Puik!quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik wil ook niet al te laat daar zijn
Ohquote:
Sexyquote:
Nog niet beluisterd, zal het wel even naar binnen trekken vandaag of morgen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Hork, je bent vast wel bekend met Turisas. Heb je hun nieuwe album al binnen ?
Stand up and fight heet dat album!
Het zijn bazenquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog niet beluisterd, zal het wel even naar binnen trekken vandaag of morgen.
Turisas ken ik al jaren, blijft lekkere muziek
Mijn pa vindt het ook tof, maar die houdt ook van Motorheadquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zijn bazen
Zelfs mijn pa vind dit mooi, omdat er nog bij gezongen word door een koor in de wat oudere nummers
Miklagard Overture is ook erg gaaf ja! Ik ben hem nu naar binnen aan het trekken (het nieuwe album)quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
To Holmgard and Beyond is echt goed ja
Ben zelf het meeste fan van Miklagard Overture en van hun nieuwe album End of an Empire
Alestorm is baas jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Miklagard Overture is ook erg gaaf ja! Ik ben hem nu naar binnen aan het trekken (het nieuwe album)
Zelf luister ik de laatste tijd veel van dit:
Ook erg tof
Je hebt nu een peuk in je porum? Zo ja: verslaafd!quote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm vandaag de hele dag thuisgezeten, en bedenk me net dat ik de hele dag nog niet gerookt heb
Dat betekent toch wel dat ik geen nicotine verslaving heb?
quote:Naam Klasgenootje Deal!! Maar drinken in de Arejgdjcjd ... arenchdjcjf.... Arejfducjckdkns... Uhhh ik doe echt mijn best om dat 020 ding op te schrijven maar mijn rotterdamse spelling controle weigert... Maar daar drinken doe ik echt niet ...
Oh noes. Ga eens snel weer rijden!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf we staan stilWe hebben nog nooit hier stil gestaan.
Nee nog steeds niet gerooktquote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt nu een peuk in je porum? Zo ja: verslaafd!![]()
En kom jij vrijdag ook nog naar de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |