Yep, voor zover ik het kon volgen!quote:
Dat had ik gelukkig al meegekregenquote:
Hoeveel vrouwen dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
11 man. Is geen grote meet toch
Wel te weinig vrouwen hoor
Enigequote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw is al lang blij dat ze niet de enigste is!
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind nog steeds dat klinkertje en Jan ook moeten komen
DOE DAT DAN NA 9 UUR WANT DAN BEN IK ER OOK!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige![]()
Ik denk dat ze met mij opgescheept zit. Flips wordt uitgewoond door uhm alle andere aanwezige mannen
quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige![]()
Ik denk dat ze met mij opgescheept zit. Flips wordt uitgewoond door uhm alle andere aanwezige mannen
Whehe dat zou ik serieus wel tof vindenquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK KWAM MISSCHIEN HALLO ZEGGEN.
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe. Dus we zitten dan met z'n drieën in een hoekje ofzo? Ik mag geen andere vrouwen uitwonen namelijk
Dan lig ik al in bed.quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOE DAT DAN NA 9 UUR WANT DAN BEN IK ER OOK!!
Flipsels die denkt dat ze iets te vertellen heeftquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mochten ze willen dat ze zo dichtbij konden komen
[..]
Whehe dat zou ik serieus wel tof vinden
"Het Colahoekje"quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen ja
Ik weet, ik ben heel engquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan lig ik al in bed.
Maar ik weet niet, er komen veel mensen die ik eng vind.
Ik lust geen colaquote:
Daarvoor heb ik nog tot vrijdag om over na te denken.quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flipsels die denkt dat ze iets te vertellen heeft![]()
Schat mijn zoon krijgt jou in zn eentje al naar de grond gewerkt. Hoeveel kans denk je dat je maakt tegen mono, patje, eze, steven en intronic samen?![]()
Succes!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog tot vrijdag om over na te denken.
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit weekend al testostron kunnen lozen, ik ben niet in een verkrachtingsbui deze week
Jouw UIquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit weekend al testostron kunnen lozen, ik ben niet in een verkrachtingsbui deze week
Hoe laat is iedereen aanwezig ?quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]al met vier man gezellig in een hoekje zitten.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks.Hier, in het meettopic, via WA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kom ik je gewoon ophalen hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is een HOAX.quote:
Komt goed uit, ik wil ook niet al te laat daar zijnquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik tussen 16:00 en 17:00, we gaan met de auto dus willen de spits vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |