abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 00:07:41 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104907079
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Wijnaldum valt daar niet onder te noemen. Fer wel, Wijnaldum heeft van te voren gezegd dat als hij niet verkocht zou worden in de zomer hij zou bij tekenen. Fer juist het tegenovergestelde.
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Wijnaldum heeft nooit uitsluitsel gegeven hoor. Geschiedvervalsing.
2000 light years from home
pi_104907136
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Wijnaldum valt daar niet onder te noemen. Fer wel, Wijnaldum heeft van te voren gezegd dat als hij niet verkocht zou worden in de zomer hij zou bij tekenen. Fer juist het tegenovergestelde.
Neen.
pi_104907209
Wijnaldum is een leugenaar. Had nooit de intentie om bij te tekenen. Heeft zelfs Feyenoord onder druk gezet dat als hij niet op 10 mocht spelen hij sowieso niet zou bijteken.

Ook die gift richting varkenoord was puur bedoeld als damage control omdat hij schrok van de ophef.

Daarom, ook deze week zullen er wel weer een paar interviews uitgaan om een wit voetje te halen bij het Legioen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104907518
quote:
PSV liet zich zaterdagavond niet van de wijs brengen door de extra druk die AZ een dag eerder op de club had gezet. De Alkmaarders wonnen thuis met 2-0, maar PSV liet tegen FC Groningen zien nog meer uit de slof te kunnen schieten. Met een 6-1 zege op FC Groningen etaleerden de Eindhovenaren het nodige machtsvertoon. Komend weekeinde wacht PSV een uitwedstrijd tegen Feyenoord.

Georginio Wijnaldum speelde een uitstekende wedstrijd tegen de noorderlingen, een week voor de topper tegen zijn voormalig werkgever. "Nee, ik ga niet uitgebreid juichen als ik in De Kuip zou scoren, ik heb veel respect voor Feyenoord en de supporters", vertelt de aanvaller aan het Eindhovens Dagblad.

"De club is altijd goed voor mij geweest. De sfeer bij PSV vind ik momenteel prima. Ik heb een goede klik met Zakaria Labyad en vind ook dat Jeremain Lens ons ondanks zijn plek op de bank op een goede manier steunt."
  maandag 28 november 2011 @ 00:20:40 #80
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_104907571
Hij kan toch ook moeilijk zeggen wat een tiefus volk. Hij geeft antwoord op de juiste manier maar bij sommigen is elk antwoord fout.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 28 november 2011 @ 00:26:14 #81
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_104907738
Heb Feyenoord niet zo gevolgd de afgelopen weken maar klopt het dat Guidetti deze week weer griep had?
  maandag 28 november 2011 @ 00:33:09 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104907964
Nee.
2000 light years from home
pi_104907990
Jawel. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 november 2011 @ 06:40:07 #84
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104910927
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben bang voor jullie dat Gini dat kleuterklasje op het middenveld van jullie helemaal kapot gaat spelen :D
Ik ben bang dat jouw provincieclubje nooit de status zal krijgen als Feyenoord.
pi_104911236
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook zo genoten van Schaken? :+
Ongelooflijk. Wat een lamlul is dat zeg.

Wel mooi dat bij de 1-2 het halve stadion opspringt. _O_

quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat boeit jou toch helemaal niet joh ? 3 punten die tellen. :P
Doet het ook niet, maar toch. Best was het niet vandaag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104911269
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Wat een lamlul is dat zeg.

Wel mooi dat bij de 1-2 het halve stadion opspringt. _O_

[..]

Doet het ook niet, maar toch. Best was het niet vandaag.
Ja en dan worden we straks 4e en het seizoen daarna 12e
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 28 november 2011 @ 08:24:36 #87
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104911648
Je hebt het wel over een ploeg die vorig seizoen slechts 2 uitwedstrijden won en de afgelopen 2 jaar nauwelijks punten pakte uit bij de degradatiekandidaten.

Verder speelden we best aardig. Kansen zat gekregen. El Ahmadi had pech, Schaken had allang moeten scoren na een kwartiertje (vrije schotkans vanaf 14 meter). Dan loop je achter de feiten aan dat er een kutgoal valt omdat je back niet goed oplet en je keeper weer eens als een vogelverschrikker in de goal staat.

Tweede helft 2x de paal, aantal schoten net naast en een aantal geweldige reddingen van een zeer goede keeper (Zoet) en dan toch nog winnen. Ik vind het prima!
pi_104911830
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 07:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja en dan worden we straks 4e en het seizoen daarna 12e
Que?

Ik volg je niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104912841
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:24 schreef voice-over het volgende:
Je hebt het wel over een ploeg die vorig seizoen slechts 2 uitwedstrijden won en de afgelopen 2 jaar nauwelijks punten pakte uit bij de degradatiekandidaten.

Verder speelden we best aardig. Kansen zat gekregen. El Ahmadi had pech, Schaken had allang moeten scoren na een kwartiertje (vrije schotkans vanaf 14 meter). Dan loop je achter de feiten aan dat er een kutgoal valt omdat je back niet goed oplet en je keeper weer eens als een vogelverschrikker in de goal staat.

Tweede helft 2x de paal, aantal schoten net naast en een aantal geweldige reddingen van een zeer goede keeper (Zoet) en dan toch nog winnen. Ik vind het prima!
Het is hier wel stil over de scheidsrechter deze keer. Blijkt toch maar weer eens dat over een heel seizoen gezien het allemaal wel meevalt. Ook bij Feyenoord.
pi_104912918
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is hier wel stil over de scheidsrechter deze keer. Blijkt toch maar weer eens dat over een heel seizoen gezien het allemaal wel meevalt. Ook bij Feyenoord.
Rood was gewon terecht, sliding was veel te laat.
pi_104912983
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Rood was gewon terecht, sliding was veel te laat.
Dan was die rode voor Leerdam ook terecht.

Het was geen gestrekt been, geen hoog been en je ziet duidelijk dat er geen opzet in het spel is. Voor mij is geel dan toch wel voldoende hoor.
pi_104913008
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dan was die rode voor Leerdam ook terecht.

Het was geen gestrekt been, geen hoog been en je ziet duidelijk dat er geen opzet in het spel is. Voor mij is geel dan toch wel voldoende hoor.
Bij Leerdam was er gewoon een bal bij, die van Rkc kwam gewoon veel te laat ingegleden op de enkels van Bakkal en volgens de regels is dat rood.
pi_104913022
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bij Leerdam was er gewoon een bal bij, die van Rkc kwam gewoon veel te laat ingegleden op de enkels van Bakkal en volgens de regels is dat rood.
Daarnaast verklaarde de speler van RKC dat zelf ook tegen de scheids.... Obvious troll is Obvious.
pi_104913403
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind hem nogal makkelijk gegeven. Denk dat de reactie hier ook anders was geweest als het een overtreding door een Feyenoorder betrof. Maar goed, heeft ons mooi aan 3 punten geholpen :)
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 10:39:25 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104914179
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Cara het volgende:
En dan zit zo'n Jan Mulder op studio voetbal net Guidetti te verwijten dat zijn motivaties aan het team vooral als doel hadden zichzelf in de schijnwerper te zetten.

Dat viel me nogal tegen van de heer Mulder, om dat zó af te kraken.
Viel me nog mee dat hij meteen 'terecht' zei toen die kale neus over de rode kaart begon.

Het had m.i. ook geel kunnen zijn. Maar het is ook onzin om te zeggen dat Feyenoord 'dankzij' die rode kaart gewonnen heeft. Er veranderde namelijk weinig aan het spelbeeld het eerste kwartier na dat rood. Pas na de prachtige aktie van Guidetti rook Feyenoord de winst.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 10:42:59 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104914278
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is een leugenaar. Had nooit de intentie om bij te tekenen. Heeft zelfs Feyenoord onder druk gezet dat als hij niet op 10 mocht spelen hij sowieso niet zou bijteken.

Ook die gift richting varkenoord was puur bedoeld als damage control omdat hij schrok van de ophef.

Daarom, ook deze week zullen er wel weer een paar interviews uitgaan om een wit voetje te halen bij het Legioen.
En zo kun je alles natuurlijk negatief uitleggen. Hoeveel aanstekertjes heb je al gespaard? :P

quote:
Wijnaldum: Ik houd rekening met fluitconcert in De Kuip

Voor zeker één PSV'er wordt de kraker van zondag in De Kuip tegen Feyenoord bijzonder. Georginio Wijnaldum keert sinds zijn transfer naar Eindhoven terug in Rotterdam. Wijnaldum speelde van 2004 tot de voorbije zomer bij Feyenoord.

Wijnaldum kijkt op de site van Goal.com al vooruit naar het voor hem meer dan pikante duel. 'Ik ben blij dat ik die jongens en mensen van de club weer kan zien. Het onderlinge contact is er nog wel, ik ping veel met mijn oud-ploeggenoten. We wensen elkaar het allerbeste toe.'

De PSV'er is vooral benieuwd hoe het Legioen reageert op zijn terugkeer. 'Natuurlijk hou je rekening met dat je uitgefloten kan worden. Maar ik hoop dat ik goed ontvangen word, de supporters hebben altijd voor mij klaargestaan.'
(AD)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_104914432
quote:
'Natuurlijk hou je rekening met dat je uitgefloten kan worden. Maar ik hoop dat ik goed ontvangen word, de supporters hebben altijd voor mij klaargestaan.'
DAAR is 'ie al, op fucking MAANDAG _O- :')!!!!!!!!!!!!!

Nee over het paard getild teringjong, een aansteker naar je harses en een hels fluitconcert kun je van me verwachten.

@Feyenoord: Grapje. Zou ik nooit doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 10:50:11 ]
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 10:54:57 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104914556
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

DAAR is 'ie al, op fucking MAANDAG _O- :')!!!!!!!!!!!!!

Ja want hij heeft journalisten gebeld of hij alsjeblieft wat mocht zeggen over de aanstaande wedstrijd. Of zou het andersom zijn. ;)
Anyway: laat het zondag maar een lekkere klerezooi worden. Alleen in een totaal opgefokt sfeertje heeft Feyenoord een kans.
pi_104914654
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja want hij heeft journalisten gebeld of hij alsjeblieft wat mocht zeggen over de aanstaande wedstrijd. Of zou het andersom zijn. ;)
Daar gaat het niet om, het 'inlikken'. "De supporters zijn altijd goed voor me geweest". :').

Zeg dan gewoon: "Ik lever hier liever geen commentaar over". Of: "Ik verwacht een hels fluitconcert. Punt."

Nee, deze jongen is alle realiteit schuw volgens mij als hij denkt dat de supporters hem een warm welkom geven. De suggestieve titel doet niets af aan zijn likgedrag.
quote:
Anyway: laat het zondag maar een lekkere klerezooi worden. Alleen in een totaal opgefokt sfeertje heeft Feyenoord een kans.
Dat zei men vorig jaar ook en je weet wat er toen gebeurde. Dag landskampioenschap Pisvee.
pi_104914809
Het zou me behoorlijk verbazen als er wat anders gaat gebeuren dat dat het beste jong helemaal kapotgefloten gaat worden.
Zou hij echt de illusie hebben dat er mensen gaan klappen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')