Ik ben bang dat jullie nooit een boeiende club worden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Kleuterklasje?quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Welke zou stevenzenl zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:
Er zit je wel iets dwars hé? Misschien professionele hulp bij halen?! Tering man, trolololol op klompen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Die ene met die air mexxies?quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Als je dat vergelijkt met de bus/trein ervaringen die ik heb gehad. Godverdomme héquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
En wie begon over Wijnaldum ?quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.
Het is knap dat jullie dat niet zien.
Wilfred 'bergopwaarts' Bouma gaat het nog lastig krijgen tegen onze vriend Guidetti.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Marcelo is een Bahia, idd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Dan zeggen we toch hetzelfde? maar Bouma fungeert het hele jaar al als opbouwer, met mandekker Marcelo naast hem. Nu valt Marcelo weg en moet Derijck (in mijn ogen de opbouwer die op Bouma's plaats moet staan) als mandekker fungeren. Dus dat zal jullie spits als muziek in de oren klinken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Marcelo is een Bahia, idd.
Kan dekken, maar speelt nooit geconcentreerd, maakt veel fouten en is opbouwend waardeloos.
Dus ja, Derijck kan voor psv veel meer van waarde zijn.
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.quote:
Speelde geweldig gister, ook tegen Twente een goede pot. Is wisselvallig inderdaad maar genoeg potentie.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.
Ik dacht dat je op zijn positie doelde, maar je hebt het over hem als totaalplaatje. In dat geval verschillen we van mening, maar dat hoort meer in het PSV-topic thuis. Ik kwam eigenlijk even kijken hoe de voorbeschouwing op volgende week hier eruit ziet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat Marcelo een waardeloze voetballer is, ongeacht wie naast hem staat.
Sorry, jou neem ik niet serieus.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Speelde geweldig gister, ook tegen Twente een goede pot. Is wisselvallig inderdaad maar genoeg potentie.
Even goede vrienden. The general consensus is in elk geval dat Feyenoord een goede kans heeft en dat we hopen dat Wijnaldum speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op zijn positie doelde, maar je hebt het over hem als totaalplaatje. In dat geval verschillen we van mening, maar dat hoort meer in het PSV-topic thuis. Ik kwam eigenlijk even kijken hoe de voorbeschouwing op volgende week hier eruit ziet.
Met subsidie niet niet failliet gaan, spelers kopen op kosten van de gemeente en dan ook nog een grote bek hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Even goede vrienden. The general consensus is in elk geval dat Feyenoord een goede kans heeft en dat we hopen dat Wijnaldum speelt.
Je weet wel dat PSV een heel andere wedstrijd is dan RKC?quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.
Ja, maar de tegenstander daarnaast ook.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je weet wel dat PSV een heel andere wedstrijd is dan RKC?
Omdat we tegen goede tegenstanders duidelijk beter voetballen ? Kolkende Kuip ?quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? De dragers die bij Feyenoord vorig jaar had zijn verkast en voelen die 10-0 haat tegen PSV niet meer (denk ik?) en daarnaast zag ik Feyenoord vandaag tegen RKC ploeteren waardoor ik vertrouwen kreeg in de wedstrijd in Rotterdam.
Hier snap ik je dan weer niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben jij een ongelovelijke dwaas!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier snap ik je dan weer niet.
Feyenoord - PSV is een compleet andere wedstrijd dan RKC - Feyenoord, dat begrijp je toch wel?
Gemotiveerd Feyenoord dat sterker voor de dag komt tegen voetballende ploegen, scheldende aanhang die Wijnaldum niet wil zien winnen, ik geef Feyenoord gewoon 50% kans hoor.
Ik denk dat je vooral PSV heel erg overschat.
Je bent zeker te dom om met normale argumenten te komen of niet dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben jij een ongelovelijke dwaas!
Goede post weer.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Que? Kijk wat je zelf doet in het PSV topicquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent zeker te dom om met normale argumenten te komen of niet dan?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Que? Kijk wat je zelf doet in het PSV topic
De fuck, is het dan echt alleen maar inteelt wat ze in brabant maken?quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ga er dan eens op inquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Kijk, beide ploegen wisselen goeie wedstrijd af met minder goeie wedstrijden. Ik denk dat PSV een goed resultaat gaat boeken in de Kuip, omdat ze het goed doen in heksenketels (bijv. Twente uit), omdat de kwaliteiten van de ploegen nogal verschillend zijn en tot slot omdat de dragende spelers van Feyenoord bij de 10-0 afstraffing weg zijn, terwijl de PSV'ers die de 3-1 (en dus weggave kampioenschap) wél bewust hebben meegemaakt in PSV shirt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier snap ik je dan weer niet.
Feyenoord - PSV is een compleet andere wedstrijd dan RKC - Feyenoord, dat begrijp je toch wel?
Gemotiveerd Feyenoord dat sterker voor de dag komt tegen voetballende ploegen, scheldende aanhang die Wijnaldum niet wil zien winnen, ik geef Feyenoord gewoon 50% kans hoor.
Ik denk dat je vooral PSV heel erg overschat.
De hele issue is dat de zogenaamde 'dragende spelers' de progressie van Feyenoord alleen maar in de weg stonden. Het is geen toeval dat Feyenoord dit seizoen voorlopig beter draait zonder deze 'dragende spelers'.quote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, beide ploegen wisselen goeie wedstrijd af met minder goeie wedstrijden. Ik denk dat PSV een goed resultaat gaat boeken in de Kuip, omdat ze het goed doen in heksenketels (bijv. Twente uit), omdat de kwaliteiten van de ploegen nogal verschillend zijn en tot slot omdat de dragende spelers van Feyenoord bij de 10-0 afstraffing weg zijn, terwijl de PSV'ers die de 3-1 (en dus weggave kampioenschap) wél bewust hebben meegemaakt in PSV shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |