Joh, laat die 12-jarige lekker flink doen. Krijgt die een strakke plasser van.quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 PSV
Mijn voorspelling
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertjequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat als PSV er eentje in kan prikken ze daarna dwars door Feyenoord heen kunnen gaan counteren
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertje
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het Legioenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.
Daarnaast zijn er ook spelers die houden van een vijandige sfeer, ik denk dat Mertens wel zo'n type speler is. Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het LegioenEn die andere knuppels die je noemt zijn al helemaal lachwekkend. Driesje is een uiterst gevoelig mannetje.
Enige die het een beetje in zich heeft zitten is die Toivonen.
Maar gelukkig hebben wij ook een 14-jarig kneuzencollectief dus heb je evengoed niets te vrezen.
En dan zelf niets meer weggeven. Zoals tegen VVV uit bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:22 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebben
Het legioen kan nog zoveel lawaai gaan maken zondag, jullie "kleuterklas" zal er inderdaad wel beter door gaan spelen, in ieder geval met meer lef, PSV gaat doen wat het altijd doet in uitwedstrijden, geduldig de thuispartij het eerste kwartier het spel laten maken, om rond de 20ste minuut er eentje in te prikken om vervolgens de ruimte te benutten en de punten voor de rust al in de zak te hebben
En hierom neem ik die psv'ers dus totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Uitvak is uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:21 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat overeind blijft is dat geheel voetbalminnend Nederland psv een kut club vindt en dat jullie te beroerd zijn om in die bus te stappen om je team eens normaal te steunen.
ok ok.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Gelukkig heb jij dat wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Feyenoord - ADO Den Haag 0-3quote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
quote:‘Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde. Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d’r an. Gingen we toch weer de boot in.’
… aldus Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, in het Algemeen Dagblad d.d. 14 mei 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |