Gemist door die kuteffecten.quote:
Zijn ego niet.quote:
quote:
Elke oudejaarsavond houd ik het me weer voor.quote:
Dat mag je niet zeggen...want Mr. Magic Roy Julen heeft deze choreo gemaakt....quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Daph_ het volgende:
Wat was dat slecht zeg. En heeft Laura iemand een paar euro toegeschoven voor extra zendtijd ofzo?
Oh ja z'n andere groepschoreos waren ook al zulke pareltjesquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen...want Mr. Magic Roy Julen heeft deze choreo gemaakt....
Jep.quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
M'n beeld ging een paar keer op zwart, bij jullie ook?
jaaquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
M'n beeld ging een paar keer op zwart, bij jullie ook?
Pareltjes voor de zwijnen zou je bedoelen...Heel spectaculair whoooowquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja z'n andere groepschoreos waren ook al zulke pareltjes
Ja zal die stagiair wel weer zijn...quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef WillemijnB het volgende:
Whaaah, viel bij jullie ook 't beeld twee keer uit?!
Lekker dan!quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
KUT Rinus spoilert me nu weet ik wie exit is.
quote:
Rinus gaf het briefje aan Dennis?quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik wist dit dus al een minuut dankzij Rinus.
Dat!quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
zwaar onterecht... Anna had exit gemoeten
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
zwaar onterecht... Anna had exit gemoeten
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!quote:
Maar hoe wist hij het?quote:
en vergeet de pantoffels niet!quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!
Ik ook niet. Leuke gast hoor, maar ja, er moeten mensen weg.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij weet dat nou, of zou het zijn mening geweest zijn?
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:15:12De eerste die de finale van #sytycd moet verlaten is... Anthony reageer retweet
Waarschijnlijk omdat de uitzending met een minuut vertraging wordt uitgezonden en hij live in de zaal zit?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rinus zit in de studio en wij lopen een minuut achterquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah zo!quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Rinus zit in de studio en wij lopen een minuut achter
LOL!quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
trui aandoen, verwarming hoger. het is al eind november!
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Dan moet Cee maar geen twitter volgen op dit moment
Zolang je het maar laat om het hier te gaan vertellen vind ik alles bestquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.
Nee, mijn billen zitten in een ruststand.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zitten jullie nog met de billen geknepen te kijken en weet ik het al een hele minuut. Wauw, wat een macht ik voel me de koning van Swaziland.
Ah, dan ben ik een ijskoningquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is iedereen emotioneel.. Dennis staat ook bijna te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |