Dat krijg je he als je een dag niet FOK!tquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna alle topics in MyAT zijn dicht.
Ik fokte wellll.quote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je een dag niet FOK!t
Que?quote:
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daarquote:
Laat het dan ook lekker daarquote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daar
Daarom ben ik hierheen hequote:
ARG?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenstquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenst
Deze kan ik niet weigeren.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ik dacht dat jij niet meer aan grote meets deed trouwens?
Ik blijf er al wegquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kan je deze niet weigeren?quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze kan ik niet weigeren.En ken de meeste wel al.
Over het algemeen weiger ik inderdaad om naar grote meets te gaan.
Ik ken niemandquote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze kan ik niet weigeren.En ken de meeste wel al.
Over het algemeen weiger ik inderdaad om naar grote meets te gaan.
Beter kom jij ipv kutusers als Crocodi1l1 en weet ik veel wat voor andere pauperusers die er steeds komen trollen.quote:
Hoeveel komen er nu eigenlijk?quote:
Hihi komenquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter kom jij ipv kutusers als Crocodi1l1 en weet ik veel wat voor andere pauperusers die er steeds komen trollen.
Duh je vergeet leeell en dastanquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nu eigenlijk?
LH + vrouw
Mono
Patje
Steven
Intronic
Flipsels
Eze
Ik
??
Amsterdam, en ken de meeste welquote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo kan je deze niet weigeren?
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duh je vergeet leeell en dastan
Je komt niet eens voor mijquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam, en ken de meeste wel
[..]
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6
Zie de OP van het meet-topic!quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nu eigenlijk?
LH + vrouw
Mono
Patje
Steven
Intronic
Flipsels
Eze
Ik
??
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en allesquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van de mensen waarvan ik weet dat ze vrijdag in Amsterdam kunnen komen, ken ik er al een stuk of 6
Die is up to date?quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie de OP van het meet-topic!
[..]
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en alles
Srryquote:
De meeste zijn welquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie de OP van het meet-topic!
[..]
Hehe, ik ken echt niemand IRL die op FOK! zitten, eerste meet en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |