En zo fake als wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:39 schreef error_404 het volgende:
Nog even een keer, omdat het kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posts hier gaan zo snel ik hou het niet meer BIJ.
Nee maar ik had er even overheen gelezen. HIJ IS GEWOON ZOOOOOO LEUK!!111!!!!EINZ![]()
Duh, die tekst zou anders de parkeerstrook blokkeren.quote:
En games, want ik kan geen andere reden bedenken waarom er pijltjes boven de duiven zouden hangen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, slechts het bewijs dat God een voorliefde voor wetenschap heeft.
God en wetenschap in 1 zinquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, slechts het bewijs dat God een voorliefde voor wetenschap heeft.
Pijnlijkquote:
Ik moest hier harder om lachen dan die pic zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Duh, die tekst zou anders de parkeerstrook blokkeren.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Jegorex het volgende:
Altijd al afgevraagd waarom heksen met een bezem vliegen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik vind deze leuker, want herkenbaar (en ja, hier slapen de buren ook even niet meer)quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________!
SPOILER: The majestic penguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________!
Wat een gezeur vind ik dit. Sommige van die dingen kunnen in één hok en ik heb er persoonlijk misschien eens in de 2 of 3 maanden 'last' van.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef Nonneke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
voor "defecte/bevroren wissel / wisselstoring" kan je het laatste open vakje gebruiken
In de tijd van herfst tot lente kan ik op ons traject zo'n kaart elke week inleveren. (op 2 puntjes na).quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat een gezeur vind ik dit. Sommige van die dingen kunnen in één hok en ik heb er persoonlijk misschien eens in de 2 of 3 maanden 'last' van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |