Ja, hier.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk het niet. Lijkt me een beetje naïef...
Zijn er trouwens nog pessimisten aanwezig, die denken dat we weer afgedroogd gaan worden?
Want we hebben natuurlijk geen kans tegen de titelkandidaat
Toch vind ik PSV van een ander kaliber dan Az, Twente, Ajax, of bijv. Vitesse.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zijn er trouwens nog pessimisten aanwezig, die denken dat we weer afgedroogd gaan worden?
Ik mis Ritmoquote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zeg, we winnen hem. En mijn wil is wet.quote:
Net als uit bij 020, gasten waren helemaal de weg kwijt omdat ze vast werden gezet op het middenveld. Dat moet nu maar weer gebeurenquote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon de boel vastzetten en je eigen spel spelen. Dat team is in balbezit heel gevaarlijk, maar ik denk dat wanneer Feyenoord z'n eigen spel probeert te spelen en durft te tikken ze niet weten wat ze moeten doen.
Mooi en onverwacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
Stefan de Vrij traint vandaag weer buiten. #Feyenoord
Feyenoord dat het middenveld van PSV vastzetquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Net als uit bij 020, gasten waren helemaal de weg kwijt omdat ze vast werden gezet op het middenveld. Dat moet nu maar weer gebeuren
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan. Maargoed, ook al verlies je de wedstrijd, die busreis steek je toch maar mooi in je zak he.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord dat het middenveld van PSV vastzet [ afbeelding ]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud warenquote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hadden jullie Vormer al gezien/gehoord bij EL over de belangstelling van Vitesse/Feyenoord ?
http://eredivisielive.nl/(...)en-we-weggetikt.html
Dat zei ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan.
Ja, mooi man. Die gast wil gewoon naar Feyenoord. Als Feyenoord nu niet een domme fout begaat door hem écht veel te weinig te bieden dan komt het helemaal goed. Prachtige kerel ook trouwens.quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hadden jullie Vormer al gezien/gehoord bij EL over de belangstelling van Vitesse/Feyenoord ?
http://eredivisielive.nl/(...)en-we-weggetikt.html
Davy niet hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-ers die bij voorbaat al van een overwinning uitgaan. Maargoed, ook al verlies je de wedstrijd, die busreis steek je toch maar mooi in je zak he.![]()
Dat is geen argument natuurlijk. Die gast is hartstikke sympathiek, kijk de interviews e.d. er maar op na. Echt een topvent voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud waren
Ik spreek je wel als mongooltje Wijnaldem in de wedstrijd instort en daarna het middenveld overlopen wordtquote:
O begrijp me niet verkeerd ik vind het geweldig dat deze speler nog zó'n hart voor de club Feijenoord lijkt te hebben. Blijkt toch dat er voetballers zijn die die 'feeling' voor onze club kunnen hebben en wie weet kan deze vent nog weleens een held op Zuid worden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen argument natuurlijk. Die gast is hartstikke sympathiek, kijk de interviews e.d. er maar op na. Echt een topvent voor Feyenoord.
Is goed. Wel doen he?quote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als mongooltje Wijnaldem in de wedstrijd instort en daarna het middenveld overlopen wordt
Lekker relevant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind 'm alleen zo'n eng gladde kop hebben, ik weet het niet... Beetje het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6 jaar oud waren
Doe ik zeker, tot nu toe heb ik die belofte altijd gedaan en hield hij altijd stand.. De neusjes Ajax4life en ajacied422 ook na het toenmalig gelijkspel opgezocht.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed. Wel doen he?Niet in een hoekje huilen als PSV 3 punten meeneemt.
Je bent wel zeker zeg. Misschien kunnen ze Feyenoord meteen die 3 punten cadeau geven? Scheelt ook een wedstrijd in de benen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik zeker, tot nu toe heb ik die belofte altijd gedaan en hield hij altijd stand.. De neusjes Ajax4life en ajacied422 ook na het toenmalig gelijkspel opgezocht.
Die waren ook al zo positief![]()
Het verschil met die wedstrijd? Deze wedstrijd pakken we nog 2 punten meer.
Als we nu ook al mensen op hun kop moeten beoordelen dan zouden er heel wat potentiële voetballers afvallen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd ik vind het geweldig dat deze speler nog zó'n hart voor de club Feijenoord lijkt te hebben. Blijkt toch dat er voetballers zijn die die 'feeling' voor onze club kunnen hebben en wie weet kan deze vent nog weleens een held op Zuid worden.
Z'n kop staat me alleen niet aan
Vertel jij het Rutten even? 3-0 regelementair is namelijk ongeveer wel een mooiere score dan de verwachting die ik heb van de wedstrijd (Zat zelf te denken aan een 3-2).quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel zeker zeg. Misschien kunnen ze Feyenoord meteen die 3 punten cadeau geven? Scheelt ook een wedstrijd in de benen.
Dát is zeker waar, gód wat lopen er een figuren in die wereld rond. Dirk Kuijt voorop, wat een hoofdquote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we nu ook al mensen op hun kop moeten beoordelen dan zouden er heel wat potentiële voetballers afvallen.
Ik heb het al een keer uitgelegd: ik en mijn broers zijn alledrie meervoudig bachelor en in twee van de drie gevallen binnenkort meervoudig master.quote:Ik vind zo'n uitspraak trouwens een beetje apart voor iemand die aan de uni in Delft studeert...je zou onderhand toch op een leeftijd moeten komen dat je dat doorhebt dat het uiterlijk van mensen praktisch altijd een verkeerde indruk van iemand geeft.
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.quote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Vind die Vormer zo vaag praten joh. Alsof 'ie een spraakgebrek heeft.
Authenticiteit.quote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Vind die Vormer zo vaag praten joh. Alsof 'ie een spraakgebrek heeft.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.
En Remy Cabral op de tribune.quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Fernandez in de spits.
Gelukkig hebben ze die Biseswar al weggewerkt. Dat hoofd kon dus echt niet in de basis he. Die 9 ton salaris was ook gewoon een voorschot voor de plastische chirurgie.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n raar hoofd, laat maar lekker naar Vitesse gaan dan, ik wil alleen mooiboys in Feyenoord en het liefst met Rotterdamse tongval.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die Biseswar al weggewerkt. Dat hoofd kon dus echt niet in de basis he. Die 9 ton salaris was ook gewoon een voorschot voor de plastische chirurgie.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Fernandez in de spits.
Waar de fuck komt dat 'Remy' vandaan?quote:
Inzanity met zijn prachtige analyses.quote:Op maandag 28 november 2011 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]Pushing it too far.
[..]
Waar de fuck komt dat 'Remy' vandaan?
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
zo, genoeg in het PSV-topic gezeten voor vandaag. Ik ga weer eens even wat nuttigs doen. Blijft evengoed vermakelijk die gasten daar.
Ik heb nog geen 1 PSV-er kunnen betrappen op een onderbouwde mening waarom ze specifiek voor PSV zijn los van het regionale aspect. Dat wringt bij hun zelf blijkbaar ook een beetje, want het enige wat er vervolgens uitkomt is een geagiteerde nietszeggende reactie.quote:Op maandag 28 november 2011 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.
Inderdaad. Schuiven het af op jaloezie en 'zie je nou wel dat we serieus genomen worden?'quote:Op maandag 28 november 2011 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar erkenning.
Ik wil het wel onderbouwen voor je, hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 PSV-er kunnen betrappen op een onderbouwde mening waarom ze specifiek voor PSV zijn los van het regionale aspect. Dat wringt bij hun zelf blijkbaar ook een beetje, want het enige wat er vervolgens uitkomt is een geagiteerde nietszeggende reactie.
Een stickertje 'onderbouwing' op je reactie plakken om vervolgens wederom geen valide argumenten te kunnen noemen maakt je reactie niet ineens onderbouwd, maar zet 'm op.quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil het wel onderbouwen voor je, hoor
quote:Stefan de Vrij terug op trainingsveld
Stefan de Vrij heeft maandagochtend zijn rentree op het trainingsveld van Feyenoord gemaakt. De verdediger is herstellende van een enkelblessure, die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Vitesse van vorige week zondag. De Vrij werkte apart van de groep een individuele looptraining af, samen met hersteltrainer Marcel Cas. De Vrij hoopt op tijd fit te zijn voor de thuiswedstrijd tegen PSV van komende zondag. Volgens Ronald Koeman is die kans zeker aanwezig, zo vertelde de trainer afgelopen vrijdag.
De spelers die zondag in de basis stonden tegen RKC werkten maandag op een zonnig Varkenoord een ontspannen training af, die voor een groot deel in het teken stond van een rondo. Hieraan nam ook hoofdtrainer Koeman deel. Guyon Fernandez, Gill Swerts en Jerson Cabral trainden apart van de groep. De drie deden onder meer een afwerkoefening.
Afgezien van Swerts en Fernandez ontbraken de spelers die zondag niet in actie kwamen op het trainingsveld. Zij zijn namelijk eerder op de dag met de selectie van Jong Feyenoord/Excelsior meegereisd naar Amsterdam, waar om 13.00 uur de competitiewedstrijd tegen Jong Ajax wordt gespeeld.
Dat is al snel zeg. Zou mooi zijn als hij er zondag al bij isquote:
Veel zal denk ik afhangen van de reactie in zijn enkel vandaag/morgen, vaak is het zo dat er na inspanning weer vocht in de enkel komt. Hopen dat het niet zo is dan is de kans vrij groot dat hij kan spelen, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is al snel zeg. Zou mooi zijn als hij er zondag al bij is
Wat een cultsite is het aan het worden.quote:RKC-Feyenoord (1-2)
Dat was nog eens een zwaarbevochten overwinning in Waalwijk gisteren. Een uur lang keken de Feyenoord spelers tijdens RKC-Feyenoord tegen een achterstand aan, opgelopen uit de enige aanval van RKC.
Dat RKC zo weinig gevaarlijk was kwam onder meer door Bruno Martins Indi die Ajax-huurling en clubtopscorer Castillion volledig in de tang had. Door een voetje van Erwin Mulder kwam RKC onverwacht in scoringspositie. Rick ten Voorde miste vervolgens niet.
Gelukkig lukte het Feyenoord de achterstand nog om te buigen in een 1-2 overwinning. Bruno Martins Indi offerde zich daarvoor op en liet in zijn plaats Anass Achabar invallen zodat Feyenoord met een extra spits de gele RKC muur kon slechten. Uiteindelijk zorgen John Guidetti en Jerson Cabral ieder met een doelpunt ervoor dat de winst naar de Rotterdammers gingen.
Op jacht naar de derde plaats!
Door puntverlies van FC Twente is de strijd voor de derde plaats weer geopend. Volgende week treft Feyenoord PSV in de eigen Kuip. Eigenlijk is er maar één man die de doelpuntenmachine Dries Mertens een halt kan toeroepen…Bruno Martins Indi!
Laten we hopen dat zijn goede spel en zelfopoffering tot een basisplaats leidt.
Ja maar ik hoop tegen beter weten in.quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |