Joh, laat die 12-jarige lekker flink doen. Krijgt die een strakke plasser van.quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 PSV
Mijn voorspelling
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertjequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat als PSV er eentje in kan prikken ze daarna dwars door Feyenoord heen kunnen gaan counteren
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan in de praktijk best zo gaan lopen. Maar jullie hebben geen koele spelers met ruggengraat dus ze zullen wel onder de indruk zijn van het sfeertje
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het Legioenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Strootman, en Matavz zijn ijskoud.
Daarnaast zijn er ook spelers die houden van een vijandige sfeer, ik denk dat Mertens wel zo'n type speler is. Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem is bij voorbaat al geitimideerd man. Hij probeert nu al een wit voetje te halen bij Het LegioenEn die andere knuppels die je noemt zijn al helemaal lachwekkend. Driesje is een uiterst gevoelig mannetje.
Enige die het een beetje in zich heeft zitten is die Toivonen.
Maar gelukkig hebben wij ook een 14-jarig kneuzencollectief dus heb je evengoed niets te vrezen.
En dan zelf niets meer weggeven. Zoals tegen VVV uit bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:22 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beetje half PSV afbranden terwijl ze stuk voor stuk een verademing zijn tegenover de spelers die jullie hebben
Het legioen kan nog zoveel lawaai gaan maken zondag, jullie "kleuterklas" zal er inderdaad wel beter door gaan spelen, in ieder geval met meer lef, PSV gaat doen wat het altijd doet in uitwedstrijden, geduldig de thuispartij het eerste kwartier het spel laten maken, om rond de 20ste minuut er eentje in te prikken om vervolgens de ruimte te benutten en de punten voor de rust al in de zak te hebben
En hierom neem ik die psv'ers dus totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haten op Wijnaldum gaat hem alleen maar vleugels geven.
Uitvak is uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:21 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat overeind blijft is dat geheel voetbalminnend Nederland psv een kut club vindt en dat jullie te beroerd zijn om in die bus te stappen om je team eens normaal te steunen.
ok ok.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Gelukkig heb jij dat wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitvak is uitverkocht.
En laat die gast lekker. Is de grootste troll hier. Heeft geen toegevoegde waarde verder.
Feyenoord - ADO Den Haag 0-3quote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
quote:‘Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde. Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d’r an. Gingen we toch weer de boot in.’
… aldus Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, in het Algemeen Dagblad d.d. 14 mei 2011
We zijn ontstaan uit de sponsor, en dat koesteren. We zijn ontstaan uit het volk, we spelen nog steeds op de zelfde plek tussen de huizen waarin de Philipswerknemers woonden. Die geschiedenis ga je toch niet verloochenen? Feyenoord koestert haar geschiedenis ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
psv
je club vernoemen naar een sponsor
quote:uit alle macht beweren dat er toch echt mensen zijn die haat jegens psv koesteren, terwijl die mensen alleen maar een-gevoel hebben bij dat clubje
alleen maar "boeruh boeruh" zingen
k heb er zin in! Wordt weer een gekkenhuis, 3-0
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef rubbereend het volgende:
ik merk toch best veel haat de afgelopen dagen in de diverse topics.
Ik heb helemaal niet de behoefte om gehaat te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.
Dat heeft niets met haat te maken. Maar dat is het punt: jullie wíllen gehaat worden, zodat jullie het gevoel hebben dat nog íémand omdat boerenklupje geeft..
Jij misschien niet (al twijfel ik zelfs daar aan), maar de gemiddelde PSV-supporter kan het echt niet hebben dat niemand in Nederland, láát staan internationaal, ze serieus neemt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de behoefte om gehaat te worden.
PSV'ers hebben niets met andere clubs. Er worden geen andere clubs gehaat en andere clubs vinden PSV niks. Beetje de eeuwige underdog en ondertussen een hoop kampioenschappen in de wacht slepen, een degelijk bestuur hebben, mooi stadion in het midden van de stad etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé, jullie wíllen haat voelen, kostte wat het kost. Wij beredeneren simpelweg waarom jullie veel te oppertunistisch zijn en dat jullie niet echt goed snik zijn.
Dat heeft niets met haat te maken. Maar dat is het punt: jullie wíllen gehaat worden, zodat jullie het gevoel hebben dat nog íémand omdat boerenklupje geeft..
Nee. Ik constateer dat jij over een post van Caland valt, waarin hij overigens een posticon gebruikt, waarbij je niet eens weet wat ze gaan roepen. Jij weet zelf ook best dat er bij jullie ook vaak negatieve dingen voorvallen. Bovendien, als Labyad de overstap naar Ajax maakt, wordt hij 100% ook negatief ontvangen in Eindhoven. En ga nou niet beweren dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want het uitschelden van voetballers en bejaarde vrouwen kent gradaties. Blij dat ik enige vorm van opvoeding heb genoten, als ik dit zo lees
Want mijn mening is sluitend voor de rest van het PSV-publiek? Ik kan even mijn clubbril afzetten en constateren dat Wijnaldum een prima stapje omhoog heeft gedaan. Zou ik in mijn carriere ook niet laten schieten. Dat er mensen zich op tribunes begeven die daarom zijn oma en hemzelf te moeten schofferen moeten zij weten. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik er niet 1 van ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik constateer dat jij over een post van Caland valt, waarin hij overigens een posticon gebruikt, waarbij je niet eens weet wat ze gaan roepen. Jij weet zelf ook best dat er bij jullie ook vaak negatieve dingen voorvallen. Bovendien, als Labyad de overstap naar Ajax maakt, wordt hij 100% ook negatief ontvangen in Eindhoven. En ga nou niet beweren dat dat niet zo is.
Dat kan ik waarderen. Ik fluit zelf ook graag richting sterspelers van concurrenten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn oma beledigen of voorwerpen gooien richting Wijnaldum ?![]()
Uitfluiten ?
Nee. Mijn mening is ook niet uitsluitend voor het Legioen. Ik ben volwassen genoeg en heb bovendien genoeg zelfspot om ook vergelijkingen toe te staan. Wijnaldum is echt niet beter geworden nu bij PSV dan bij Feyenoord. Hij heeft het niveau van de laatste wedstrijden en zijn eerste twee seizoenen nu weer te pakken. Maar ik ben er ook zeker van dat hij binnen no-time een tegenslag gaat hebben. Dan is zijn niveau weer laag. Zijn rendement is nog steeds niet hoog. (en ja, de laatste twee wedstrijden was het iets beter. Maar daarvoor niet.)quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want mijn mening is sluitend voor de rest van het PSV-publiek? Ik kan even mijn clubbril afzetten en constateren dat Wijnaldum een prima stapje omhoog heeft gedaan. Zou ik in mijn carriere ook niet laten schieten. Dat er mensen zich op tribunes begeven die daarom zijn oma en hemzelf te moeten schofferen moeten zij weten. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik er niet 1 van ben.
Ik denk dat ik in dat geval door een PSVbril kijk en jij door een Feyenoord bril, want ik vind het een vaste waarde voor het team. Houdt het tempo er goed in en speelt lekker vrij met een zekerheid in de vorm van Strootman achter zich. Heel redelijk doelpunten aantal en afgeleverde passes. Het enige waar hij aan moet werken zijn de rushes met oogkleppen (laatste twee wedstrijden niet gezien, pluspunt) en dan heeft hij de potentie om in een aantal seizoenen bij PSV een grote te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening is ook niet uitsluitend voor het Legioen. Ik ben volwassen genoeg en heb bovendien genoeg zelfspot om ook vergelijkingen toe te staan. Wijnaldum is echt niet beter geworden nu bij PSV dan bij Feyenoord. Hij heeft het niveau van de laatste wedstrijden en zijn eerste twee seizoenen nu weer te pakken. Maar ik ben er ook zeker van dat hij binnen no-time een tegenslag gaat hebben. Dan is zijn niveau weer laag. Zijn rendement is nog steeds niet hoog. (en ja, de laatste twee wedstrijden was het iets beter. Maar daarvoor niet.)
Op papier, inderdaad. Feyenoord verliest met 6-0 van Groningen, PSV wint met 6-1 dus op papier is PSV torenhoog favoriet. Alleen zo werkt het in de praktijk niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Doublepain het volgende:
Psv gaat winnen, is duidelijk lijkt me
En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Caland het volgende:
Wat een kul. Wijnaldum is nou juist bij uitstek een speler die bij dit soort wedstrijden volledig dichtklapt.
Een Matavz, Mertens en Toiboy bijvoorbeeld hebben dan weer het tegenovergestelde heb ik het idee. Die vinden zo'n vijandig sfeertje wel lekker.
Wijnaldum was tegen twente motm, was degene die de hele tijd opviel. Dat hij bij feyenoord anders was, hoeft dat bij psv niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Caland het volgende:
Wat een kul. Wijnaldum is nou juist bij uitstek een speler die bij dit soort wedstrijden volledig dichtklapt.
Een Matavz, Mertens en Toiboy bijvoorbeeld hebben dan weer het tegenovergestelde heb ik het idee. Die vinden zo'n vijandig sfeertje wel lekker.
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.
Je hebt hem toch niet tegen Feyenoord zien spelen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.
Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum was tegen twente motm, was degene die de hele tijd opviel. Dat hij bij feyenoord anders was, hoeft dat bij psv niet zo te zijn.
Maar niet in PSV shirt tegen zijn enige grote club. Niemand heeft een idee hoe hij mentaal in elkaar steekt. Misschien gaat ie inderdaad wel 200% voor die andere 10 in het veld, jij hebt geen flauw idee en ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem 4 jaar lang elke wedstrijd zien spelen. Nouja, dat bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |