Waar zit het danquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon onder de ArenA gooien, doen wij ook, met een beetje timing loop je het deurtje uit naast de Groene Paal
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
Daar zit het Grolsch cafe volgens mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit het dan?
Vlak naar de HMH of zo ?
De Groene Paal:quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit het Grolsch cafe volgens mij
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat noemen wij hier al 2,5 jaar het Grolsch cafe
De wijn daar ook als ik het mij goed herinnerquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik ben er nog nooit binnen geweest (schandalig eigenlijk), maar daar kan ik wel akkoord mee gaan, Grolsch is goed te drinken.
Wijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De wijn daar ook als ik het mij goed herinner
Grolsch is het bazenmerk bierquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch? Ez is daarvan op de hoogte
Vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef LompeHork het volgende:
Grolsch moet je niet uit een fles drinken, dat drink je uit een beugel.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger dronk ik Grolsch en toen werd ik gehersenspoeld door Ez.
quote:
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebbenquote:
Ik drink nooitquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, frisdrank vind ik op z'n tijd lekkerder. Maar ik ben een ouwe lul die bijna niets meer kan hebben_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |