nog even een snor laten groeienquote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij Hitler ik Stalin? Man van staal enzo Jwz
Nee hoor. Gewoon overal te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooooooit van gehoord, exclusief?
Je mag ook Mao zijn, ben je good to goquote:Op maandag 28 november 2011 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is goed, ik moet alleen nog even een snor laten groeien
Zie ze serieus voor het eerst. En dat niet eens irlquote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon overal te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat durf ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Mja, Danny hé
Open een topic in FB aan en vraag om een heroverweging
quote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag ook Mao zijn, ben je good to go
Haha ja dat kan hequote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ze serieus voor het eerst. En dat niet eens irl
alsof dat nog niet zo isquote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op jou kunnen we dus ook niet rekenen wanneer de moslims het land overnemen.
Haar laten groeien in dat geval!quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon nog in zijn jeugdjaren?
Jawel!quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op jou kunnen we dus ook niet rekenen wanneer de moslims het land overnemen.
Had je maar niet naar de kapper moeten gaanquote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haar laten groeien in dat geval!
Wereldproblemen dit!
hmm, ik heb al lang haar..!quote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haar laten groeien in dat geval!
Wereldproblemen dit!
Yes-r?quote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Ik moet wel!
Zusjes allebei idolaat van een marokkaan enz
Ben nog niet geweest, maar Mao had meer haarquote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar niet naar de kapper moeten gaan![]()
Ik ga de keuken in
Hoe lang? Dat is een Chinees hahahaha!!11einzquote:
Nee. De 1 heeft een of andere Mourad aan de haak geslagen en de ander een Jamani ofzoquote:
Weetje zeker dat er geen wiet in je Shag zat?quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben nog niet geweest, maar Mao had meer haar
[..]
Hoe lang? Dat is een Chinees hahahaha!!11einz
Patato - Patata.quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. De 1 heeft een of andere Mourad aan de haak geslagen en de ander een Jamani ofzo
quote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje zeker dat er geen wiet in je Shag zat?
Typisch Hitlerquote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik doe geen drugs. Misschien heeft iemand het verstopt in m'n shag.
Dat krijg je he als je een dag niet FOK!tquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna alle topics in MyAT zijn dicht.
Ik fokte wellll.quote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je een dag niet FOK!t
Que?quote:
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daarquote:
Laat het dan ook lekker daarquote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daar
Daarom ben ik hierheen hequote:
ARG?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenstquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenst
Deze kan ik niet weigeren.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ik dacht dat jij niet meer aan grote meets deed trouwens?
Ik blijf er al wegquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kan je deze niet weigeren?quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze kan ik niet weigeren.En ken de meeste wel al.
Over het algemeen weiger ik inderdaad om naar grote meets te gaan.
Ik ken niemandquote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze kan ik niet weigeren.En ken de meeste wel al.
Over het algemeen weiger ik inderdaad om naar grote meets te gaan.
Beter kom jij ipv kutusers als Crocodi1l1 en weet ik veel wat voor andere pauperusers die er steeds komen trollen.quote:
Hoeveel komen er nu eigenlijk?quote:
Hihi komenquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter kom jij ipv kutusers als Crocodi1l1 en weet ik veel wat voor andere pauperusers die er steeds komen trollen.
Duh je vergeet leeell en dastanquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nu eigenlijk?
LH + vrouw
Mono
Patje
Steven
Intronic
Flipsels
Eze
Ik
??
Amsterdam, en ken de meeste welquote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo kan je deze niet weigeren?
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duh je vergeet leeell en dastan
Je komt niet eens voor mijquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam, en ken de meeste wel
[..]
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6
Zie de OP van het meet-topic!quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nu eigenlijk?
LH + vrouw
Mono
Patje
Steven
Intronic
Flipsels
Eze
Ik
??
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en allesquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6
Die is up to date?quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie de OP van het meet-topic!
[..]
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en alles
Srryquote:
De meeste zijn welquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie de OP van het meet-topic!
[..]
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en alles
Yep, voor zover ik het kon volgen!quote:
Dat had ik gelukkig al meegekregenquote:
Hoeveel vrouwen dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
11 man. Is geen grote meet toch
Wel te weinig vrouwen hoor
Enigequote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw is al lang blij dat ze niet de enigste is!
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind nog steeds dat klinkertje en Jan ook moeten komen
DOE DAT DAN NA 9 UUR WANT DAN BEN IK ER OOK!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige![]()
Ik denk dat ze met mij opgescheept zit. Flips wordt uitgewoond door uhm alle andere aanwezige mannen
quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige![]()
Ik denk dat ze met mij opgescheept zit. Flips wordt uitgewoond door uhm alle andere aanwezige mannen
Whehe dat zou ik serieus wel tof vindenquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe. Dus we zitten dan met z'n drieën in een hoekje ofzo? Ik mag geen andere vrouwen uitwonen namelijk
Dan lig ik al in bed.quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOE DAT DAN NA 9 UUR WANT DAN BEN IK ER OOK!!
Flipsels die denkt dat ze iets te vertellen heeftquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mochten ze willen dat ze zo dichtbij konden komen
[..]
Whehe dat zou ik serieus wel tof vinden
"Het Colahoekje"quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja
Ik weet, ik ben heel engquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan lig ik al in bed.
Maar ik weet niet, er komen veel mensen die ik eng vind.
Ik lust geen colaquote:
Daarvoor heb ik nog tot vrijdag om over na te denken.quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flipsels die denkt dat ze iets te vertellen heeft![]()
Schat mijn zoon krijgt jou in zn eentje al naar de grond gewerkt. Hoeveel kans denk je dat je maakt tegen mono, patje, eze, steven en intronic samen?![]()
Succes!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog tot vrijdag om over na te denken.
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit weekend al testostron kunnen lozen, ik ben niet in een verkrachtingsbui deze week
Jouw UIquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit weekend al testostron kunnen lozen, ik ben niet in een verkrachtingsbui deze week
Hoe laat is iedereen aanwezig ?quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]al met vier man gezellig in een hoekje zitten.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks.Hier, in het meettopic, via WA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kom ik je gewoon ophalen hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is een HOAX.quote:
Komt goed uit, ik wil ook niet al te laat daar zijnquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik tussen 16:00 en 17:00, we gaan met de auto dus willen de spits vermijden.
Je gaat langs Eze ja?quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier, in het meettopic, via WA.
Maar dan kom ik je gewoon ophalen hoor
Yepz. Slaapplaats nodig hequote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je gaat langs Eze ja?
Ik ben trouwens rond half 8 van plan om er te zijn. Misschien verschijn ik wel met een julia's maaltijd
Puik!quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik wil ook niet al te laat daar zijn
Ohquote:
Sexyquote:
Nog niet beluisterd, zal het wel even naar binnen trekken vandaag of morgen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Hork, je bent vast wel bekend met Turisas. Heb je hun nieuwe album al binnen ?
Stand up and fight heet dat album!
Het zijn bazenquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog niet beluisterd, zal het wel even naar binnen trekken vandaag of morgen.
Turisas ken ik al jaren, blijft lekkere muziek
Mijn pa vindt het ook tof, maar die houdt ook van Motorheadquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zijn bazen
Zelfs mijn pa vind dit mooi, omdat er nog bij gezongen word door een koor in de wat oudere nummers
Miklagard Overture is ook erg gaaf ja! Ik ben hem nu naar binnen aan het trekken (het nieuwe album)quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
To Holmgard and Beyond is echt goed ja
Ben zelf het meeste fan van Miklagard Overture en van hun nieuwe album End of an Empire
Alestorm is baas jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Miklagard Overture is ook erg gaaf ja! Ik ben hem nu naar binnen aan het trekken (het nieuwe album)
Zelf luister ik de laatste tijd veel van dit:
Ook erg tof
Je hebt nu een peuk in je porum? Zo ja: verslaafd!quote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm vandaag de hele dag thuisgezeten, en bedenk me net dat ik de hele dag nog niet gerookt heb
Dat betekent toch wel dat ik geen nicotine verslaving heb?
quote:Naam Klasgenootje Deal!! Maar drinken in de Arejgdjcjd ... arenchdjcjf.... Arejfducjckdkns... Uhhh ik doe echt mijn best om dat 020 ding op te schrijven maar mijn rotterdamse spelling controle weigert... Maar daar drinken doe ik echt niet ...
Oh noes. Ga eens snel weer rijden!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf we staan stilWe hebben nog nooit hier stil gestaan.
Nee nog steeds niet gerooktquote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt nu een peuk in je porum? Zo ja: verslaafd!![]()
En kom jij vrijdag ook nog naar de meet?
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al 2 nachten geen minuut geslapen, ik ben echt gebroken!
Zondag op maandag niet geslapen doordat ik alleen maar over van alles zat na te denken in bed.quote:
Jeej we rijden weer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Ga eens snel weer rijden!!
Vrijdag, ROO meet, ArenAquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet gerookt
Ga denken ik weer een poging doen tot stoppen.
Welke meet, wie wat waar etc?
Gemeente, controle of er geen adresfraude werd gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeej we rijden weer!
Welke gek stond er voor de deur?
Aanstaande of ?quote:
Jawel. Begint al rond 4/5 uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aanstaande of ?
Dan heb ik al een afspraak
Ik word echt gek van al die dingen die ik steeds moet doen
en ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemeente, controle of er geen adresfraude werd gedaan
Heb ze wel duidelijk gemaakt dat dit veel te vroeg is voor een blanke. En toen liet ik de hond los, die zat in mijn slaapkamer. Ze schrokken zich rotquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en ?heb je tfoe in zn face gedaan en laten zien dat alles okay was?
De groene paal ofzo en geen idee tot hoe laat. Zal niet te vroeg zijn gok ik zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tot hoe laat dan?
Dat kan misschien wel
Waar gaan jullie heen ? (ivm parkeergelegenheid)
Hahaha en omg hoe groot is je hond?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ze wel duidelijk gemaakt dat dit veel te vroeg is voor een blanke. En toen liet ik de hond los, die zat in mijn slaapkamer. Ze schrokken zich rot![]()
Mijn hond doet niks, springt alleen heel vrolijk tegen je op
Hmm wil wel weer een uurtje of 8 in Hoorn zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De groene paal ofzo en geen idee tot hoe laat. Zal niet te vroeg zijn gok ik zo
Uhm het is een kruising labrador/sharpei.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha en omg hoe groot is je hond?
[ROO] meet #2 2 Decemberquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wil wel weer een uurtje of 8 in Hoorn zijn
Wie komen er allemaal ?
Ahh oke, Labradors zijn tof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is een kruising labrador/sharpei.
Zo groot als een labrador ongeveer dus. Maar ze schrokken behoorlijk toen ze zo enthousiast de kamer uitkwam
Ja maar jou zou ik waarschuwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke, Labradors zijn tof.
Ik zou ook schrikken![]()
Hehehe, maar ze kwamen echt binnen ook? Jeetje echt raarquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jou zou ik waarschuwen.
Zij maakten mij veel te vroeg wakker en dus zei ik lekker niks.
Donkere gang + zwarte hond is dubbel schrikken
Ja controle enzquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, maar ze kwamen echt binnen ook? Jeetje echt raar
Oh leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit nu in de trein naar utrecht waar ik ga shoppen met Jan
Gewoon onder de ArenA gooien, doen wij ook, met een beetje timing loop je het deurtje uit naast de Groene Paalquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die meet heh, is daar gewoon te parkeren ?
Of gewoon onder de ArenA ?
Waar zit het danquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon onder de ArenA gooien, doen wij ook, met een beetje timing loop je het deurtje uit naast de Groene Paal
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
Daar zit het Grolsch cafe volgens mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
De Groene Paal:quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit het Grolsch cafe volgens mij
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat noemen wij hier al 2,5 jaar het Grolsch cafe
De wijn daar ook als ik het mij goed herinnerquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.
Wijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De wijn daar ook als ik het mij goed herinner
Grolsch is het bazenmerk bierquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch? Ez is daarvan op de hoogte
Vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef LompeHork het volgende:
Grolsch moet je niet uit een fles drinken, dat drink je uit een beugel.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger dronk ik Grolsch en toen werd ik gehersenspoeld door Ez.
quote:
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebbenquote:
Ik drink nooitquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebben_!
Die gelooft me ook al nietquote:
Whehehehe!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gelooft me ook al niet![]()
Ik maak me wel zorgen. Op de laatste meet waar ik was hoorde ik 3 FOK!kers in koor zeggen: Nou hups JIJ kan drinken!!
Reputatie
Ja, dat gaat me vast wel lukkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehehe!![]()
Nouja, het zal wel wegebben omdat je aangaf aankomende meet niet te drinken
Hallonquote:
Dat word duimen dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon![]()
Ik heb zo een afspraak, met een beetje mazzel ben ik dan vanaf volgende week aan het werk
Inderdaad.quote:
MOOI!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon![]()
Ik heb zo een afspraak, met een beetje mazzel ben ik dan vanaf volgende week aan het werk
Gesprek al gehad ondertussen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word gek van het thuiszitten
Ik hoor het morgenquote:
Gezelligheid alom. Wat rook jij?quote:
marlboro light, beetje standaardquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezelligheid alom. Wat rook jij?
Ik ook!quote:
Ik vind light echt iets voor vrouwen en sneuquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
marlboro light, beetje standaard
eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we naar de ROO SC verhuizen
Uhuh smaakt naar meerquote:
JPSquote:
Dat heb ik echt al een tijdje niet meer gerookt. Niks mis mee verder, dat merkquote:
Vroeger rookte ik altijd Marlboro.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al een tijdje niet meer gerookt. Niks mis mee, dat merk
L&Mquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger rookte ik altijd Marlboro.
Laatste tijd ook wel eens L&M
Ghehe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
L&M. Ik rook al jaren niks anders, behalve shag dan
Nee, met spijt in m'n hart. Maar mijn vader is de 3e jarig en ik moet een paper van 100 kantjes inleveren op maandagquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Kom je vrijdag ook naar de ArenA?
Dus dat heb je wel af voor vrijdag en dan kan je wel ff langskomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, met spijt in m'n hart. Maar mijn vader is de 3e jarig en ik moet een paper van 100 kantjes inleveren op maandag. Ik zit nu op driekwart ongeveer
Ik weet het, maar dat gaat me echt niet lukkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat heb je wel af voor vrijdag en dan kan je wel ff langskomen![]()
Jammer hoor
Samen kijken dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lol.. dat ben ik nu ook aan het kijken![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen kijken dus![]()
Peukie erbij?
* Huppelmuts geeft peukquote:
* Spouwerranger pakt er 2 biertjes bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft peuk
Pak jij ff bier voor ons dan
Nice inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals hij wegrende voor dat kussen![]()
Oh god veeg me op
Vind ik niet zwaar genoegquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Als ik shag rook, rook ik javaanse jongens deluxe
"Minder scherp" danquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is ook gewoon zwaar, hoor, maar ik snap je punt inderdaad
In ROO en donequote:
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforumquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforum![]()
quote:
Ik vind lucky strike niet zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Minder scherp" dan
Als ik sigaretten rook, rook ik Lucky Strike trouwens!
Ja, te ergquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforum![]()
MIJN GOD SPOUWER ZAG JE DAT? DAT ZOENDING VOOR CYBERSEKS
Ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind lucky strike niet zo
[..]
Ja, te erg. Het wordt op het einde, als ik het me goed herinner, nog erger.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij![]()
Stiekem wil ik ook zo'n ding voor de vele cybersekssessies die ik heb natuurlijk
Laat me in de waan.quote:
Dat is niet ok hoorquote:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet ok hoor![]()
Wie doet dat dan? Ik stuur Jan op ze af
Ben ik soms ook welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet.maar wat lief zeg!
Ik vind hem nog niet goed hoorquote:
Morgenochtend om 9 uur tweede gesprekquote:
Woohooquote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend om 9 uur tweede gesprek
* Huppelmuts geeft Ez versgeperste Jus D'orangequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft Ez versgeperste Jus D'orange
Is eigenbelangquote:
Gedurfd!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef stoptonendsein het volgende:
ik heb vandaag eens lucky strike
Blij dat de skype niet aanstaatquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
You should have known
The price of evil
And it hurts to know that you belong here, yeah
Ooooh
It’s your fuckin’ nightmare
(While your nightmare comes to life)
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien welquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gedurfd!
Kom jij overmorgen ook gezellig langs? Las ik dat nou goed?
Dat laatste is al reden genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien wel
We merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien wel
Dat vind ikquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We merken het vanzelf wel.
Gewoon zoeken naar een groep autisten die allemaal met hun foon zitten te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ikOmdat je zelf niet meer zo'n telefoon hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ikDie spoiler heeft je gered schat. Echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hahaha dat zal niet zo moeilijk wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We merken het vanzelf wel.
Gewoon zoeken naar een groep autisten die allemaal met hun foon zitten te spelen
Jawel, moet nog 8 maanden wachten tot ik een nieuwe mag uitkiezenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet meer zo'n telefoon hebt?
Weet ikquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die spoiler heeft je gered schat. Echt!
Nee ok, Dat dat ff duidelijk isquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, moet nog 8 maanden wachten tot ik een nieuwe mag uitkiezen
[..]
Weet ik
10 minuten voor mn eigen spiegel en ik ben ook klaarquote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Naar de kapper geweestik ben altijd in 10 minuten klaar, heerlijk!
Vind je het geen zondegeld? Kan je het beter zelf doenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Kak, dat moest ik doen deze week.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Je eigen mooi maken voor de meet?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak, dat moest ik doen deze week.
Ben jij ook binnen 10 minuten klaar?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Idem, maar had er even zin in om het te laten doenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
10 minuten voor mn eigen spiegel en ik ben ook klaar
Nee joh, mijn kapper is niet zo duur en rekent niet zo veel vanwege de tijd die het in beslag neemtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het geen zondegeld? Kan je het beter zelf doen
Hehe, je kunt alsnog!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee naar de kapper. Mijn haar zit nietquote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je eigen mooi maken voor de meet?
Make up wel. Haar snellerquote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben jij ook binnen 10 minuten klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |