Ik ben bang dat jullie nooit een boeiende club worden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Kleuterklasje?quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Welke zou stevenzenl zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over kleuterklasjes gesproken...ik kwam net dit filmpje toevallig tegen:
Er zit je wel iets dwars hé? Misschien professionele hulp bij halen?! Tering man, trolololol op klompen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Die ene met die air mexxies?quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Als je dat vergelijkt met de bus/trein ervaringen die ik heb gehad. Godverdomme héquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met z'n brilletje op de een-na-laatste bank linksachter aan het gangpad.
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
En wie begon over Wijnaldum ?quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, dus wordt het het een centrum van Bouma en Derijck. Maar men houdt zich meer bezig met Wijnaldum dan met de kwaliteitsinlevering bij PSV, lijkt het wel...
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Derijck is wel een niveautje hoger dan die bananen-kever hoor.
Het is knap dat jullie dat niet zien.
Wilfred 'bergopwaarts' Bouma gaat het nog lastig krijgen tegen onze vriend Guidetti.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Marcelo is een Bahia, idd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een mandekker, Derijck een opbouwer. Kijk je ooit PSV? Hoe dan ook zal het voor jullie gehuurde spits als muziek in de oren klinken, want Derijck is als mandekker niet goed (evenals Bouma).
Dan zeggen we toch hetzelfde? maar Bouma fungeert het hele jaar al als opbouwer, met mandekker Marcelo naast hem. Nu valt Marcelo weg en moet Derijck (in mijn ogen de opbouwer die op Bouma's plaats moet staan) als mandekker fungeren. Dus dat zal jullie spits als muziek in de oren klinken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Marcelo is een Bahia, idd.
Kan dekken, maar speelt nooit geconcentreerd, maakt veel fouten en is opbouwend waardeloos.
Dus ja, Derijck kan voor psv veel meer van waarde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |