Ik ben bang dat jullie nooit een boeiende club worden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Kleuterklasje?quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Welke zou stevenzenl zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:
Er zit je wel iets dwars hé? Misschien professionele hulp bij halen?! Tering man, trolololol op klompen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Die ene met die air mexxies?quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Als je dat vergelijkt met de bus/trein ervaringen die ik heb gehad. Godverdomme héquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
En wie begon over Wijnaldum ?quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.
Het is knap dat jullie dat niet zien.
Wilfred 'bergopwaarts' Bouma gaat het nog lastig krijgen tegen onze vriend Guidetti.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Marcelo is een Bahia, idd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Dan zeggen we toch hetzelfde? maar Bouma fungeert het hele jaar al als opbouwer, met mandekker Marcelo naast hem. Nu valt Marcelo weg en moet Derijck (in mijn ogen de opbouwer die op Bouma's plaats moet staan) als mandekker fungeren. Dus dat zal jullie spits als muziek in de oren klinken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Marcelo is een Bahia, idd.
Kan dekken, maar speelt nooit geconcentreerd, maakt veel fouten en is opbouwend waardeloos.
Dus ja, Derijck kan voor psv veel meer van waarde zijn.
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.quote:
Speelde geweldig gister, ook tegen Twente een goede pot. Is wisselvallig inderdaad maar genoeg potentie.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.
Ik dacht dat je op zijn positie doelde, maar je hebt het over hem als totaalplaatje. In dat geval verschillen we van mening, maar dat hoort meer in het PSV-topic thuis. Ik kwam eigenlijk even kijken hoe de voorbeschouwing op volgende week hier eruit ziet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.
Sorry, jou neem ik niet serieus.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Speelde geweldig gister, ook tegen Twente een goede pot. Is wisselvallig inderdaad maar genoeg potentie.
Even goede vrienden. The general consensus is in elk geval dat Feyenoord een goede kans heeft en dat we hopen dat Wijnaldum speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op zijn positie doelde, maar je hebt het over hem als totaalplaatje. In dat geval verschillen we van mening, maar dat hoort meer in het PSV-topic thuis. Ik kwam eigenlijk even kijken hoe de voorbeschouwing op volgende week hier eruit ziet.
Met subsidie niet niet failliet gaan, spelers kopen op kosten van de gemeente en dan ook nog een grote bek hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Even goede vrienden. The general consensus is in elk geval dat Feyenoord een goede kans heeft en dat we hopen dat Wijnaldum speelt.
Je weet wel dat PSV een heel andere wedstrijd is dan RKC?quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.
Ja, maar de tegenstander daarnaast ook.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je weet wel dat PSV een heel andere wedstrijd is dan RKC?
Omdat we tegen goede tegenstanders duidelijk beter voetballen ? Kolkende Kuip ?quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.
Hier snap ik je dan weer niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben jij een ongelovelijke dwaas!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier snap ik je dan weer niet.
Feyenoord - PSV is een compleet andere wedstrijd dan RKC - Feyenoord, dat begrijp je toch wel?
Gemotiveerd Feyenoord dat sterker voor de dag komt tegen voetballende ploegen, scheldende aanhang die Wijnaldum niet wil zien winnen, ik geef Feyenoord gewoon 50% kans hoor.
Ik denk dat je vooral PSV heel erg overschat.
Je bent zeker te dom om met normale argumenten te komen of niet dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben jij een ongelovelijke dwaas!
Goede post weer.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Que? Kijk wat je zelf doet in het PSV topicquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent zeker te dom om met normale argumenten te komen of niet dan?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Que? Kijk wat je zelf doet in het PSV topic
De fuck, is het dan echt alleen maar inteelt wat ze in brabant maken?quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ga er dan eens op inquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Kijk, beide ploegen wisselen goeie wedstrijd af met minder goeie wedstrijden. Ik denk dat PSV een goed resultaat gaat boeken in de Kuip, omdat ze het goed doen in heksenketels (bijv. Twente uit), omdat de kwaliteiten van de ploegen nogal verschillend zijn en tot slot omdat de dragende spelers van Feyenoord bij de 10-0 afstraffing weg zijn, terwijl de PSV'ers die de 3-1 (en dus weggave kampioenschap) wél bewust hebben meegemaakt in PSV shirt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier snap ik je dan weer niet.
Feyenoord - PSV is een compleet andere wedstrijd dan RKC - Feyenoord, dat begrijp je toch wel?
Gemotiveerd Feyenoord dat sterker voor de dag komt tegen voetballende ploegen, scheldende aanhang die Wijnaldum niet wil zien winnen, ik geef Feyenoord gewoon 50% kans hoor.
Ik denk dat je vooral PSV heel erg overschat.
De hele issue is dat de zogenaamde 'dragende spelers' de progressie van Feyenoord alleen maar in de weg stonden. Het is geen toeval dat Feyenoord dit seizoen voorlopig beter draait zonder deze 'dragende spelers'.quote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, beide ploegen wisselen goeie wedstrijd af met minder goeie wedstrijden. Ik denk dat PSV een goed resultaat gaat boeken in de Kuip, omdat ze het goed doen in heksenketels (bijv. Twente uit), omdat de kwaliteiten van de ploegen nogal verschillend zijn en tot slot omdat de dragende spelers van Feyenoord bij de 10-0 afstraffing weg zijn, terwijl de PSV'ers die de 3-1 (en dus weggave kampioenschap) wél bewust hebben meegemaakt in PSV shirt.
Ook zo genoten van Schaken?quote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Happel het volgende:
Was overigens tenenkrommend slecht vandaag trouwens. We hadden geluk met die rode kaart die RKC kreeg...
Dat boeit jou toch helemaal niet joh ? 3 punten die tellen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Happel het volgende:
Was overigens tenenkrommend slecht vandaag trouwens. We hadden geluk met die rode kaart die RKC kreeg...
Mulder is gewoon een kneus, dat was al langer duidelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Cara het volgende:
En dan zit zo'n Jan Mulder op studio voetbal net Guidetti te verwijten dat zijn motivaties aan het team vooral als doel hadden zichzelf in de schijnwerper te zetten.
En dan zie je deze foto van na de wedstrijd, das toch genieten.
[ afbeelding ]
Dikke vinger voor jou, bittere lamzak
Clasie lijkt zo echt net uit de 1e klas van een middelbare school geplukt (afgezien van zijn tattoo'squote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Cara het volgende:
En dan zit zo'n Jan Mulder op studio voetbal net Guidetti te verwijten dat zijn motivaties aan het team vooral als doel hadden zichzelf in de schijnwerper te zetten.
En dan zie je deze foto van na de wedstrijd, das toch genieten.
[ afbeelding ]
Dikke vinger voor jou, bittere lamzak
quote:'Man City wil twintig contractspelers lozen'
Manchester City wil zich in de komende twee transferperiodes ontdoen van liefst twintig spelers. De club voldoet anders niet aan de financial fair-play (FFP) voorwaarden van de UEFA.
Clubs die niet aan de FFP-eisen voldoen kunnen vanaf het seizoen 2013-14 uit de Europese toernooien worden geweerd. Dat zou een enorme klap zijn voor Man City.
Om dat risico te verkleinen wil Man City het aantal contractspelers drastisch terugbrengen. De topclub heeft momenteel ruim zestig spelers onder contract staan en wil dat aantal terugbrengen tot een getal in de veertig, schrijft de Daily Telegraph.
Grote namen die zullen sneuvelen zijn Carlos Tévez en de aan Tottenham Hotspur verhuurde Emmanuel Adebayor. Andere spelers die geen toekomst meer hebben in het City of Manchester Stadium zijn Nedum Onuoha, Wayne Bridge en Roque Santa Cruz. Daarnaast moet het grootste deel van de 23 momenteel verhuurde talenten ook vertrekken.
Man City maakte onlangs bekend over het afgelopen seizoen een verlies van ruim 230 miljoen euro te hebben geleden. De club wil het verlies volgend seizoen beperken tot maximaal 150 miljoen.
Hopen dat Guidetti ook echt naar Feyenoord wil.quote:
Weet je wat me niets zou verbazen? Dat als dit echt gebeurd PSV op Guidetti gaat biedenquote:
Wie weet, maar ik denk dat ze hem toch wel zien als een groot talent en dat ze eerder de wat oudere/op het 2e plan geraakte spelers lozen.quote:
Financial fair play he. Eerst bijna failliet gaan, vervolgens met overheidsgeld grote aankopen doen om vervolgens het jaar erna spelers van andere clubs die wel schulden afbetalen te halen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet je wat me niets zou verbazen? Dat als dit echt gebeurd PSV op Guidetti gaat bieden
Ze hebben Guidetti echt niet nodig hoor. Daar kunnen ze helemaal niks mee in dat team. Ook niet in de toekomst verwacht ik.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik denk dat ze hem toch wel zien als een groot talent en dat ze eerder de wat oudere/op het 2e plan geraakte spelers lozen.
Het is ook wel een beetje over the top natuurlijk. Dat gastje heeft gewoon ADHD of iets dergelijks, maar het heeft ook wel iets aan de andere kant. Hij moet het alleen niet gaan overdrijven, want dan wordt het ook voor medespelers een beetje irritant en dan werkt het averechts.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer trouwens dat de wissel van Guidetti niet in de samenvatting zit, daar deed hij ook nog zo'n gebaar richting Mokotjo van koppie erbij houden jongen.
Zelden iemand van 19 gezien met zo'n instelling/leidinggevende rol.
Klopt, hebben we toch nog een soort van Bellamy.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Caland het volgende:
Mwah. Hij spoort ook wel een klein beetje niet hoor.
Dzeko, Balotelli, Aguero, Tevez, Adebayor. Santa Cruz.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben Guidetti echt niet nodig hoor. Daar kunnen ze helemaal niks mee in dat team. Ook niet in de toekomst verwacht ik.
Hij is ook niet het enige aanvallend talent van City verwacht ik? Het is een goeie voor Feyenoord, maar bij City heeft hij niks te zoeken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dzeko, Balotelli, Aguero, Tevez, Adebayor. Santa Cruz.
Als idd Tevez, Santa Cruz en Adebayor weggaan houd je er nog 3 over.
Maar goed, er zullen ongetwijfeld nog wel wat van Persies en Neymars bij moeten komen om hun status als 'topclub' (![]()
) hoog te houden.
Die hebben inderdaad behoorlijk wat keus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dzeko, Balotelli, Aguero, Tevez, Adebayor. Santa Cruz.
Als idd Tevez, Santa Cruz en Adebayor weggaan houd je er nog 3 over.
Maar goed, er zullen ongetwijfeld nog wel wat van Persies en Neymars bij moeten komen om hun status als 'topclub' (![]()
) hoog te houden.
Dat zijn de beste juist.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Caland het volgende:
Mwah. Hij spoort ook wel een klein beetje niet hoor.
En ajaxquote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet je wat me niets zou verbazen? Dat als dit echt gebeurd PSV op Guidetti gaat bieden
Wijnaldum valt daar niet onder te noemen. Fer wel, Wijnaldum heeft van te voren gezegd dat als hij niet verkocht zou worden in de zomer hij zou bij tekenen. Fer juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Guidetti heeft specifiek voor Feijenoord gekozen, dus het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat hij naar een andere club gaat. (al heb je altijd nog de gevalletjes Fer en Wijnaldum)
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Wijnaldum heeft nooit uitsluitsel gegeven hoor. Geschiedvervalsing.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wijnaldum valt daar niet onder te noemen. Fer wel, Wijnaldum heeft van te voren gezegd dat als hij niet verkocht zou worden in de zomer hij zou bij tekenen. Fer juist het tegenovergestelde.
Neen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wijnaldum valt daar niet onder te noemen. Fer wel, Wijnaldum heeft van te voren gezegd dat als hij niet verkocht zou worden in de zomer hij zou bij tekenen. Fer juist het tegenovergestelde.
quote:PSV liet zich zaterdagavond niet van de wijs brengen door de extra druk die AZ een dag eerder op de club had gezet. De Alkmaarders wonnen thuis met 2-0, maar PSV liet tegen FC Groningen zien nog meer uit de slof te kunnen schieten. Met een 6-1 zege op FC Groningen etaleerden de Eindhovenaren het nodige machtsvertoon. Komend weekeinde wacht PSV een uitwedstrijd tegen Feyenoord.
Georginio Wijnaldum speelde een uitstekende wedstrijd tegen de noorderlingen, een week voor de topper tegen zijn voormalig werkgever. "Nee, ik ga niet uitgebreid juichen als ik in De Kuip zou scoren, ik heb veel respect voor Feyenoord en de supporters", vertelt de aanvaller aan het Eindhovens Dagblad.
"De club is altijd goed voor mij geweest. De sfeer bij PSV vind ik momenteel prima. Ik heb een goede klik met Zakaria Labyad en vind ook dat Jeremain Lens ons ondanks zijn plek op de bank op een goede manier steunt."
Ik ben bang dat jouw provincieclubje nooit de status zal krijgen als Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ongelooflijk. Wat een lamlul is dat zeg.quote:
Doet het ook niet, maar toch. Best was het niet vandaag.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat boeit jou toch helemaal niet joh ? 3 punten die tellen.
Ja en dan worden we straks 4e en het seizoen daarna 12equote:Op maandag 28 november 2011 07:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat een lamlul is dat zeg.
Wel mooi dat bij de 1-2 het halve stadion opspringt.
[..]
Doet het ook niet, maar toch. Best was het niet vandaag.
Que?quote:Op maandag 28 november 2011 07:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan worden we straks 4e en het seizoen daarna 12e
Het is hier wel stil over de scheidsrechter deze keer. Blijkt toch maar weer eens dat over een heel seizoen gezien het allemaal wel meevalt. Ook bij Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 08:24 schreef voice-over het volgende:
Je hebt het wel over een ploeg die vorig seizoen slechts 2 uitwedstrijden won en de afgelopen 2 jaar nauwelijks punten pakte uit bij de degradatiekandidaten.
Verder speelden we best aardig. Kansen zat gekregen. El Ahmadi had pech, Schaken had allang moeten scoren na een kwartiertje (vrije schotkans vanaf 14 meter). Dan loop je achter de feiten aan dat er een kutgoal valt omdat je back niet goed oplet en je keeper weer eens als een vogelverschrikker in de goal staat.
Tweede helft 2x de paal, aantal schoten net naast en een aantal geweldige reddingen van een zeer goede keeper (Zoet) en dan toch nog winnen. Ik vind het prima!
Rood was gewon terecht, sliding was veel te laat.quote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is hier wel stil over de scheidsrechter deze keer. Blijkt toch maar weer eens dat over een heel seizoen gezien het allemaal wel meevalt. Ook bij Feyenoord.
Dan was die rode voor Leerdam ook terecht.quote:Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rood was gewon terecht, sliding was veel te laat.
Bij Leerdam was er gewoon een bal bij, die van Rkc kwam gewoon veel te laat ingegleden op de enkels van Bakkal en volgens de regels is dat rood.quote:Op maandag 28 november 2011 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan was die rode voor Leerdam ook terecht.
Het was geen gestrekt been, geen hoog been en je ziet duidelijk dat er geen opzet in het spel is. Voor mij is geel dan toch wel voldoende hoor.
Daarnaast verklaarde de speler van RKC dat zelf ook tegen de scheids.... Obvious troll is Obvious.quote:Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Leerdam was er gewoon een bal bij, die van Rkc kwam gewoon veel te laat ingegleden op de enkels van Bakkal en volgens de regels is dat rood.
Ik vind hem nogal makkelijk gegeven. Denk dat de reactie hier ook anders was geweest als het een overtreding door een Feyenoorder betrof. Maar goed, heeft ons mooi aan 3 punten geholpenquote:Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Leerdam was er gewoon een bal bij, die van Rkc kwam gewoon veel te laat ingegleden op de enkels van Bakkal en volgens de regels is dat rood.
Dat viel me nogal tegen van de heer Mulder, om dat zó af te kraken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Cara het volgende:
En zo kun je alles natuurlijk negatief uitleggen. Hoeveel aanstekertjes heb je al gespaard?quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is een leugenaar. Had nooit de intentie om bij te tekenen. Heeft zelfs Feyenoord onder druk gezet dat als hij niet op 10 mocht spelen hij sowieso niet zou bijteken.
Ook die gift richting varkenoord was puur bedoeld als damage control omdat hij schrok van de ophef.
Daarom, ook deze week zullen er wel weer een paar interviews uitgaan om een wit voetje te halen bij het Legioen.
(AD)quote:Wijnaldum: Ik houd rekening met fluitconcert in De Kuip
Voor zeker één PSV'er wordt de kraker van zondag in De Kuip tegen Feyenoord bijzonder. Georginio Wijnaldum keert sinds zijn transfer naar Eindhoven terug in Rotterdam. Wijnaldum speelde van 2004 tot de voorbije zomer bij Feyenoord.
Wijnaldum kijkt op de site van Goal.com al vooruit naar het voor hem meer dan pikante duel. 'Ik ben blij dat ik die jongens en mensen van de club weer kan zien. Het onderlinge contact is er nog wel, ik ping veel met mijn oud-ploeggenoten. We wensen elkaar het allerbeste toe.'
De PSV'er is vooral benieuwd hoe het Legioen reageert op zijn terugkeer. 'Natuurlijk hou je rekening met dat je uitgefloten kan worden. Maar ik hoop dat ik goed ontvangen word, de supporters hebben altijd voor mij klaargestaan.'
DAAR is 'ie al, op fucking MAANDAGquote:'Natuurlijk hou je rekening met dat je uitgefloten kan worden. Maar ik hoop dat ik goed ontvangen word, de supporters hebben altijd voor mij klaargestaan.'
Ja want hij heeft journalisten gebeld of hij alsjeblieft wat mocht zeggen over de aanstaande wedstrijd. Of zou het andersom zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAAR is 'ie al, op fucking MAANDAG![]()
!!!!!!!!!!!!!
Daar gaat het niet om, het 'inlikken'. "De supporters zijn altijd goed voor me geweest".quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want hij heeft journalisten gebeld of hij alsjeblieft wat mocht zeggen over de aanstaande wedstrijd. Of zou het andersom zijn.
Dat zei men vorig jaar ook en je weet wat er toen gebeurde. Dag landskampioenschap Pisvee.quote:Anyway: laat het zondag maar een lekkere klerezooi worden. Alleen in een totaal opgefokt sfeertje heeft Feyenoord een kans.
Ja, hier.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk het niet. Lijkt me een beetje naïef...
Zijn er trouwens nog pessimisten aanwezig, die denken dat we weer afgedroogd gaan worden?
Want we hebben natuurlijk geen kans tegen de titelkandidaat
Toch vind ik PSV van een ander kaliber dan Az, Twente, Ajax, of bijv. Vitesse.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zijn er trouwens nog pessimisten aanwezig, die denken dat we weer afgedroogd gaan worden?
Ik mis Ritmoquote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zeg, we winnen hem. En mijn wil is wet.quote:
Net als uit bij 020, gasten waren helemaal de weg kwijt omdat ze vast werden gezet op het middenveld. Dat moet nu maar weer gebeurenquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon de boel vastzetten en je eigen spel spelen. Dat team is in balbezit heel gevaarlijk, maar ik denk dat wanneer Feyenoord z'n eigen spel probeert te spelen en durft te tikken ze niet weten wat ze moeten doen.
Mooi en onverwacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
Stefan de Vrij traint vandaag weer buiten. #Feyenoord
Feyenoord dat het middenveld van PSV vastzetquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Net als uit bij 020, gasten waren helemaal de weg kwijt omdat ze vast werden gezet op het middenveld. Dat moet nu maar weer gebeuren
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan. Maargoed, ook al verlies je de wedstrijd, die busreis steek je toch maar mooi in je zak he.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord dat het middenveld van PSV vastzet [ afbeelding ]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud warenquote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hadden jullie Vormer al gezien/gehoord bij EL over de belangstelling van Vitesse/Feyenoord ?
http://eredivisielive.nl/(...)en-we-weggetikt.html
Dat zei ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan.
Ja, mooi man. Die gast wil gewoon naar Feyenoord. Als Feyenoord nu niet een domme fout begaat door hem écht veel te weinig te bieden dan komt het helemaal goed. Prachtige kerel ook trouwens.quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hadden jullie Vormer al gezien/gehoord bij EL over de belangstelling van Vitesse/Feyenoord ?
http://eredivisielive.nl/(...)en-we-weggetikt.html
Davy niet hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan. Maargoed, ook al verlies je de wedstrijd, die busreis steek je toch maar mooi in je zak he.![]()
Dat is geen argument natuurlijk. Die gast is hartstikke sympathiek, kijk de interviews e.d. er maar op na. Echt een topvent voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud waren
Ik spreek je wel als mongooltje Wijnaldem in de wedstrijd instort en daarna het middenveld overlopen wordtquote:
O begrijp me niet verkeerd ik vind het geweldig dat deze speler nog zó'n hart voor de club Feijenoord lijkt te hebben. Blijkt toch dat er voetballers zijn die die 'feeling' voor onze club kunnen hebben en wie weet kan deze vent nog weleens een held op Zuid worden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen argument natuurlijk. Die gast is hartstikke sympathiek, kijk de interviews e.d. er maar op na. Echt een topvent voor Feyenoord.
Is goed. Wel doen he?quote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als mongooltje Wijnaldem in de wedstrijd instort en daarna het middenveld overlopen wordt
Lekker relevant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud waren
Doe ik zeker, tot nu toe heb ik die belofte altijd gedaan en hield hij altijd stand.. De neusjes Ajax4life en ajacied422 ook na het toenmalig gelijkspel opgezocht.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed. Wel doen he?Niet in een hoekje huilen als PSV 3 punten meeneemt.
Je bent wel zeker zeg. Misschien kunnen ze Feyenoord meteen die 3 punten cadeau geven? Scheelt ook een wedstrijd in de benen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik zeker, tot nu toe heb ik die belofte altijd gedaan en hield hij altijd stand.. De neusjes Ajax4life en ajacied422 ook na het toenmalig gelijkspel opgezocht.
Die waren ook al zo positief![]()
Het verschil met die wedstrijd? Deze wedstrijd pakken we nog 2 punten meer.
Als we nu ook al mensen op hun kop moeten beoordelen dan zouden er heel wat potentiële voetballers afvallen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd ik vind het geweldig dat deze speler nog zó'n hart voor de club Feijenoord lijkt te hebben. Blijkt toch dat er voetballers zijn die die 'feeling' voor onze club kunnen hebben en wie weet kan deze vent nog weleens een held op Zuid worden.
Z'n kop staat me alleen niet aan
Vertel jij het Rutten even? 3-0 regelementair is namelijk ongeveer wel een mooiere score dan de verwachting die ik heb van de wedstrijd (Zat zelf te denken aan een 3-2).quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel zeker zeg. Misschien kunnen ze Feyenoord meteen die 3 punten cadeau geven? Scheelt ook een wedstrijd in de benen.
Dát is zeker waar, gód wat lopen er een figuren in die wereld rond. Dirk Kuijt voorop, wat een hoofdquote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we nu ook al mensen op hun kop moeten beoordelen dan zouden er heel wat potentiële voetballers afvallen.
Ik heb het al een keer uitgelegd: ik en mijn broers zijn alledrie meervoudig bachelor en in twee van de drie gevallen binnenkort meervoudig master.quote:Ik vind zo'n uitspraak trouwens een beetje apart voor iemand die aan de uni in Delft studeert...je zou onderhand toch op een leeftijd moeten komen dat je dat doorhebt dat het uiterlijk van mensen praktisch altijd een verkeerde indruk van iemand geeft.
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.quote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Vind die Vormer zo vaag praten joh. Alsof 'ie een spraakgebrek heeft.
Authenticiteit.quote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Vind die Vormer zo vaag praten joh. Alsof 'ie een spraakgebrek heeft.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.
En Remy Cabral op de tribune.quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Fernandez in de spits.
Gelukkig hebben ze die Biseswar al weggewerkt. Dat hoofd kon dus echt niet in de basis he. Die 9 ton salaris was ook gewoon een voorschot voor de plastische chirurgie.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die Biseswar al weggewerkt. Dat hoofd kon dus echt niet in de basis he. Die 9 ton salaris was ook gewoon een voorschot voor de plastische chirurgie.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Fernandez in de spits.
Waar de fuck komt dat 'Remy' vandaan?quote:
Inzanity met zijn prachtige analyses.quote:Op maandag 28 november 2011 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]Pushing it too far.
[..]
Waar de fuck komt dat 'Remy' vandaan?
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
zo, genoeg in het PSV-topic gezeten voor vandaag. Ik ga weer eens even wat nuttigs doen. Blijft evengoed vermakelijk die gasten daar.
Ik heb nog geen 1 PSV-er kunnen betrappen op een onderbouwde mening waarom ze specifiek voor PSV zijn los van het regionale aspect. Dat wringt bij hun zelf blijkbaar ook een beetje, want het enige wat er vervolgens uitkomt is een geagiteerde nietszeggende reactie.quote:Op maandag 28 november 2011 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.
Inderdaad. Schuiven het af op jaloezie en 'zie je nou wel dat we serieus genomen worden?'quote:Op maandag 28 november 2011 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.
Ik wil het wel onderbouwen voor je, hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 PSV-er kunnen betrappen op een onderbouwde mening waarom ze specifiek voor PSV zijn los van het regionale aspect. Dat wringt bij hun zelf blijkbaar ook een beetje, want het enige wat er vervolgens uitkomt is een geagiteerde nietszeggende reactie.
Een stickertje 'onderbouwing' op je reactie plakken om vervolgens wederom geen valide argumenten te kunnen noemen maakt je reactie niet ineens onderbouwd, maar zet 'm op.quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil het wel onderbouwen voor je, hoor
quote:Stefan de Vrij terug op trainingsveld
Stefan de Vrij heeft maandagochtend zijn rentree op het trainingsveld van Feyenoord gemaakt. De verdediger is herstellende van een enkelblessure, die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Vitesse van vorige week zondag. De Vrij werkte apart van de groep een individuele looptraining af, samen met hersteltrainer Marcel Cas. De Vrij hoopt op tijd fit te zijn voor de thuiswedstrijd tegen PSV van komende zondag. Volgens Ronald Koeman is die kans zeker aanwezig, zo vertelde de trainer afgelopen vrijdag.
De spelers die zondag in de basis stonden tegen RKC werkten maandag op een zonnig Varkenoord een ontspannen training af, die voor een groot deel in het teken stond van een rondo. Hieraan nam ook hoofdtrainer Koeman deel. Guyon Fernandez, Gill Swerts en Jerson Cabral trainden apart van de groep. De drie deden onder meer een afwerkoefening.
Afgezien van Swerts en Fernandez ontbraken de spelers die zondag niet in actie kwamen op het trainingsveld. Zij zijn namelijk eerder op de dag met de selectie van Jong Feyenoord/Excelsior meegereisd naar Amsterdam, waar om 13.00 uur de competitiewedstrijd tegen Jong Ajax wordt gespeeld.
Dat is al snel zeg. Zou mooi zijn als hij er zondag al bij isquote:
Veel zal denk ik afhangen van de reactie in zijn enkel vandaag/morgen, vaak is het zo dat er na inspanning weer vocht in de enkel komt. Hopen dat het niet zo is dan is de kans vrij groot dat hij kan spelen, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is al snel zeg. Zou mooi zijn als hij er zondag al bij is
Wat een cultsite is het aan het worden.quote:RKC-Feyenoord (1-2)
Dat was nog eens een zwaarbevochten overwinning in Waalwijk gisteren. Een uur lang keken de Feyenoord spelers tijdens RKC-Feyenoord tegen een achterstand aan, opgelopen uit de enige aanval van RKC.
Dat RKC zo weinig gevaarlijk was kwam onder meer door Bruno Martins Indi die Ajax-huurling en clubtopscorer Castillion volledig in de tang had. Door een voetje van Erwin Mulder kwam RKC onverwacht in scoringspositie. Rick ten Voorde miste vervolgens niet.
Gelukkig lukte het Feyenoord de achterstand nog om te buigen in een 1-2 overwinning. Bruno Martins Indi offerde zich daarvoor op en liet in zijn plaats Anass Achabar invallen zodat Feyenoord met een extra spits de gele RKC muur kon slechten. Uiteindelijk zorgen John Guidetti en Jerson Cabral ieder met een doelpunt ervoor dat de winst naar de Rotterdammers gingen.
Op jacht naar de derde plaats!
Door puntverlies van FC Twente is de strijd voor de derde plaats weer geopend. Volgende week treft Feyenoord PSV in de eigen Kuip. Eigenlijk is er maar één man die de doelpuntenmachine Dries Mertens een halt kan toeroepen…Bruno Martins Indi!
Laten we hopen dat zijn goede spel en zelfopoffering tot een basisplaats leidt.
Ja maar ik hoop tegen beter weten in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |