Gemist door die kuteffecten.quote:
Zijn ego niet.quote:
quote:
Elke oudejaarsavond houd ik het me weer voor.quote:
Dat mag je niet zeggen...want Mr. Magic Roy Julen heeft deze choreo gemaakt....quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Daph_ het volgende:
Wat was dat slecht zeg. En heeft Laura iemand een paar euro toegeschoven voor extra zendtijd ofzo?
Oh ja z'n andere groepschoreos waren ook al zulke pareltjesquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen...want Mr. Magic Roy Julen heeft deze choreo gemaakt....
Jep.quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
M'n beeld ging een paar keer op zwart, bij jullie ook?
jaaquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
M'n beeld ging een paar keer op zwart, bij jullie ook?
Pareltjes voor de zwijnen zou je bedoelen...Heel spectaculair whoooowquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja z'n andere groepschoreos waren ook al zulke pareltjes
Ja zal die stagiair wel weer zijn...quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef WillemijnB het volgende:
Whaaah, viel bij jullie ook 't beeld twee keer uit?!
Lekker dan!quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
KUT Rinus spoilert me nu weet ik wie exit is.
quote:
Rinus gaf het briefje aan Dennis?quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik wist dit dus al een minuut dankzij Rinus.
Dat!quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
zwaar onterecht... Anna had exit gemoeten
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
zwaar onterecht... Anna had exit gemoeten
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!quote:
Maar hoe wist hij het?quote:
en vergeet de pantoffels niet!quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!
Ik ook niet. Leuke gast hoor, maar ja, er moeten mensen weg.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij weet dat nou, of zou het zijn mening geweest zijn?
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:15:12De eerste die de finale van #sytycd moet verlaten is... Anthony reageer retweet
Waarschijnlijk omdat de uitzending met een minuut vertraging wordt uitgezonden en hij live in de zaal zit?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rinus zit in de studio en wij lopen een minuut achterquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah zo!quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Rinus zit in de studio en wij lopen een minuut achter
LOL!quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Dan moet Cee maar geen twitter volgen op dit moment
Zolang je het maar laat om het hier te gaan vertellen vind ik alles bestquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.
Nee, mijn billen zitten in een ruststand.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.
Ah, dan ben ik een ijskoningquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is iedereen emotioneel.. Dennis staat ook bijna te janken
Ik heb dit al het hele seizoen. Het tempo is gewoon zooooo traag, je moet veel te lang wachten op de dansen waardoor ik tegen de tijd dat er daadwerkelijk gedanst wordt, allang iets anders aan het doen ben. Maak het programma een uur korter, knip die flauwekul eruit en ik kan mijn aandacht er veel beter bij houden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ondertussen wel wat andere dingen gaan doen, traagheid vanavond.
Maar ja, dat zou misschien ook zo zijn geweest als Meysam eruit lag. Meysam en Anthony zijn gewoon allebei heel goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is iedereen emotioneel.. Dennis staat ook bijna te janken
Da's het enige dat ik spoiler.twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:21:10Prachtige solo van Nina! #sytycd reageer retweet
Dat zou wel een mooie afsluiter geweest zijn jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Amsel het volgende:
En nu moet ie zeggen dat ie verliefd is op Nina
De cover beter vindenquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef F_JD het volgende:
Doe dan de juiste cover van dit nummer...
Jeff Buckley <3
Nina heeft al gezegd dat ze hem gaat missen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie afsluiter geweest zijn ja
*onverkapte ikvolgrinusoptwitter-postquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
Da's het enige dat ik spoiler.twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:21:10Prachtige solo van Nina! #sytycd reageer retweet
Origineel is toch van Leonard Cohen?quote:
Staat iemand missen dan tegenwoordig al gelijk aan verliefd zijn opquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nina heeft al gezegd dat ze hem gaat missen.
Dat was een vrij duidelijk signaal.
Als 't andersom was, was 't noemenswaardig.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
*onverkapte ikvolgrinusoptwitter-post
Ik dacht eerst: dat valt wel mee... maar wat een biceps!quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Powergirl is synoniem aan bouw van een kerel?
Anna is de zwarte weduwequote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Amsel het volgende:
Ook een contrast, Nina in wit en Anne in zwart
ik zou eens niet kijken lolquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef HalloLobbes het volgende:
Nina, by far de beste danseres van de huidige 3. En totaal geen kapsones uitstraling. Tjonge, als Jeffrey en/of Laura in de finale had gestaan.... Diva gedrag in het kwadraat denk ik.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil weten wat Anthony zou hebben gedanst in zijn solo
Naast Nina lijkt zowat iedere vrouw qua bouw op een kerel...quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: dat valt wel mee... maar wat een biceps!
Signaal van ik ga je niet meer zien?quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Staat iemand missen dan tegenwoordig al gelijk aan verliefd zijn op
Inderdaad, zo ongeïnspireerd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef WillemijnB het volgende:
Ah fijn, weer de alom bekende over-de-vloer-rollen-en-moeilijk-kijken-solo.
Echt? Zijn daar ook mensen met knieblessures?quote:
Slechtquote:
Er zijn vast geen mannen die uit kast komen met een t-shirtquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt? Zijn daar ook mensen met knieblessures?
quote:
Dat kan twee dingen betekenen...Óf zij is een BodyPump instructor bij Fit4Free of zij is de She-Hulkquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: dat valt wel mee... maar wat een biceps!
Heeft in dat soort landen zo'n definitief bij-effect hé...quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er zijn vast geen mannen die uit kast komen met een t-shirt
Fit4Freequote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen...Óf zij is een BodyPump instructor bij Fit4Free of zij is de She-Hulk
moet het er helaas mee eens zijn..twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:26:20Geen geweldige solo naar mijn mening.. #sytycd reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef roos85 het volgende:
Jammer van de slechte solo van Meysam,, ik wil geen battle tussen Nina en Anna
Ik ook, maar hoop zo op Annaquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb het gevoel dat meysam eruit gaat
Daar ben ik al mee gestopt met kijken. Wat een saaie bedoening.quote:
Hahaquote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendin op Whatsapp: "Echt jammer dat Nina een Belg is, ze dreigen ook al te winnen bij Expeditie Robinson! En wat is dat toch met hun Kóreo? Álles doen ze met een zachte g, maar choreo moet opeens met een k!"
In welke film dan..., een slasher movie (de biceps), een drama (de tranen), een krimi (de uitgekooktheid). Nou, als ze wint dan kan ze in ieder geval naar de dramaschool.quote:
Of in een top dansfilm, met Lorenzo... en Virgil erbijquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
In welke film dan..., een slasher movie (de biceps), een drama (de tranen), een krimi (de uitgekooktheid). Nou, als ze wint dan kan ze in ieder geval naar de dramaschool.
Belg? Vlaming is beter, want als het zo doorgaat bestaat België straks niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendin op Whatsapp: "Echt jammer dat Nina een Belg is, ze dreigen ook al te winnen bij Expeditie Robinson! En wat is dat toch met hun Kóreo? Álles doen ze met een zachte g, maar choreo moet opeens met een k!"
Ja, Body Language deel 2...Hoi, daar moet je blij mee zijn...quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of in een top dansfilm, met Lorenzo... en Virgil erbij
quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat Anna eruit ligt, maar ik vrees voor Meysam.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat Anna eruit ligt, maar ik vrees voor Meysam.
Waarom lees je het danquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik weet alweer wie er uit vliegt. Thanks Rien!
Meysam??quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook gekekenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik niet.quote:
Ja maar wel lekkere prut.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef pullup het volgende:
Dat was ook gewoon prut wat hij net liet zien
ik niet want Meysams soloquote:
maak je geen zorgen roosje meidquote:
quote:
quote:
dat dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef HalloLobbes het volgende:
Als Nina het niet wint dan moet het echt zwaar doorgestoken kaart zijn. Bij TUDB was Anna ook al een lieverdje van de producers, dus.....
stemmen dan he!!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef HalloLobbes het volgende:
Als Nina het niet wint dan moet het echt zwaar doorgestoken kaart zijn. Bij TUDB was Anna ook al een lieverdje van de producers, dus.....
quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen stemmen, maar ben stiekem wel geneigd om op Nina te stemmen nu
Skilattenquote:
Echt, ze willen gewoon dat Anna wint of zoquote:
echt als zij wintquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, ze willen gewoon dat Anna wint of zo
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:42:32Sorry dat ik voorloop op de #sytycd uitzending, maar zijn mijn volgers wel de eerste ;-) reageer retweet
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:42:32Sorry dat ik voorloop op de #sytycd uitzending, maar zijn mijn volgers wel de eerste ;-) reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef HalloLobbes het volgende:
Als Nina en Anna voetballers zouden zijn dan zou Nina Wesley Sneijder zijn en Anna André Ooijer
Lolquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
kellyquote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Straks blijkt Anna toch stiekem een man te zijn...
Bij mij ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Die tweets verneuken altijd mijn hele layout. Zo vaag he.
nee hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Daph_ het volgende:
Niet spoilen zometeen met Rinus z'n tweets he!!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
Volgens mij baalt Dan dat er geen jongen tussen zit.
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef WillemijnB het volgende:
Waarom heb ik toch 't idee dat dit in scène is gezet?
mentostv kwaliteitquote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef WillemijnB het volgende:
Omdat het zo is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
Nou, kunnen we niet fastforward? Dit boeit niemand.
Vooral op dat nepfeestje á la Body Language doelde ik inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Jongens, ik moet vroeg op morgen, kappen met dat geouwhoer over dat nepfeestje á la Body Language...zucht
Nou, vraaa mij troep voor een scene te maken in een huis en ik maak het nog wel ietsie erger hoorquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef IbeBen het volgende:
Wat een tyfuszooi heeft de productie binnen 5 minuten in dat huis neergelegd zeg
dit dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
Regie, voor volgend jaar: dump de stagiaires, dump de neppe tussenstukjes en zet er eens wat meer vaart achter. Het is een dansshow, geen GTST-auditie.
Oh en Rinus voor vast graag. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |