Gebeurt altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 00:36 schreef bambino het volgende:
Als ik jou was zou ik vast een topic maken voor alle toppers dit seizoen
Nog 7 dagen man
Vergeet de kwaliteit van je ontbijt niet die dagquote:Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg het alvast jongens: als een speler te laat is met een tackle, sowieso rood.
Hangt wel van de kwaliteit van de speler af.
En ook van hoe goed ik het kan zien.
Erg gewaagd idd. Zelf houdt ie het ook op maximaal eentjequote:Op maandag 28 november 2011 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel ook alvast: een voorzet van Manolev gaat aankomen.
Ja, ik weet het, het is ver gezocht, maar je moet je als voorspeller ook durven onderscheiden.
Laat PSV daar nou goed in zijnquote:Op maandag 28 november 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
Als Rutten slim is en hij heeft opgelet vanmiddag bij RKC-Feyenoord laat hij Feyenoord komen en straft het dan via de counter keihard af.
Dat hebben we vorig jaar gezienquote:
Jullie staan 4e op 13 punten, waar slaat dit op?quote:
Op dit moment ook hoor. Zie maar hoe snel PSV vanaf de middenlijn bij de goal is.quote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hebben we vorig jaar gezien
Jullie hebben op elke positie zoveel meer kwaliteit dat als je niet met ruime cijfers weet te winnen dat een absolute schande zou zijn.
DIe gaan verliezen volgende week. Vandaar dequote:Op maandag 28 november 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie staan 4e op 13 punten, waar slaat dit op?
Ik denk dat Feyenoord er keihard af gaat. Zeker met Indi in het centrum, als De Vrij terug is en fit dan heb je iets meer kans. Totaal geen lekker gevoel over die wedstrijd. Zeker nu de tendens is dat we toch wel een redelijke kans maken. Psv speelt trouwens bij voorkeur het zelfde spelletje en laat de tegenstander ook liever komen dan dat ze zelf het spel maken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe gaan verliezen volgende week. Vandaar de
PSV speelt ook nog europees, je weet maar nooit hoe ze uit die wedstrijd komen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord er keihard af gaat. Zeker met Indi in het centrum, als De Vrij terug is en fit dan heb je iets meer kans. Totaal geen lekker gevoel over die wedstrijd. Zeker nu de tendens is dat we toch wel een redelijke kans maken. Psv speelt trouwens bij voorkeur het zelfde spelletje en laat de tegenstander ook liever komen dan dat ze zelf het spel maken.
Ligt meer aan PSV. Als PSV goed is winnen ze van bijna iedereen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord er keihard af gaat. Zeker met Indi in het centrum, als De Vrij terug is en fit dan heb je iets meer kans. Totaal geen lekker gevoel over die wedstrijd. Zeker nu de tendens is dat we toch wel een redelijke kans maken. Psv speelt trouwens bij voorkeur het zelfde spelletje en laat de tegenstander ook liever komen dan dat ze zelf het spel maken.
Ja, maar als ze spelen zoals tegen Vitesse...Beetje zoals Ajax. Ze kunnen super goed spelen, maar ook super slecht.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt meer aan PSV. Als PSV goed is winnen ze van bijna iedereen.
Probleem is dat we zelf niets kunnen creëren tegen ploegen die de lange bal hanteren. Tegen Ajax en Az kon je afjagen en druk zetten omdat die graag voetballende oplossingen zoeken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is te hopen dat Feyenoord hun goede spel tegen sterke tegenstanders dit seizoen doorzet tegen Psv. Want als ze spelen zoals ze vandaag deden gaat het weer een dieptepunt opleveren volgens mij.
En het kan/gaat weer aardig spokenquote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV speelt ook nog europees, je weet maar nooit hoe ze uit die wedstrijd komen.
Zoals ik al eerder had gepost vandaag, dat valt wel mee.quote:Op maandag 28 november 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Traditioneel hebben die lampies het moeilijk in Rotterdam, in tegenstelling tot jouw club
Vorig jaar geef je anders terwijl je thuis met 10-0 wint het kampioenschap uit handen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gepost vandaag, dat valt wel mee.
2000-2001 KPN Eredivisie 25-02-2001 Feyenoord-PSV 1-2
2001-2002 KPN Eredivisie 16-12-2001 Feyenoord-PSV 0-0
2001-2002 UEFA Cup 21-03-2002 Feyenoord-PSV 1-1
2002-2003 Eredivisie 18-05-2003 Feyenoord-PSV 3-1
2003-2004 Eredivisie 21-09-2003 Feyenoord-PSV 1-3
2004-2005 Eredivisie 12-12-2004 Feyenoord-PSV 3-3
2004-2005 Amstel Cup 20-04-2005 Feyenoord-PSV 1-1
2005-2006 Eredivisie 11-12-2005 Feyenoord-PSV 1-0
2006-2007 Eredivisie 26-12-2006 Feyenoord-PSV 1-1
2007-2008 Eredivisie 12-01-2008 Feyenoord-PSV 0-1
2008-2009 JCS 23-08-2008 Feyenoord-PSV 0-2
2008-2009 Eredivisie 15-03-2009 Feyenoord-PSV 1-0
2009-2010 Eredivisie 20-09-2009 Feyenoord-PSV 1-3
2010-2011 Eredivisie 24-04-2011 Feyenoord-PSV 3-1
Omdat geen Afellay en Reis? Omdat Berg?quote:Op maandag 28 november 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar geef je anders terwijl je thuis met 10-0 wint het kampioenschap uit handen.
Terwijl thuis dus reeds was gebleken dat er een enorm kwaliteitsverschil is. Hoe verklaar je dat dan?
Die prutser van een Berg kwam er pas de 75e minuut of zo in toch?quote:Op maandag 28 november 2011 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat geen Afellay en Reis? Omdat Berg?
?quote:Op maandag 28 november 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie staan 4e op 13 punten, waar slaat dit op?
Wat een gigantische onzin.quote:Op maandag 28 november 2011 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat geen Afellay en Reis? Omdat Berg?
Rood Leerdam hielp ook. Een lekker draaiend PSV tegen 10 van een in crisis zijnde feyenoordquote:Op maandag 28 november 2011 10:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een gigantische onzin.
Berg stond helemaal niet in de basis en een 10-0 winst en 3-1 verlies op 2 spelers afschuiven slaat nergens op.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
en dat we hem bij deze dan ook alvast bedanken voor de hattrick die hij maakt over 6 dagen?
Zal wel weer ziek zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wie twittert deze eindbaas even dat winnen van PSV na Ajax thuis de belangrijkste wedstrijd is, en dat we hem bij deze dan ook alvast bedanken voor de hattrick die hij maakt over 6 dagen?GUIDETTI
De afgelopen 10 jaar twee keer 1-3 weten te winnen en één keer 0-2 (die overigens niet in Rotterdam werd gespeeld), verder heeft PSV het altijd lastig gehad..quote:Op maandag 28 november 2011 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gepost vandaag, dat valt wel mee.
2000-2001 KPN Eredivisie 25-02-2001 Feyenoord-PSV 1-2
2001-2002 KPN Eredivisie 16-12-2001 Feyenoord-PSV 0-0
2001-2002 UEFA Cup 21-03-2002 Feyenoord-PSV 1-1
2002-2003 Eredivisie 18-05-2003 Feyenoord-PSV 3-1
2003-2004 Eredivisie 21-09-2003 Feyenoord-PSV 1-3
2004-2005 Eredivisie 12-12-2004 Feyenoord-PSV 3-3
2004-2005 Amstel Cup 20-04-2005 Feyenoord-PSV 1-1
2005-2006 Eredivisie 11-12-2005 Feyenoord-PSV 1-0
2006-2007 Eredivisie 26-12-2006 Feyenoord-PSV 1-1
2007-2008 Eredivisie 12-01-2008 Feyenoord-PSV 0-1
2008-2009 JCS 23-08-2008 Feyenoord-PSV 0-2
2008-2009 Eredivisie 15-03-2009 Feyenoord-PSV 1-0
2009-2010 Eredivisie 20-09-2009 Feyenoord-PSV 1-3
2010-2011 Eredivisie 24-04-2011 Feyenoord-PSV 3-1
Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Eindelijk de kans om die grote-mondjes van die Rotterdammekes te snoeren, dit Feyenoord is natuurlijk gewoon kanonnen-voer voor PSV.
Gaat een simpele walk-over worden waar we wéér lekker aan het doelsaldo kunnen werken!
Want?quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?
Joh, laat die 12-jarige lekker flink doen. Krijgt die een strakke plasser van.quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 PSV
Mijn voorspelling
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertjequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat als PSV er eentje in kan prikken ze daarna dwars door Feyenoord heen kunnen gaan counteren
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertje
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het Legioenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.
Daarnaast zijn er ook spelers die houden van een vijandige sfeer, ik denk dat Mertens wel zo'n type speler is. Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het LegioenEn die andere knuppels die je noemt zijn al helemaal lachwekkend. Driesje is een uiterst gevoelig mannetje.
Enige die het een beetje in zich heeft zitten is die Toivonen.
Maar gelukkig hebben wij ook een 14-jarig kneuzencollectief dus heb je evengoed niets te vrezen.
En dan zelf niets meer weggeven. Zoals tegen VVV uit bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:22 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebben
Het legioen kan nog zoveel lawaai gaan maken zondag, jullie "kleuterklas" zal er inderdaad wel beter door gaan spelen, in ieder geval met meer lef, PSV gaat doen wat het altijd doet in uitwedstrijden, geduldig de thuispartij het eerste kwartier het spel laten maken, om rond de 20ste minuut er eentje in te prikken om vervolgens de ruimte te benutten en de punten voor de rust al in de zak te hebben
En hierom neem ik die psv'ers dus totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Uitvak is uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:21 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat overeind blijft is dat geheel voetbalminnend Nederland psv een kut club vindt en dat jullie te beroerd zijn om in die bus te stappen om je team eens normaal te steunen.
ok ok.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Gelukkig heb jij dat wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Feyenoord - ADO Den Haag 0-3quote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
quote:‘Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde. Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d’r an. Gingen we toch weer de boot in.’
… aldus Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, in het Algemeen Dagblad d.d. 14 mei 2011
We zijn ontstaan uit de sponsor, en dat koesteren. We zijn ontstaan uit het volk, we spelen nog steeds op de zelfde plek tussen de huizen waarin de Philipswerknemers woonden. Die geschiedenis ga je toch niet verloochenen? Feyenoord koestert haar geschiedenis ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
psv
je club vernoemen naar een sponsor
quote:uit alle macht beweren dat er toch echt mensen zijn die haat jegens psv koesteren, terwijl die mensen alleen maar een-gevoel hebben bij dat clubje
alleen maar "boeruh boeruh" zingen
k heb er zin in! Wordt weer een gekkenhuis, 3-0
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef rubbereend het volgende:
ik merk toch best veel haat de afgelopen dagen in de diverse topics.
Ik heb helemaal niet de behoefte om gehaat te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.
Dat heeft niets met haat te maken. Maar dat is het punt: jullie wíllen gehaat worden, zodat jullie het gevoel hebben dat nog íémand omdat boerenklupje geeft..
Jij misschien niet (al twijfel ik zelfs daar aan), maar de gemiddelde PSV-supporter kan het echt niet hebben dat niemand in Nederland, láát staan internationaal, ze serieus neemt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de behoefte om gehaat te worden.
PSV'ers hebben niets met andere clubs. Er worden geen andere clubs gehaat en andere clubs vinden PSV niks. Beetje de eeuwige underdog en ondertussen een hoop kampioenschappen in de wacht slepen, een degelijk bestuur hebben, mooi stadion in het midden van de stad etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.
Dat heeft niets met haat te maken. Maar dat is het punt: jullie wíllen gehaat worden, zodat jullie het gevoel hebben dat nog íémand omdat boerenklupje geeft..
Nee. Ik constateer dat jij over een post van Caland valt, waarin hij overigens een posticon gebruikt, waarbij je niet eens weet wat ze gaan roepen. Jij weet zelf ook best dat er bij jullie ook vaak negatieve dingen voorvallen. Bovendien, als Labyad de overstap naar Ajax maakt, wordt hij 100% ook negatief ontvangen in Eindhoven. En ga nou niet beweren dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want het uitschelden van voetballers en bejaarde vrouwen kent gradaties. Blij dat ik enige vorm van opvoeding heb genoten, als ik dit zo lees
Want mijn mening is sluitend voor de rest van het PSV-publiek? Ik kan even mijn clubbril afzetten en constateren dat Wijnaldum een prima stapje omhoog heeft gedaan. Zou ik in mijn carriere ook niet laten schieten. Dat er mensen zich op tribunes begeven die daarom zijn oma en hemzelf te moeten schofferen moeten zij weten. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik er niet 1 van ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik constateer dat jij over een post van Caland valt, waarin hij overigens een posticon gebruikt, waarbij je niet eens weet wat ze gaan roepen. Jij weet zelf ook best dat er bij jullie ook vaak negatieve dingen voorvallen. Bovendien, als Labyad de overstap naar Ajax maakt, wordt hij 100% ook negatief ontvangen in Eindhoven. En ga nou niet beweren dat dat niet zo is.
Dat kan ik waarderen. Ik fluit zelf ook graag richting sterspelers van concurrenten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn oma beledigen of voorwerpen gooien richting Wijnaldum ?![]()
Uitfluiten ?
Nee. Mijn mening is ook niet uitsluitend voor het Legioen. Ik ben volwassen genoeg en heb bovendien genoeg zelfspot om ook vergelijkingen toe te staan. Wijnaldum is echt niet beter geworden nu bij PSV dan bij Feyenoord. Hij heeft het niveau van de laatste wedstrijden en zijn eerste twee seizoenen nu weer te pakken. Maar ik ben er ook zeker van dat hij binnen no-time een tegenslag gaat hebben. Dan is zijn niveau weer laag. Zijn rendement is nog steeds niet hoog. (en ja, de laatste twee wedstrijden was het iets beter. Maar daarvoor niet.)quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want mijn mening is sluitend voor de rest van het PSV-publiek? Ik kan even mijn clubbril afzetten en constateren dat Wijnaldum een prima stapje omhoog heeft gedaan. Zou ik in mijn carriere ook niet laten schieten. Dat er mensen zich op tribunes begeven die daarom zijn oma en hemzelf te moeten schofferen moeten zij weten. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik er niet 1 van ben.
Ik denk dat ik in dat geval door een PSVbril kijk en jij door een Feyenoord bril, want ik vind het een vaste waarde voor het team. Houdt het tempo er goed in en speelt lekker vrij met een zekerheid in de vorm van Strootman achter zich. Heel redelijk doelpunten aantal en afgeleverde passes. Het enige waar hij aan moet werken zijn de rushes met oogkleppen (laatste twee wedstrijden niet gezien, pluspunt) en dan heeft hij de potentie om in een aantal seizoenen bij PSV een grote te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening is ook niet uitsluitend voor het Legioen. Ik ben volwassen genoeg en heb bovendien genoeg zelfspot om ook vergelijkingen toe te staan. Wijnaldum is echt niet beter geworden nu bij PSV dan bij Feyenoord. Hij heeft het niveau van de laatste wedstrijden en zijn eerste twee seizoenen nu weer te pakken. Maar ik ben er ook zeker van dat hij binnen no-time een tegenslag gaat hebben. Dan is zijn niveau weer laag. Zijn rendement is nog steeds niet hoog. (en ja, de laatste twee wedstrijden was het iets beter. Maar daarvoor niet.)
Op papier, inderdaad. Feyenoord verliest met 6-0 van Groningen, PSV wint met 6-1 dus op papier is PSV torenhoog favoriet. Alleen zo werkt het in de praktijk niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Doublepain het volgende:
Psv gaat winnen, is duidelijk lijkt me
En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Caland het volgende:
Wat een kul. Wijnaldum is nou juist bij uitstek een speler die bij dit soort wedstrijden volledig dichtklapt.
Een Matavz, Mertens en Toiboy bijvoorbeeld hebben dan weer het tegenovergestelde heb ik het idee. Die vinden zo'n vijandig sfeertje wel lekker.
Wijnaldum was tegen twente motm, was degene die de hele tijd opviel. Dat hij bij feyenoord anders was, hoeft dat bij psv niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Caland het volgende:
Wat een kul. Wijnaldum is nou juist bij uitstek een speler die bij dit soort wedstrijden volledig dichtklapt.
Een Matavz, Mertens en Toiboy bijvoorbeeld hebben dan weer het tegenovergestelde heb ik het idee. Die vinden zo'n vijandig sfeertje wel lekker.
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.
Je hebt hem toch niet tegen Feyenoord zien spelen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.
Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum was tegen twente motm, was degene die de hele tijd opviel. Dat hij bij feyenoord anders was, hoeft dat bij psv niet zo te zijn.
Maar niet in PSV shirt tegen zijn enige grote club. Niemand heeft een idee hoe hij mentaal in elkaar steekt. Misschien gaat ie inderdaad wel 200% voor die andere 10 in het veld, jij hebt geen flauw idee en ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.
Nee, maar ik kan wel wat beter inschatten wat voor mentaliteit die jongen heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet tegen Feyenoord zien spelen?
Tjah, dat je hem haat, hoeft het niet te zijn dat hij slecht is. Dan kan ik ook wel een wedstrijd van messi zien,waar hij 3x scoorde en dan helemaal afkraken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.
Wijnaldum speelde geweldig tegen Twente, Brama moest hem uitschakelen maar werd gewoon overrompelt door het fysieke en lichtvoetige spel van Wijnaldum, dat jij dat niet wil zien puur door je Wijnaldum haat is schrijnendquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel wat beter inschatten wat voor mentaliteit die jongen heeft.
Sommige spelers hebben dat. Dat ze bij een opgeklopte agressieve sfeer opeens de sterren van de hemel gaan spelen. Suarez bijvoorbeeld, gruwelijk irritant was dat altijd.
Wijnaldum is daar veel te lief voor. Één spreekkoor tegen een wat oudere vrouw en hij raakt de hele middag geen pepernoot, tenzij hij gaat uitdelen.
Ga de wedstrijd maar eens terugkijken. Kijk maar eens hoe vaak hij de bal verspeelt na een goede verovering op de as van het veld. Hij maakte de assist vanuit zijn natuurlijke positie, die van rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wijnaldum speelde geweldig tegen Twente, Brama moest hem uitschakelen maar werd gewoon overrompelt door het fysieke en lichtvoetige spel van Wijnaldum, dat jij dat niet wil zien puur door je Wijnaldum haat is schrijnend
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is daar veel te lief voor. Één spreekkoor tegen een wat oudere vrouw en hij raakt de hele middag geen pepernoot, tenzij hij gaat uitdelen.
Dat is nou eenmaal iets wat je voor lief moet nemen bij Wijnaldum, hij is een speler met een actie, en dan kan het inderdaad wel eens fout gaan, meestal is het zo dat ze achter hem aan moeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga de wedstrijd maar eens terugkijken. Kijk maar eens hoe vaak hij de bal verspeelt na een goede verovering op de as van het veld. Hij maakte de assist vanuit zijn natuurlijke positie, die van rechtsbuiten.
Dat jij dat niet wilt zien door blinde adoratie is schrijnend
Allemaal glazen-bol-verhaaltjes. Ik heb geen flauw idee hoe Wijnaldum gaat reageren op de Kuip en jij net zo min. Misschien geeft het hem vleugels, misschien klapt ie dicht. We zien wel, kunnen we het achteraf wel analyseren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum MOTM zondag is natuurlijk een epic verhaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Allemaal glazen-bol-verhaaltjes. Ik heb geen flauw idee hoe Wijnaldum gaat reageren op de Kuip en jij net zo min. Misschien geeft het hem vleugels, misschien klapt ie dicht. We zien wel, kunnen we het achteraf wel analyseren.
Ja, goed. Krijgen we die eeuwige wat is de positie van Wijnaldum discussie weer. Ik vind het zonde dat hij niet inziet dat het een rechtsbuiten/ tweede spits is. Ik denk namelijk dat hij op die positie kan uitgroeien tot Europese top.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal iets wat je voor lief moet nemen bij Wijnaldum, hij is een speler met een actie, en dan kan het inderdaad wel eens fout gaan, meestal is het zo dat ze achter hem aan moeten.
Rutten ziet hem als een speler die kan aanschuiven en kan "penetreren" en tot nu toe heeft hij geen ongelijk. Met zijn loopvermogen zie ik hem ook meer als een box-to-box middenvelder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, goed. Krijgen we die eeuwige wat is de positie van Wijnaldum discussie weer. Ik vind het zonde dat hij niet inziet dat het een rechtsbuiten/ tweede spits is. Ik denk namelijk dat hij op die positie kan uitgroeien tot Europese top.
Voor de as mist hij teveel specifieke eigenschappen imo.
Een eigenschap als overzicht, helemaal in de korte ruimte is erg moeilijk meer aan te leren imo. Dat is gewoon niet zijn kwaliteit en dus moet je hem anders gaan gebruiken. Meer als lopende middenvelder. Daar kwam Been na 1,5 jaar achter en Rutten na een paar wedstrijden alquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou Wijnaldum gebruik zoals hij nu wordt gebruikt, op de rechterflank heeft PSV Labyad en Lensie al en in het centrum doet Wijnaldum het heel goed. Het enige wat hij moet afleren zijn die oogkleppen, hoewel ik die de afgelopen twee wedstrijden niet heb gezien.
Hij loopt naar Vlaar toe en tikt op het Feyenoordlogo op Vlaars shirt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een eigenschap als overzicht, helemaal in de korte ruimte is erg moeilijk meer aan te leren imo. Dat is gewoon niet zijn kwaliteit en dus moet je hem anders gaan gebruiken. Meer als lopende middenvelder. Daar kwam Been na 1,5 jaar achter en Rutten na een paar wedstrijden al![]()
Anyway, mocht hij scoren. Benieuwd of hij het Rotterdam-West gebaartje weer gaat maken
Hij heeft de laatste wedstrijden laten zien dat hij het niet meer hoeft aan te leren, hij bezit die kwaliteiten. Het enige wat hij moet leren is het gebruiken op de juiste momenten, en dat is dan weer wel gewoon te trainen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een eigenschap als overzicht, helemaal in de korte ruimte is erg moeilijk meer aan te leren imo. Dat is gewoon niet zijn kwaliteit en dus moet je hem anders gaan gebruiken. Meer als lopende middenvelder. Daar kwam Been na 1,5 jaar achter en Rutten na een paar wedstrijden al![]()
Feyenoord is niet Rotterdam. Die jongen is blijkbaar trots op waar hij vandaan komt en hij houdt van dat stukje van Rotterdam. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou kunnen laten zien als hij scoort tegen Feyenoord.quote:Anyway, mocht hij scoren. Benieuwd of hij het Rotterdam-West gebaartje weer gaat maken
Wat een bazenhumorquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel wat beter inschatten wat voor mentaliteit die jongen heeft.
Sommige spelers hebben dat. Dat ze bij een opgeklopte agressieve sfeer opeens de sterren van de hemel gaan spelen. Suarez bijvoorbeeld, gruwelijk irritant was dat altijd.
Jaar in jaar uit die speler van dichtbij gezien. Hij is voorspelbaar in al zijn acties en ook tegen Feyenoord zal het mentaal niet positief voor hem uitpakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.
Met zeeën aan ruimte voor zich zoals tegen Groningen kan hij best een steekballetje geven ja. Met een individuele actie zoals tegen De Graafschap kan hij ook een wedstrijd beslissen (ook al speelde hij voor de rest ook gewoon kut toen).quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste wedstrijden laten zien dat hij het niet meer hoeft aan te leren, hij bezit die kwaliteiten. Het enige wat hij moet leren is het gebruiken op de juiste momenten, en dat is dan weer wel gewoon te trainen.
Heeft niet met een PSVbril te maken. Niemand kan een inschatting maken over zijn mentale weerbaarheid in de Kuip in PSVshirt. Jullie als Feyenoorders wel zoals hij bij Feyenoord speelde, maar al die amateurpsychologie van de koude grond neem ik gewoon niet serieus. We zullen zien wat er gebeurt tijdens de wedstrijd, kunnen we daarna een mogelijk oorzaak daaraan vastplakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit die speler van dichtbij gezien. Hij is voorspelbaar in al zijn acties en ook tegen Feyenoord zal het mentaal niet positief voor hem uitpakken.
Je hoeft helemaal geen tovenaar te zijn om dit te kunnen zien, maar die PSVbril op je kop doet je gewoon tegen beter weten in anders hopen.
Ben ik het helemaal niet mee eens, zelfs. Met name tegen Twente liet hij zien een man dol te draaien en goed het overzicht op rechts te houden. Daar had hij geen zeeën van ruimte, maar toch werd Labyad keer op keer bereikt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zeeën aan ruimte voor zich zoals tegen Groningen kan hij best een steekballetje geven ja. Met een individuele actie zoals tegen De Graafschap kan hij ook een wedstrijd beslissen (ook al speelde hij voor de rest ook gewoon kut toen).
Maar wat je vaak ziet bij Wijaldum, en blijft zien, is dat hij mooi een mannetje uitspeelt op het middenveld, prima, en dan in die 3 seconden daarna de bal eigenlijk moet geven. Op dat moment maakt Matavz (of Castaignos bij ons) namelijk de loopactie. In plaats daarvan kiest hij er bijna altijd voor om met z'n kop naar beneden op de verdediging af te lopen waardoor het makkelijker groeperen wordt en je bijna altijd de bal kwijt bent. Ik zie daar geen verbetering in, ook niet bij PSV.
Het matige afwerken kan hij zich op verbeteren, puur omdat hij gewoon een prima schot in de poten heeft. Maar echt dit overzicht leer je niet zo snel meer aan.
Klopt, zelfs Meeuwis had Strootman toen gewoon in zijn broekzak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens hebben Driesje en Strootman samen vorig jaar al eens tegen ons gespeeld en toen bakten ze er allebei werkelijk geen pepernoot van Zowel Vlaar als De Vrij eenvoudig af met die gasten en kon Leerdam die Mertens vrij eenvoudig neutraliseren.
Goede vergelijking. Ze spelen nu in een team dat veel beter isquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens hebben Driesje en Strootman samen vorig jaar al eens tegen ons gespeeld en toen bakten ze er allebei werkelijk geen pepernoot van Zowel Vlaar als De Vrij eenvoudig af met die gasten en kon Leerdam die Mertens vrij eenvoudig neutraliseren.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
Sowieso keihard cashen op de over 3.5 @ 2.2 zondag![]()
![]()
Ik verwacht veel doelpunten.
Nah, ik denk wel dat PSV zich inhoud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
![]()
Ga je serieus wedden dat PSV wint?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je serieus wedden dat PSV wint?
Ben hem wel aan het overwegen, denk zelf wel dat PSV wint. Maar ik heb het dit seizoen eigenlijk elke wedstrijd mis als het om Feyenoord gaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je serieus wedden dat PSV wint?
Johquote:
Ah. Wellicht moet hij beginnen met Schaken to scorequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh![]()
Maar omdat ie 2 weken geleden ook centen op Vitesse had gezet
Als we zondag verliezen zit ik doodziek met mn bordje shoarma en een pot bier op de bank. Niet te genieten zoals na elke nederlaag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben hem wel aan het overwegen, denk zelf wel dat PSV wint. Maar ik heb het dit seizoen eigenlijk elke wedstrijd mis als het om Feyenoord gaat
Als ik al op wedstrijd van Feyenoord wed dan is dat wel altijd tegen ja. Anders kans op dubbele kater enzulks.
Dit ging om meer dan 3 doelpunten
Oh. Dan voel ik me ook niet blij hoor. Heb dan alleen een gratis PMDS gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we zondag verliezen zit ik doodziek met mn bordje shoarma en een pot bier op de bank. Niet te genieten zoals na elke nederlaag.
Andere optie is dat ik helemaal niet naar huis ga maar aan de 2e Rosestraat 40b blijf hangen, om tegen een uurtje of 10 thuis te horen te krijgen dat "het niet normaal is om je vol te laten gieten na een voetbalwedstrijd", like she knowsAmenooit niet dat ik de Toto ga invullen in nadeel van Feyenoord zodat ik me tenminste een beetje blij kan voelen.
Opperste treurigheid man.
Odeon.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we zondag verliezen zit ik doodziek met mn bordje shoarma en een pot bier op de bank. Niet te genieten zoals na elke nederlaag.
Andere optie is dat ik helemaal niet naar huis ga maar aan de 2e Rosestraat 40b blijf hangen, om tegen een uurtje of 10 thuis te horen te krijgen dat "het niet normaal is om je vol te laten gieten na een voetbalwedstrijd", like she knowsAmenooit niet dat ik de Toto ga invullen in nadeel van Feyenoord zodat ik me tenminste een beetje blij kan voelen.
Opperste treurigheid man.
Zondag zijn we aardig gematst met die rode kaart, dus kan zomaar omgekeerd zijn zondag. Geen idee of dat zo werkt bij het scheidsrechterskorps.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Björn Kuipers, zeg het maar heren.
Hoezo gematst ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zondag zijn we aardig gematst met die rode kaart, dus kan zomaar omgekeerd zijn zondag. Geen idee of dat zo werkt bij het scheidsrechterskorps.
Dat vond ik ook wel een echie hoor.quote:
^^quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef Paul-89 het volgende:
100% strijd van Feyenoord's kant en ik ben al tevreden, zal lastig worden om zoveel aanvallende kwaliteiten 90 min. lang te kunnen bedwingen. Maar ja wat wil je als de een 25 miljoen kan uitgeven en de ander wat ophaalt bij Excelsior en VVV.
Tja wat zijn zo'n statistieken waard ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo zou PSV winnen in de kuip?
2010/2011 3-1 fey
2009/2010 1-3 psv
2008/2009 1-0 feyenoord
2007/2008 0-1 psv
2006/2007 1-1
2005/2006 1-0 feyenoord
2004/2005 3-3
2003/2004 1-3 psv
2002/2003 3-1 fey
2001/2002 0-0
2000/2001 1-2 psv
1999/2000 1-0 fey
1998/1999 3-1 feyenoord
1997/1998 1-1
1996/1997 0-0
1995/1996 0-0
1994/1995 3-2 feyenoord.
1993/1994 2-1.
Duidelijk in het voordeel van Feyenoord.
Zondag wordt het gewoon 3-0 voor Feyenoord. Die Mertens schijt in zn broek van het Legioen, Gini huilt al voordat hij de busreis maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja wat zijn zo'n statistieken waard ?
Vrijwel niets inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja wat zijn zo'n statistieken waard ?
Dat dachten ze na die 10-0 ook. T liep allemaal ff andersquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef HetBrabandertje het volgende:
En de laatste relevante jaren laten dus zien dat de winst steeds om en om is. Dan is PSV dit jaar de gelukkige en gezien het huidige spel van beide ploegen is er weinig reden, waarom die reeks opeens doorbroken zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |