abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:28:18 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104964802
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Je hebt hem toch niet tegen Feyenoord zien spelen? :')
Nee, maar ik kan wel wat beter inschatten wat voor mentaliteit die jongen heeft.

Sommige spelers hebben dat. Dat ze bij een opgeklopte agressieve sfeer opeens de sterren van de hemel gaan spelen. Suarez bijvoorbeeld, gruwelijk irritant was dat altijd. :+

Wijnaldum is daar veel te lief voor. Één spreekkoor tegen een wat oudere vrouw en hij raakt de hele middag geen pepernoot, tenzij hij gaat uitdelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104964819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.
Tjah, dat je hem haat, hoeft het niet te zijn dat hij slecht is. Dan kan ik ook wel een wedstrijd van messi zien,waar hij 3x scoorde en dan helemaal afkraken.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:28:51 #103
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104964822
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, belachelijk dat hij MOTM werd toen. Pakte elke bal af, ging draven en verloor hem vervolgens. Snapte de ophef niet echt.
Wijnaldum speelde geweldig tegen Twente, Brama moest hem uitschakelen maar werd gewoon overrompelt door het fysieke en lichtvoetige spel van Wijnaldum, dat jij dat niet wil zien puur door je Wijnaldum haat is schrijnend :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:29:24 #104
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104964839
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan wel wat beter inschatten wat voor mentaliteit die jongen heeft.

Sommige spelers hebben dat. Dat ze bij een opgeklopte agressieve sfeer opeens de sterren van de hemel gaan spelen. Suarez bijvoorbeeld, gruwelijk irritant was dat altijd. :+

Wijnaldum is daar veel te lief voor. Één spreekkoor tegen een wat oudere vrouw en hij raakt de hele middag geen pepernoot, tenzij hij gaat uitdelen.
_O_
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:03 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104964858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Wijnaldum speelde geweldig tegen Twente, Brama moest hem uitschakelen maar werd gewoon overrompelt door het fysieke en lichtvoetige spel van Wijnaldum, dat jij dat niet wil zien puur door je Wijnaldum haat is schrijnend :)
Ga de wedstrijd maar eens terugkijken. Kijk maar eens hoe vaak hij de bal verspeelt na een goede verovering op de as van het veld. Hij maakte de assist vanuit zijn natuurlijke positie, die van rechtsbuiten.

Dat jij dat niet wilt zien door blinde adoratie is schrijnend :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104964865
quote:
:D :@
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:31:19 #107
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104964910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ga de wedstrijd maar eens terugkijken. Kijk maar eens hoe vaak hij de bal verspeelt na een goede verovering op de as van het veld. Hij maakte de assist vanuit zijn natuurlijke positie, die van rechtsbuiten.

Dat jij dat niet wilt zien door blinde adoratie is schrijnend :)
Dat is nou eenmaal iets wat je voor lief moet nemen bij Wijnaldum, hij is een speler met een actie, en dan kan het inderdaad wel eens fout gaan, meestal is het zo dat ze achter hem aan moeten.
pi_104964923
quote:

Allemaal glazen-bol-verhaaltjes. Ik heb geen flauw idee hoe Wijnaldum gaat reageren op de Kuip en jij net zo min. Misschien geeft het hem vleugels, misschien klapt ie dicht. We zien wel, kunnen we het achteraf wel analyseren.
Dit, dus.
pi_104964951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Allemaal glazen-bol-verhaaltjes. Ik heb geen flauw idee hoe Wijnaldum gaat reageren op de Kuip en jij net zo min. Misschien geeft het hem vleugels, misschien klapt ie dicht. We zien wel, kunnen we het achteraf wel analyseren.
Wijnaldum MOTM zondag is natuurlijk een epic verhaal.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:32:41 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104964968
Wijnaldum zit mentaal zeker niet sterk in elkaar. Weet nog dat hij vorig jaar zat te janken, omdat we met 1-0 verloren van De Graafschap en hij na afloop niet begreep waarom de supporters zo boos waren. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:32:52 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104964974
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal iets wat je voor lief moet nemen bij Wijnaldum, hij is een speler met een actie, en dan kan het inderdaad wel eens fout gaan, meestal is het zo dat ze achter hem aan moeten.
Ja, goed. Krijgen we die eeuwige wat is de positie van Wijnaldum discussie weer. Ik vind het zonde dat hij niet inziet dat het een rechtsbuiten/ tweede spits is. Ik denk namelijk dat hij op die positie kan uitgroeien tot Europese top.

Voor de as mist hij teveel specifieke eigenschappen imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:34:38 #112
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104965038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, goed. Krijgen we die eeuwige wat is de positie van Wijnaldum discussie weer. Ik vind het zonde dat hij niet inziet dat het een rechtsbuiten/ tweede spits is. Ik denk namelijk dat hij op die positie kan uitgroeien tot Europese top.

Voor de as mist hij teveel specifieke eigenschappen imo.
Rutten ziet hem als een speler die kan aanschuiven en kan "penetreren" en tot nu toe heeft hij geen ongelijk. Met zijn loopvermogen zie ik hem ook meer als een box-to-box middenvelder.
pi_104965195
Ik zou Wijnaldum gebruik zoals hij nu wordt gebruikt, op de rechterflank heeft PSV Labyad en Lensie al en in het centrum doet Wijnaldum het heel goed. Het enige wat hij moet afleren zijn die oogkleppen, hoewel ik die de afgelopen twee wedstrijden niet heb gezien.
Dit, dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:45:25 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104965443
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou Wijnaldum gebruik zoals hij nu wordt gebruikt, op de rechterflank heeft PSV Labyad en Lensie al en in het centrum doet Wijnaldum het heel goed. Het enige wat hij moet afleren zijn die oogkleppen, hoewel ik die de afgelopen twee wedstrijden niet heb gezien.
Een eigenschap als overzicht, helemaal in de korte ruimte is erg moeilijk meer aan te leren imo. Dat is gewoon niet zijn kwaliteit en dus moet je hem anders gaan gebruiken. Meer als lopende middenvelder. Daar kwam Been na 1,5 jaar achter en Rutten na een paar wedstrijden al :D :')

Anyway, mocht hij scoren. Benieuwd of hij het Rotterdam-West gebaartje weer gaat maken :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104965490
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Een eigenschap als overzicht, helemaal in de korte ruimte is erg moeilijk meer aan te leren imo. Dat is gewoon niet zijn kwaliteit en dus moet je hem anders gaan gebruiken. Meer als lopende middenvelder. Daar kwam Been na 1,5 jaar achter en Rutten na een paar wedstrijden al :D :')

Anyway, mocht hij scoren. Benieuwd of hij het Rotterdam-West gebaartje weer gaat maken :')
Hij loopt naar Vlaar toe en tikt op het Feyenoordlogo op Vlaars shirt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104965561
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft de laatste wedstrijden laten zien dat hij het niet meer hoeft aan te leren, hij bezit die kwaliteiten. Het enige wat hij moet leren is het gebruiken op de juiste momenten, en dat is dan weer wel gewoon te trainen.

quote:
Feyenoord is niet Rotterdam. Die jongen is blijkbaar trots op waar hij vandaan komt en hij houdt van dat stukje van Rotterdam. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou kunnen laten zien als hij scoort tegen Feyenoord.
Dit, dus.
pi_104965611
quote:

[..]

Wat een bazenhumor _O_ _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104965661
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En hoe weet jij in vredesnaam wat De Kuip, die zich tegen Wijnaldum keert, voor invloed op hem zal hebben? Wacht nou eerst maar eens af hoe hij de wedstrijd speelt, en dan kunnen we het daarna rustig analyseren.
Jaar in jaar uit die speler van dichtbij gezien. Hij is voorspelbaar in al zijn acties en ook tegen Feyenoord zal het mentaal niet positief voor hem uitpakken.

Je hoeft helemaal geen tovenaar te zijn om dit te kunnen zien, maar die PSVbril op je kop doet je gewoon tegen beter weten in anders hopen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:55:05 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104965724
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft de laatste wedstrijden laten zien dat hij het niet meer hoeft aan te leren, hij bezit die kwaliteiten. Het enige wat hij moet leren is het gebruiken op de juiste momenten, en dat is dan weer wel gewoon te trainen.
Met zeeën aan ruimte voor zich zoals tegen Groningen kan hij best een steekballetje geven ja. Met een individuele actie zoals tegen De Graafschap kan hij ook een wedstrijd beslissen (ook al speelde hij voor de rest ook gewoon kut toen).

Maar wat je vaak ziet bij Wijaldum, en blijft zien, is dat hij mooi een mannetje uitspeelt op het middenveld, prima, en dan in die 3 seconden daarna de bal eigenlijk moet geven. Op dat moment maakt Matavz (of Castaignos bij ons) namelijk de loopactie. In plaats daarvan kiest hij er bijna altijd voor om met z'n kop naar beneden op de verdediging af te lopen waardoor het makkelijker groeperen wordt en je bijna altijd de bal kwijt bent. Ik zie daar geen verbetering in, ook niet bij PSV.

Het matige afwerken kan hij zich op verbeteren, puur omdat hij gewoon een prima schot in de poten heeft. Maar echt dit overzicht leer je niet zo snel meer aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104965747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:52 schreef Cara het volgende:

[..]

Jaar in jaar uit die speler van dichtbij gezien. Hij is voorspelbaar in al zijn acties en ook tegen Feyenoord zal het mentaal niet positief voor hem uitpakken.

Je hoeft helemaal geen tovenaar te zijn om dit te kunnen zien, maar die PSVbril op je kop doet je gewoon tegen beter weten in anders hopen.
Heeft niet met een PSVbril te maken. Niemand kan een inschatting maken over zijn mentale weerbaarheid in de Kuip in PSVshirt. Jullie als Feyenoorders wel zoals hij bij Feyenoord speelde, maar al die amateurpsychologie van de koude grond neem ik gewoon niet serieus. We zullen zien wat er gebeurt tijdens de wedstrijd, kunnen we daarna een mogelijk oorzaak daaraan vastplakken.
Dit, dus.
pi_104965845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Met zeeën aan ruimte voor zich zoals tegen Groningen kan hij best een steekballetje geven ja. Met een individuele actie zoals tegen De Graafschap kan hij ook een wedstrijd beslissen (ook al speelde hij voor de rest ook gewoon kut toen).

Maar wat je vaak ziet bij Wijaldum, en blijft zien, is dat hij mooi een mannetje uitspeelt op het middenveld, prima, en dan in die 3 seconden daarna de bal eigenlijk moet geven. Op dat moment maakt Matavz (of Castaignos bij ons) namelijk de loopactie. In plaats daarvan kiest hij er bijna altijd voor om met z'n kop naar beneden op de verdediging af te lopen waardoor het makkelijker groeperen wordt en je bijna altijd de bal kwijt bent. Ik zie daar geen verbetering in, ook niet bij PSV.

Het matige afwerken kan hij zich op verbeteren, puur omdat hij gewoon een prima schot in de poten heeft. Maar echt dit overzicht leer je niet zo snel meer aan.
Ben ik het helemaal niet mee eens, zelfs. Met name tegen Twente liet hij zien een man dol te draaien en goed het overzicht op rechts te houden. Daar had hij geen zeeën van ruimte, maar toch werd Labyad keer op keer bereikt.

Heeft een uitstekende draai in de poten en ik ben ervan overtuigd dat hij dat overzicht nog wel krijgt in de komende seizoenen. Als ze hem maar laten staan. Vertrouwen geven en vertrouwen op z'n kwaliteiten.
Dit, dus.
pi_104965914
Overigens hebben Driesje en Strootman samen vorig jaar al eens tegen ons gespeeld en toen bakten ze er allebei werkelijk geen pepernoot van Zowel Vlaar als De Vrij eenvoudig af met die gasten en kon Leerdam die Mertens vrij eenvoudig neutraliseren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104965960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens hebben Driesje en Strootman samen vorig jaar al eens tegen ons gespeeld en toen bakten ze er allebei werkelijk geen pepernoot van Zowel Vlaar als De Vrij eenvoudig af met die gasten en kon Leerdam die Mertens vrij eenvoudig neutraliseren.
Klopt, zelfs Meeuwis had Strootman toen gewoon in zijn broekzak. :P

Maar goed PSV heeft nu wel een stuk of 5/6 spelers die kunnen scoren, lijkt me sterk dat we die 90 min lang kunnen tegenhouden.
pi_104965965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Goede vergelijking. Ze spelen nu in een team dat veel beter is :{
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:06:27 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104966017
Sowieso keihard cashen op de over 3.5 @ 2.2 zondag :9 :9~

Ik verwacht veel doelpunten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: