Hoe komt het?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al 2 nachten geen minuut geslapen, ik ben echt gebroken!
Zondag op maandag niet geslapen doordat ik alleen maar over van alles zat na te denken in bed.quote:
Jeej we rijden weer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Ga eens snel weer rijden!!
Vrijdag, ROO meet, ArenAquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet gerookt
Ga denken ik weer een poging doen tot stoppen.
Welke meet, wie wat waar etc?
Gemeente, controle of er geen adresfraude werd gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeej we rijden weer!
Welke gek stond er voor de deur?
Aanstaande of ?quote:
Jawel. Begint al rond 4/5 uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aanstaande of ?
Dan heb ik al een afspraak
Ik word echt gek van al die dingen die ik steeds moet doen
en ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemeente, controle of er geen adresfraude werd gedaan
Heb ze wel duidelijk gemaakt dat dit veel te vroeg is voor een blanke. En toen liet ik de hond los, die zat in mijn slaapkamer. Ze schrokken zich rotquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en ?heb je tfoe in zn face gedaan en laten zien dat alles okay was?
De groene paal ofzo en geen idee tot hoe laat. Zal niet te vroeg zijn gok ik zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tot hoe laat dan?
Dat kan misschien wel
Waar gaan jullie heen ? (ivm parkeergelegenheid)
Hahaha en omg hoe groot is je hond?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ze wel duidelijk gemaakt dat dit veel te vroeg is voor een blanke. En toen liet ik de hond los, die zat in mijn slaapkamer. Ze schrokken zich rot![]()
Mijn hond doet niks, springt alleen heel vrolijk tegen je op
Hmm wil wel weer een uurtje of 8 in Hoorn zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De groene paal ofzo en geen idee tot hoe laat. Zal niet te vroeg zijn gok ik zo
Uhm het is een kruising labrador/sharpei.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha en omg hoe groot is je hond?
[ROO] meet #2 2 Decemberquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wil wel weer een uurtje of 8 in Hoorn zijn
Wie komen er allemaal ?
Ahh oke, Labradors zijn tof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is een kruising labrador/sharpei.
Zo groot als een labrador ongeveer dus. Maar ze schrokken behoorlijk toen ze zo enthousiast de kamer uitkwam
Ja maar jou zou ik waarschuwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke, Labradors zijn tof.
Ik zou ook schrikken![]()
Hehehe, maar ze kwamen echt binnen ook? Jeetje echt raarquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jou zou ik waarschuwen.
Zij maakten mij veel te vroeg wakker en dus zei ik lekker niks.
Donkere gang + zwarte hond is dubbel schrikken
Ja controle enzquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, maar ze kwamen echt binnen ook? Jeetje echt raar
Oh leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit nu in de trein naar utrecht waar ik ga shoppen met Jan
Gewoon onder de ArenA gooien, doen wij ook, met een beetje timing loop je het deurtje uit naast de Groene Paalquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die meet heh, is daar gewoon te parkeren ?
Of gewoon onder de ArenA ?
Waar zit het danquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon onder de ArenA gooien, doen wij ook, met een beetje timing loop je het deurtje uit naast de Groene Paal
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
Daar zit het Grolsch cafe volgens mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
De Groene Paal:quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit het Grolsch cafe volgens mij
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat noemen wij hier al 2,5 jaar het Grolsch cafe
De wijn daar ook als ik het mij goed herinnerquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.
Wijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De wijn daar ook als ik het mij goed herinner
Grolsch is het bazenmerk bierquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch? Ez is daarvan op de hoogte
Vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef LompeHork het volgende:
Grolsch moet je niet uit een fles drinken, dat drink je uit een beugel.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger dronk ik Grolsch en toen werd ik gehersenspoeld door Ez.
quote:
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebbenquote:
Ik drink nooitquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebben_!
Die gelooft me ook al nietquote:
Whehehehe!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gelooft me ook al niet![]()
Ik maak me wel zorgen. Op de laatste meet waar ik was hoorde ik 3 FOK!kers in koor zeggen: Nou hups JIJ kan drinken!!
Reputatie
Ja, dat gaat me vast wel lukkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehehe!![]()
Nouja, het zal wel wegebben omdat je aangaf aankomende meet niet te drinken
Hallonquote:
Dat word duimen dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon![]()
Ik heb zo een afspraak, met een beetje mazzel ben ik dan vanaf volgende week aan het werk
Inderdaad.quote:
MOOI!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon![]()
Ik heb zo een afspraak, met een beetje mazzel ben ik dan vanaf volgende week aan het werk
Gesprek al gehad ondertussen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word gek van het thuiszitten
Ik hoor het morgenquote:
Gezelligheid alom. Wat rook jij?quote:
marlboro light, beetje standaardquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezelligheid alom. Wat rook jij?
Ik ook!quote:
Ik vind light echt iets voor vrouwen en sneuquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
marlboro light, beetje standaard
eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we naar de ROO SC verhuizen
Uhuh smaakt naar meerquote:
JPSquote:
Dat heb ik echt al een tijdje niet meer gerookt. Niks mis mee verder, dat merkquote:
Vroeger rookte ik altijd Marlboro.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al een tijdje niet meer gerookt. Niks mis mee, dat merk
L&Mquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger rookte ik altijd Marlboro.
Laatste tijd ook wel eens L&M
Ghehe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
L&M. Ik rook al jaren niks anders, behalve shag dan
Nee, met spijt in m'n hart. Maar mijn vader is de 3e jarig en ik moet een paper van 100 kantjes inleveren op maandagquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Kom je vrijdag ook naar de ArenA?
Dus dat heb je wel af voor vrijdag en dan kan je wel ff langskomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, met spijt in m'n hart. Maar mijn vader is de 3e jarig en ik moet een paper van 100 kantjes inleveren op maandag. Ik zit nu op driekwart ongeveer
Ik weet het, maar dat gaat me echt niet lukkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat heb je wel af voor vrijdag en dan kan je wel ff langskomen![]()
Jammer hoor
Samen kijken dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lol.. dat ben ik nu ook aan het kijken![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen kijken dus![]()
Peukie erbij?
* Huppelmuts geeft peukquote:
* Spouwerranger pakt er 2 biertjes bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft peuk
Pak jij ff bier voor ons dan
Nice inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals hij wegrende voor dat kussen![]()
Oh god veeg me op
Vind ik niet zwaar genoegquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Als ik shag rook, rook ik javaanse jongens deluxe
"Minder scherp" danquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is ook gewoon zwaar, hoor, maar ik snap je punt inderdaad
In ROO en donequote:
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforumquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforum![]()
quote:
Ik vind lucky strike niet zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Minder scherp" dan
Als ik sigaretten rook, rook ik Lucky Strike trouwens!
Ja, te ergquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat er toch nog iets gebeurd in je subforum![]()
MIJN GOD SPOUWER ZAG JE DAT? DAT ZOENDING VOOR CYBERSEKS
Ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind lucky strike niet zo
[..]
Ja, te erg. Het wordt op het einde, als ik het me goed herinner, nog erger.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij![]()
Stiekem wil ik ook zo'n ding voor de vele cybersekssessies die ik heb natuurlijk
Laat me in de waan.quote:
Dat is niet ok hoorquote:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet ok hoor![]()
Wie doet dat dan? Ik stuur Jan op ze af
Ben ik soms ook welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet.maar wat lief zeg!
Ik vind hem nog niet goed hoorquote:
Morgenochtend om 9 uur tweede gesprekquote:
Woohooquote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend om 9 uur tweede gesprek
* Huppelmuts geeft Ez versgeperste Jus D'orangequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft Ez versgeperste Jus D'orange
Is eigenbelangquote:
Gedurfd!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef stoptonendsein het volgende:
ik heb vandaag eens lucky strike
Blij dat de skype niet aanstaatquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
You should have known
The price of evil
And it hurts to know that you belong here, yeah
Ooooh
It’s your fuckin’ nightmare
(While your nightmare comes to life)
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien welquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gedurfd!
Kom jij overmorgen ook gezellig langs? Las ik dat nou goed?
Dat laatste is al reden genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien wel
We merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ik twijfel nog ken jullie niet eigenlijk haha, maar woon wel close. we zien wel
Dat vind ikquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We merken het vanzelf wel.
Gewoon zoeken naar een groep autisten die allemaal met hun foon zitten te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ikOmdat je zelf niet meer zo'n telefoon hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ikDie spoiler heeft je gered schat. Echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo kansloos heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hahaha dat zal niet zo moeilijk wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We merken het vanzelf wel.
Gewoon zoeken naar een groep autisten die allemaal met hun foon zitten te spelen
Jawel, moet nog 8 maanden wachten tot ik een nieuwe mag uitkiezenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet meer zo'n telefoon hebt?
Weet ikquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die spoiler heeft je gered schat. Echt!
Nee ok, Dat dat ff duidelijk isquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, moet nog 8 maanden wachten tot ik een nieuwe mag uitkiezen
[..]
Weet ik
10 minuten voor mn eigen spiegel en ik ben ook klaarquote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Naar de kapper geweestik ben altijd in 10 minuten klaar, heerlijk!
Vind je het geen zondegeld? Kan je het beter zelf doenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Kak, dat moest ik doen deze week.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Je eigen mooi maken voor de meet?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak, dat moest ik doen deze week.
Ben jij ook binnen 10 minuten klaar?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Idem, maar had er even zin in om het te laten doenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
10 minuten voor mn eigen spiegel en ik ben ook klaar
Nee joh, mijn kapper is niet zo duur en rekent niet zo veel vanwege de tijd die het in beslag neemtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het geen zondegeld? Kan je het beter zelf doen
Hehe, je kunt alsnog!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |