Zwarte piet trollfacequote:Op zondag 4 december 2011 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vond deze afbeelding wel wat 'apart'...
[ afbeelding ]
[..]
Groupon bron.
http://www.tineye.com/sea(...)1deedd14b90e319d5a9/quote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Hij kwam ook langs op mijn Facebook.
Ik denk dat ze 'm in een gasoven bakkenquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef PiRANiA het volgende:
Wachtscherm voor als je thuis op je pizza zit te wachten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Dit moet een fokker zijnquote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef Mirel het volgende:
http://mooienponies.webkl(...)r-interesserde-mense WTF
Zieke game wel.quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef picodealion het volgende:
Als je het lueken paarden spel aanklikt krijg je idd een FOK! Paarden Game
Geweldig!quote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
eindelijk weer eens een ragecomic waar ik hardop om moest lachen:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je het woord 'Funny' misinterpreteerdquote:Op maandag 5 december 2011 01:12 schreef elkravo het volgende:
Duurste crash ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie hier:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)autocrash-ooit.dhtml
Schadenfreudequote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het woord 'Funny' misinterpreteerd...
Ik geloof dat je het woord 'misinterpreteerd' misinterpreteert.quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ach, gun de schadebehandelaars ook eens een lolletjequote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als 'ie echt een baas was dan stond er Notepad++quote:
Moet je hem inderdaad nog een keer posten en wel goed op zijn benen letten aan het eind.quote:
Idd die is ECHT NIET grappig.. past helemaal niet in dit topicquote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef DeRakker. het volgende:
deze vind ik dan weer niet grappig.
Die mongool rijd hem gewoon expres aan. Kon er makkelijk langs.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Respect? Tering dom
Welke mongool blijft daar nou staan. Recht van het sterkste gok ik zo
Ja over die spijkermatquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die mongool rijd hem gewoon expres aan. Kon er makkelijk langs.
Owja dan rijd je maar iemand bijna dood. 9 van de 10x wordt hij gepakt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja over die spijkermat
Welke mongool gaat daar nou staan als degene die probeert te ontsnappen mogelijk uitwijkt om niet over die spijkermat te rijden
Ja want normaal denkend mensen blijven staan op een weg waar een crimineel met hoge snelheid aan komt rijden en je net een spijkermat hebt gelegd.quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja dan rijd je maar iemand bijna dood. 9 van de 10x wordt hij gepakt.
Maar idd wel raar hoe ver hij op weg staat.
Ik had ook andere ongelukken gezien en die wilde ik niet posten. Maar deze gast is gewoon een grote mongool. Niemand verdient dit maar toch, ik wilde meer een reactie zoals "wat een idioot" ipv "aww dit is ernstig"quote:Op maandag 5 december 2011 10:06 schreef picodealion het volgende:
Ik snap echt niet wat er leuk is aan die gifjes waar mensen gewoon aangereden worden ofzo. Altijd wel weer eentje ertussen van iemand die gewoon onverdiend veel pijn heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |