Ik heb dit al het hele seizoen. Het tempo is gewoon zooooo traag, je moet veel te lang wachten op de dansen waardoor ik tegen de tijd dat er daadwerkelijk gedanst wordt, allang iets anders aan het doen ben. Maak het programma een uur korter, knip die flauwekul eruit en ik kan mijn aandacht er veel beter bij houden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ondertussen wel wat andere dingen gaan doen, traagheid vanavond.
Maar ja, dat zou misschien ook zo zijn geweest als Meysam eruit lag. Meysam en Anthony zijn gewoon allebei heel goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is iedereen emotioneel.. Dennis staat ook bijna te janken
Da's het enige dat ik spoiler.twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:21:10Prachtige solo van Nina! #sytycd reageer retweet
Dat zou wel een mooie afsluiter geweest zijn jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Amsel het volgende:
En nu moet ie zeggen dat ie verliefd is op Nina
De cover beter vindenquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef F_JD het volgende:
Doe dan de juiste cover van dit nummer...
Jeff Buckley <3
Nina heeft al gezegd dat ze hem gaat missen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie afsluiter geweest zijn ja
*onverkapte ikvolgrinusoptwitter-postquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
Da's het enige dat ik spoiler.twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:21:10Prachtige solo van Nina! #sytycd reageer retweet
Origineel is toch van Leonard Cohen?quote:
Staat iemand missen dan tegenwoordig al gelijk aan verliefd zijn opquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nina heeft al gezegd dat ze hem gaat missen.
Dat was een vrij duidelijk signaal.
Als 't andersom was, was 't noemenswaardig.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
*onverkapte ikvolgrinusoptwitter-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |