Ben nog niet geweest, maar Mao had meer haarquote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar niet naar de kapper moeten gaan![]()
Ik ga de keuken in
Hoe lang? Dat is een Chinees hahahaha!!11einzquote:
Nee. De 1 heeft een of andere Mourad aan de haak geslagen en de ander een Jamani ofzoquote:
Weetje zeker dat er geen wiet in je Shag zat?quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben nog niet geweest, maar Mao had meer haar
[..]
Hoe lang? Dat is een Chinees hahahaha!!11einz
Patato - Patata.quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. De 1 heeft een of andere Mourad aan de haak geslagen en de ander een Jamani ofzo
quote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje zeker dat er geen wiet in je Shag zat?
Typisch Hitlerquote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik doe geen drugs. Misschien heeft iemand het verstopt in m'n shag.
Dat krijg je he als je een dag niet FOK!tquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna alle topics in MyAT zijn dicht.
Ik fokte wellll.quote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je een dag niet FOK!t
Que?quote:
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daarquote:
Laat het dan ook lekker daarquote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och die zweetteef is zo aan het bitchen en dat is prima maar iedereen in udowu gaat terugbitchen dus weinig sfeer nog daar
Daarom ben ik hierheen hequote:
ARG?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenstquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die pauperusers uit ONZ die opeens in ARG komen posten, krijg een vriendelijke ziekte.
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lief dat je ze een vriendelijke ziekte toewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |