Daar ben ik al mee gestopt met kijken. Wat een saaie bedoening.quote:
Hahaquote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendin op Whatsapp: "Echt jammer dat Nina een Belg is, ze dreigen ook al te winnen bij Expeditie Robinson! En wat is dat toch met hun Kóreo? Álles doen ze met een zachte g, maar choreo moet opeens met een k!"
In welke film dan..., een slasher movie (de biceps), een drama (de tranen), een krimi (de uitgekooktheid). Nou, als ze wint dan kan ze in ieder geval naar de dramaschool.quote:
Of in een top dansfilm, met Lorenzo... en Virgil erbijquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
In welke film dan..., een slasher movie (de biceps), een drama (de tranen), een krimi (de uitgekooktheid). Nou, als ze wint dan kan ze in ieder geval naar de dramaschool.
Belg? Vlaming is beter, want als het zo doorgaat bestaat België straks niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendin op Whatsapp: "Echt jammer dat Nina een Belg is, ze dreigen ook al te winnen bij Expeditie Robinson! En wat is dat toch met hun Kóreo? Álles doen ze met een zachte g, maar choreo moet opeens met een k!"
Ja, Body Language deel 2...Hoi, daar moet je blij mee zijn...quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of in een top dansfilm, met Lorenzo... en Virgil erbij
quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat Anna eruit ligt, maar ik vrees voor Meysam.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat Anna eruit ligt, maar ik vrees voor Meysam.
Waarom lees je het danquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik weet alweer wie er uit vliegt. Thanks Rien!
Meysam??quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook gekekenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |