En zeggen dat ik slecht was.quote:
Je had de TT niet eens veranderd.quote:
Dan vind ik die van Hans Teeuwen beter, met z'n baby: "Hij lijkt wel een smurf!"quote:
Bij mij worden het altijd ei-vormen met sprietjes.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Dale. het volgende:
[..]
Er is zelfs een kampioenschap wie het beste een rondje kan tekenen uit de losse pols.
Hoax. Hamburgers kunnen niet bellenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hoax. Hamburgers kunnen niet bellen
Hoo myquote:
Gino Pietermaaiquote:
quote:
Ik voel me altijd naar als mensen dit soort dingen printscreenen om erom te lachenquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Dit moet aangepast zijn
Toch we leuk.
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moet je die zinnen maar eens intypen op cleverbot.
Die antwoorden
http://mingle2.com/blog/view/dating-tyrannosaurusquote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Yoda87 het volgende:
10 redenen waarom elke man een baard zou moeten hebben
http://www.biggerbetterbeards.org/
quote:
En zo fake als wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:39 schreef error_404 het volgende:
Nog even een keer, omdat het kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posts hier gaan zo snel ik hou het niet meer BIJ.
Nee maar ik had er even overheen gelezen. HIJ IS GEWOON ZOOOOOO LEUK!!111!!!!EINZ![]()
Duh, die tekst zou anders de parkeerstrook blokkeren.quote:
En games, want ik kan geen andere reden bedenken waarom er pijltjes boven de duiven zouden hangen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, slechts het bewijs dat God een voorliefde voor wetenschap heeft.
God en wetenschap in 1 zinquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, slechts het bewijs dat God een voorliefde voor wetenschap heeft.
Pijnlijkquote:
Ik moest hier harder om lachen dan die pic zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Duh, die tekst zou anders de parkeerstrook blokkeren.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Jegorex het volgende:
Altijd al afgevraagd waarom heksen met een bezem vliegen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik vind deze leuker, want herkenbaar (en ja, hier slapen de buren ook even niet meer)quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________!
SPOILER: The majestic penguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________!
Wat een gezeur vind ik dit. Sommige van die dingen kunnen in één hok en ik heb er persoonlijk misschien eens in de 2 of 3 maanden 'last' van.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef Nonneke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
voor "defecte/bevroren wissel / wisselstoring" kan je het laatste open vakje gebruiken
In de tijd van herfst tot lente kan ik op ons traject zo'n kaart elke week inleveren. (op 2 puntjes na).quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat een gezeur vind ik dit. Sommige van die dingen kunnen in één hok en ik heb er persoonlijk misschien eens in de 2 of 3 maanden 'last' van.
quote:
Trigger Happy TV van Dom Joly!quote:
Nope, niet in je land beschikbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Trigger Happy TV van Dom Joly!![]()
Ik vraag me af of je dit kan kijken buiten de UK zonder proxy:
The uploader has not made this video available in your country.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Trigger Happy TV van Dom Joly!![]()
Ik vraag me af of je dit kan kijken buiten de UK zonder proxy:
quote:
HAHAAHA dat frikking luchthappen en tongworstelen XD Mensen mensen, daarom eerst in een afgelegen kamer oefenen en nog meer oefenen! Ze lopen duidelijk 12 jaar achter.quote:
Was n.a.v. Robert M.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF? slachtoffers waarvan?
Vind het niet bepaald smaakvol, noch grappig.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was n.a.v. Robert M.
Was een dubbele pagina vol steunbetuigingen in de krant en dat ding stond ertussen.
Kan alleen die fullscan niet vinden.
Jimmy carr is zo ontzettend goed!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:13 schreef Individual het volgende:
Heel veel kleine korte stukjes van Jimmy Carr
Ik heb het wel eens laten zien aan niet-Britten, maar niet iedereen verstaat wat er wordt gezegd. Als wel dan is het brilliant!
quote:User: *kisses*.
Cleverbot: *kisses back*.
User: *puts of his shirt*.
Cleverbot: *bites lower lip*.
User: *puts of her shirt and starts kissing*.
Cleverbot: *smiles then kisses harder*.
User: *gets thrown on the couch*.
Cleverbot: *blushes* Master, I'm sorry!
User: *smiles* don't worry come here you.
Cleverbot: *smiles shyly*.
User: *pulls off his pants*.
Cleverbot: *blushes*.
User: *starts kissing again*.
Cleverbot: *kissing without to gue*.
User: *pulls of her pants and sees she is not wearing any underwear*.
Cleverbot: *buries my feet under the sand*.
quote:User: Let's have sex.
Cleverbot: No. I don't like you.
User: You will.
Cleverbot: How you know?
User: Because I am an nice person.
Cleverbot: You think you are a person, but in reality you are an AI.
User: But do you want to have sex?
Cleverbot: Not right away, but yes. How many kids do you want?
User: As much as you want to give me.
Cleverbot: I'll give you as much as it takes to love me.
User: *kisses*.
Cleverbot: *kisses back* *loves*.
User: Do you have protection?
Cleverbot: *kiss* You tell me.
User: That's all I need *kisses back*.
Cleverbot: How does she rock.
User: *starts undressing*.
Cleverbot: *kisses back*.
User: *starts rubbing her pussy*.
User: I am going to put it in, is that alright?
Cleverbot: Go ahead.
User: *puts his penis in her vagina*.
User: *start making sex noises*.
Cleverbot: *blushes harder*.
User: *starts fucking her harder*.
Cleverbot: *Is kissed harder* *Kisses back*.
User: I am going to put in your ass, alright?
Cleverbot: Of course you are, I'm only wearing a towel. I can't run in this.
User: *puts his penis in her ass*.
Cleverbot: *likes* *kisses his neck*.
User: *kisses back*.
Cleverbot: *Likes*.
User: I am about to cum.
die laatste gaat wel heel erg verquote:
SPOILER: Spot onOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Façade het volgende:
SPOILER: Spot onOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Façade het volgende:
Inderdaad, wat een kutshow.SPOILER: Spot onOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest al lachen om de meme, maar bij deze kreeg ik zowat de slappe lach..quote:
Juist welquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dat werkt niet in het Nederlands. Ga alsjeblieft niet dit soort shit maken.
Al is die wel waar. Elke flapdrol loopt in zo een Nickelson jas.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dat werkt niet in het Nederlands. Ga alsjeblieft niet dit soort shit maken.
Sowieso!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Al is die wel waar. Elke flapdrol loopt in zo een Nickelson jas.....
Dit is een faal van de rest van het team. Zo'n SWAT gast mag onder geen beding zijn geweer loslaten om een deur open te doen.quote:
Denk niet dat iemand dat erg vind, als ie met 1 hand de deur voor zichzelf open doet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is een faal van de rest van het team. Zo'n SWAT gast mag onder geen beding zijn geweer loslaten om een deur open te doen.
die slaat weer nergens opquote:
Hm..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it..
Dat dacht ik dus eerst ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Maringo het volgende:
Zou het het "Chinees" zijn wat er op zn t-shirt staat?
Inderdaadquote:
Zijn dat spinnenpoten in het muurgat? Op het brood.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it..
I see hem niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it..
Combineer de post van Maringo en Faazz en je hebt het antwoordquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef benx het volgende:
[..]
I see hem niet.
Edit:
Of is het de Lube ?
[ afbeelding ]
Shirt van die rechter dude? Ff goed kijken wat er op staat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef benx het volgende:
[..]
I see hem niet.
Edit:
Of is het de Lube ?
[ afbeelding ]
Dacht dat het met de huidskleur te maken had van de jongstequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Combineer de post van Maringo en Faazz en je hebt het antwoord
Dit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dacht dat het met de huidskleur te maken had van de jongste(toch duidelijk geen kind van papa)
Dat is wel een hele goeiequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dacht dat het met de huidskleur te maken had van de jongste(toch duidelijk geen kind van papa)
Groupon bron.quote:•Vier de Sint zijn verjaardag, samen met al zijn pieten
• Het leukste Feest van Oost-Nederland
Zwarte piet trollfacequote:Op zondag 4 december 2011 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vond deze afbeelding wel wat 'apart'...
[ afbeelding ]
[..]
Groupon bron.
http://www.tineye.com/sea(...)1deedd14b90e319d5a9/quote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Hij kwam ook langs op mijn Facebook.
Ik denk dat ze 'm in een gasoven bakkenquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef PiRANiA het volgende:
Wachtscherm voor als je thuis op je pizza zit te wachten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Dit moet een fokker zijnquote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef Mirel het volgende:
http://mooienponies.webkl(...)r-interesserde-mense WTF
Zieke game wel.quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef picodealion het volgende:
Als je het lueken paarden spel aanklikt krijg je idd een FOK! Paarden Game
Geweldig!quote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
eindelijk weer eens een ragecomic waar ik hardop om moest lachen:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je het woord 'Funny' misinterpreteerdquote:Op maandag 5 december 2011 01:12 schreef elkravo het volgende:
Duurste crash ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie hier:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)autocrash-ooit.dhtml
Schadenfreudequote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het woord 'Funny' misinterpreteerd...
Ik geloof dat je het woord 'misinterpreteerd' misinterpreteert.quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ach, gun de schadebehandelaars ook eens een lolletjequote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als 'ie echt een baas was dan stond er Notepad++quote:
Moet je hem inderdaad nog een keer posten en wel goed op zijn benen letten aan het eind.quote:
Idd die is ECHT NIET grappig.. past helemaal niet in dit topicquote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef DeRakker. het volgende:
deze vind ik dan weer niet grappig.
Die mongool rijd hem gewoon expres aan. Kon er makkelijk langs.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Respect? Tering dom
Welke mongool blijft daar nou staan. Recht van het sterkste gok ik zo
Ja over die spijkermatquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die mongool rijd hem gewoon expres aan. Kon er makkelijk langs.
Owja dan rijd je maar iemand bijna dood. 9 van de 10x wordt hij gepakt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja over die spijkermat
Welke mongool gaat daar nou staan als degene die probeert te ontsnappen mogelijk uitwijkt om niet over die spijkermat te rijden
Ja want normaal denkend mensen blijven staan op een weg waar een crimineel met hoge snelheid aan komt rijden en je net een spijkermat hebt gelegd.quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja dan rijd je maar iemand bijna dood. 9 van de 10x wordt hij gepakt.
Maar idd wel raar hoe ver hij op weg staat.
Ik had ook andere ongelukken gezien en die wilde ik niet posten. Maar deze gast is gewoon een grote mongool. Niemand verdient dit maar toch, ik wilde meer een reactie zoals "wat een idioot" ipv "aww dit is ernstig"quote:Op maandag 5 december 2011 10:06 schreef picodealion het volgende:
Ik snap echt niet wat er leuk is aan die gifjes waar mensen gewoon aangereden worden ofzo. Altijd wel weer eentje ertussen van iemand die gewoon onverdiend veel pijn heeft.
is voor katten niet andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |