Ze heeft weer d'r hele spuitbus opgesnoven.quote:
ook eens helaasquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik vond Meysam trouwens wel beter dan Anthony.
bye bye byequote:
QFTquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Misstique het volgende:
En ja, Dennis, leuk dat jij hebt genoten maar jij bent geen jury en hebt al absoluut geen smaak.
ditquote:
Naar mijn idee wel ja. De choreo van Floris & Lorenzo was veel beter, hoewel ik denk dat deze jongens niet per se beter dansen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Ook, de choreo was bagger maar de uitvoering zelf ook.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Katelijne?quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat spreken ze daar de naam Anna raar uit.
Nee dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Waarom die spullen verkopen? In bepaalde gevallen zal er best emotionele waarde aan zitten.
Geld voor sms'jes denk ik, maar dit vind ik echt zonde.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
quote:
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
Ja, het is toch triest zeg. net als die bij oprah. Sterf dan gewoon in die 'flashmob'.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, de stagair mocht met Windows Video effecten monteren.
We noemen haar augurk.quote:
ze heeft een oude kopquote:
Jij krijgt een Virgil, Jij krijgt een Virgel en jij krijgt een Virgil!!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is toch triest zeg. net als die bij oprah. Sterf dan gewoon in die 'flashmob'.
En we krijgen ook meteen de fetish van de nerd in de productie uitgebeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, de stagair mocht met Windows Video effecten monteren.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij krijgt een Virgil, Jij krijgt een Virgel en jij krijgt een Virgil!!!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]En de rest gaat naar Virgilforpresident.com!
Al hebben ze dan wel flink meer leer boven de gordel nodig!quote:
maar het kleine zusje steekt er met kop en schouders bovenuit!quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Het lijkt net of Anna met d'r kleine zusje aan 't dansen is.
Eensch!quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het kleine zusje steekt er met kop en schouders bovenuit!
Anna lijkt echt huuuuuuuuge naast Nina... wat ergquote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Het lijkt net of Anna met d'r kleine zusje aan 't dansen is.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Veel beter als de dans van de mannen
Oh, dat kan ik heel goed. Ik kan er zelfs wind imiteren!quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, je zou nog twee stilstaande bomen kunnen dansen en beter zijn dan de jongetjes van net.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Veel beter als de dans van de mannen
ze lijkt wel 10 jaar ouderquote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef livelink het volgende:
Wat lijkt Anna lomp zo naast Nina. En dan zie je toch een verschil in klasse.
Ja, de mannen waren bezig met hun comic relief-stukje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik heel goed. Ik kan er zelfs wind imiteren!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Jan-ik-moet-echt-nog-even-laten-weten-dat-ik-wel-weet-waar-ik-over-praat-Kooijemans
nee, ze schieten met pingpongballen vanuit het publiek naar hem.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Misstique het volgende:
Marco wordt vandaag veel geraakt. Is het die tijd van de maand?
Hij heeft vast last van zijn maandelijkse balwisselingquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Misstique het volgende:
Marco wordt vandaag veel geraakt. Is het die tijd van de maand?
Zag je net mooi in de slowmotion shotsquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie dans, maar ik vond Nina toch net wat beter. Vloeiender, voor mijn gevoel- en volgens mij kan ze beter strekken.
Dubbele pirouette, eindigend in arabesque. En hele publiek denkt "huh wat zegt ie!?"quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Jan-ik-moet-echt-nog-even-laten-weten-dat-ik-wel-weet-waar-ik-over-praat-Kooijman
quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze schieten met pingpongballen vanuit het publiek naar hem.
heb ik ook af en toequote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap niet precies wat Euvgenia zegt.
Ik dacht eerst dat er water in haar fles vodka zat, maar volgens mij heeft ze er echt al twee achter de kiezen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Chuphinh het volgende:
Rus heeft wat zitten zuipen denk ik...
Zo uitgekookt is ze welquote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Misstique het volgende:
Anna wint ook sympathiestemmen thuis door mee te doen met het hele Nina is verschrikkelijk goed spelletje.
Het is wel een Rus he.quote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er water in haar fles vodka zat, maar volgens mij heeft ze er echt al twee achter de kiezen.
Dat hebben we allemaal. Inclusief Euvgenia.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap niet precies wat Euvgenia zegt.
Volgens mij weet ik welk spel je bedoelt ook nog.quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
In die tussenstukjes kan ik wel steeds schapen redden uit de handen van aliens die ze willen ontvoeren. Towerdefense-games
Ook een iPad?quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welk spel je bedoelt ook nog.
Voortaan om 8 uur 's avondsquote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat MentosTV een reguliere serie wordt op primetime.
Ja! Dat zal net zulke geweldige tv worden als de 'real' Body Language!quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat MentosTV een reguliere serie wordt op primetime.
Nee, maar staat-ie ook niet op armorgames of kongregate?quote:
Geen idee, ik speel het op de ipadquote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar staat-ie ook niet op armorgames of kongregate?
Ik heb net de grote Toblerone reep die mijn vriend voor me had meegenomen uit Andorra uit de kast gepakt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
ik heb zin in chips maar mag het niet eten van mezelf en zit eigenlijk nog vol
ik heb net al 2 chocokikkers opquote:Op zondag 27 november 2011 21:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb net de grote Toblerone reep die mijn vriend voor me had meegenomen uit Andorra uit de kast gepakt.
Ik ook niet. Vanavond rendang op, dat al de hele dag door het huis geurt. het is wel even genoegquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Onderaan zitten Meysam en Anthony.. Wel beetje terecht na die hiphop ook
Duh!quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Anthony & Meysam nu in de gevarenzone.
Nina sowieso weer veilig.
Floris zat vorig jaar ook niet in de 'gevarenzone' toch?quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Anthony & Meysam nu in de gevarenzone.
Nina sowieso weer veilig.
en haar geslijm bij Ninaquote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef Misstique het volgende:
Ik zei het, de kansen van Anna zijn gestegen dankzij de domme jongetjesdans.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef Misstique het volgende:
Mag Koen vandaag dan wel wat zeggen?
Maar je zag Roemjana tellen hoeveel woorden hij zei, voor de klappen vanavond.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar je zag Roemjana tellen hoeveel woorden hij zei, voor de klappen vanavond.
Ze werpt hem wel gevaarlijke blikken toequote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar je zag Roemjana tellen hoeveel woorden hij zei, voor de klappen vanavond.
Kutmaya's.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
koen mag veel meer praten
de wereld vergaat
Anna is wel een stevig kwa bouw ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Crohnjurist het volgende:
De liften zijn wel heel moeilijk voor Meysam, Anna is volgens mij ook best zwaar.. Arme Meysam!
Rumba met dit nummer en je valt over een liggende drol?quote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Misstique het volgende:
Zelfs bij een rumba ligt Anna op de grond.
Een nogal trage rumba overigens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Misstique het volgende:
Zelfs bij een rumba ligt Anna op de grond.
^^quote:
Als je modern had gezegd had ik het ook geloofd. En Issuebelle aangewezen als de schuldige.quote:
Whahahaaa, dus ook zo verschrikkelijke slechte acting.quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja! Dat zal net zulke geweldige tv worden als de 'real' Body Language!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suf eigenlijk dat de man/vrouw partner dansen allebei met dezelfde partner zijn.
Dat is niet zo!quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suf eigenlijk dat de man/vrouw partner dansen allebei met dezelfde partner zijn.
Ja, zeg net ook hier in de kamer: modern met een beha die door de papierversnipperaar is gegaan.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je modern had gezegd had ik het ook geloofd. En Issuebelle aangewezen als de schuldige.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Vriend: "Er zaten toch twee hele moeilijke lifts in?"
Ik: "Geen idee, ik vond het forum interessanter"
Hij: "Ja, dat bedoel ik"
Net Anna en Anthony, Meysam en Nina hoor! (Jij bent gek!)quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Net toch Meysam en Anna en nu weer...........? (ben ik nou gek ? )
Hmm dan let ik echt niet opquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Net Anna en Anthony, Meysam en Nina hoor! (Jij bent gek!)
Hij heeft haar natuurlijk meegemaakt tijdens TUDB.quote:
Je hebt uien gesneden?quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij ben ik toch niet zo'n ijskonijn als ik dacht
Hebben ze Bollywood al eens ooit gedaan in de NL/B versie? Die zijn bij vlagen heel tof om te zien in de US versie. En een Irish dancing lijkt me gaaf.quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef HalloLobbes het volgende:
"Volkslied van de liefde" Unglaublich, wat bazelt die Russin nou toch weer. Maar oh oh, ik zie het verschil echt niet tussen sommige choreo's hier. Lyrical Hiphop dat lijkt op Modern, Rumba dat lijkt op Jazz, en zelfs sommige ballroomdansen wordt het een fusie van....tja wat eigenlijk. Misschien moeten ze maar een keer gaan countrydansen of Irish tapdancing....
Openbaringquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij ben ik toch niet zo'n ijskonijn als ik dacht
Ja Bollywoodquote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben ze Bollywood al eens ooit gedaan in de NL/B versie? Die zijn bij vlagen heel tof om te zien in de US versie. En een Irish dancing lijkt me gaaf.
Ik wil de usa-versie ook eens zien, maar weet niet waar ik die kan volgenquote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben ze Bollywood al eens ooit gedaan in de NL/B versie? Die zijn bij vlagen heel tof om te zien in de US versie. En een Irish dancing lijkt me gaaf.
Nee...quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
Volkslied van de liefde??![]()
![]()
Ben ik nou zo'n ijskonijn![]()
Je kunt de oude versies vast ergens --neerladen--.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de usa-versie ook eens zien, maar weet niet waar ik die kan volgen
Makkelijke tv.nogwat geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt de oude versies vast ergens --neerladen--.
Welnee, het is gewoon om makkelijk even wat bekendheid te kweken voor je portfolio, zeker als danser belangrijk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef HalloLobbes het volgende:
Niveau ligt wel erg hoog. Maar ik vind het nog steeds raar dat Anna mee moet doen met SYTYCD terwijl ze eigenlijk al een professional is. Is hetzelfde als met Charly Luske. Ook een professional die mee moet doen met TvoH. Ligt het toch misschien aan het anti-cultuur beleid van dit kabinet? What's next. Di-Rect die mee gaat doen met Holland got Talent?
Vast, maar ik heb daar net zo'n verstand van als wat Virgil van dansen heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt de oude versies vast ergens --neerladen--.
Ja, idd, ook een hele goede suggestie. Misschien kunnen ze ook andere world dances doen. Voor de hiphoppers...Russische Kozakkendans...Dan raakt die Evgenia helemaal bezopen, zowel in woord als daad....Skat, staat de Vodka koud, skatje staat de Vodka koud...quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Veeel dusquote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb daar net zo'n verstand van als wat Virgil van dansen heeft.
quote:
Ik zal hem even mailen.quote:
Er is een verschil tussen doen wat je leuk vind en daarnaast ander werk waar je je geld mee verdient en doen wat je leuk vindt en daar je geld mee verdienen. Charly zingt het liefst popmuziek maar verdient zijn brood met musicals. Dus vind ik het meer dan terecht dat hij op deze manier toch de mainstream pop-scene in probeert te komen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef HalloLobbes het volgende:
Niveau ligt wel erg hoog. Maar ik vind het nog steeds raar dat Anna mee moet doen met SYTYCD terwijl ze eigenlijk al een professional is. Is hetzelfde als met Charly Luske. Ook een professional die mee moet doen met TvoH. Ligt het toch misschien aan het anti-cultuur beleid van dit kabinet? What's next. Di-Rect die mee gaat doen met Holland got Talent?
Ja me too!quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef WillemijnB het volgende:
Ik kijk nu meer naar mijn tv dan naar mijn beeldscherm, is dat een goed teken?
Tim uit Groningen heeft gewonnenquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]haha! Welke provincie heeft er eigenlijk gewonnen? En is Topches weles bij Ivy Rotterdam geweest?
Grunn heeft gewonnen!quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]haha! Welke provincie heeft er eigenlijk gewonnen? En is Topches weles bij Ivy Rotterdam geweest?
nee hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik de enige die bij latin niet zulke slome muziek wil horen?
Vodkatap?quote:
Ik denk het, aangezien de tango best vaak erg loom kan zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik de enige die bij latin niet zulke slome muziek wil horen?
Dat is het enige wat Nina mist wat mij betreft.quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Mooi, maar erg sensueel vind ik het niet.
Infuus zul je bedoelen.quote:
Nou, dan wordt het een dranknacht...Lopen die twee te mijmeren onder flessen wijn en vodka over de verschrikkelijke mannen en Wladimirs in hun levens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
Is Ev bij Issuebelle blijven logeren vannacht? Ze is zo labiel.
Om daarna heftig te scharen met de vodkafles in het midden.quote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het een dranknacht...Lopen die twee te mijmeren onder flessen wijn en vodka over de verschrikkelijke mannen en Wladimirs in hun levens.
wie kreeg de hals?quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna heftig te scharen met de vodkafles in het midden.
Okay, maar zijn er dan geen producers die Charly hebben kunnen helpen om in de popbizz te komen. Meedoen met TvoH is best wel link aangezien je je reputatie kan verknallen. 1 offday and byebye.quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen doen wat je leuk vind en daarnaast ander werk waar je je geld mee verdient en doen wat je leuk vindt en daar je geld mee verdienen. Charly zingt het liefst popmuziek maar verdient zijn brood met musicals. Dus vind ik het meer dan terecht dat hij op deze manier toch de mainstream pop-scene in probeert te komen.
Er komt er nog 1.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
is dat zo? Was dat niet die met dat meisje met die vieze haren?
quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens de muzieklijst wel.. met 18 dansersquote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Hmmz, Lauraquote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens de muzieklijst wel.. met 18 dansers
Dat wel, het blijft riskant. En de muziekbiz is keihard, er zijn honderden, duizenden mensen zoals Charly die graag door willen breken. Ze kunnen misschien allemaal prachtig zingen maar het is een combinatie van de juiste connecties hebben, een mooi contract, goede liedjes en het beste moment om met dat ene nummer op de proppen te komen dat de radio oppikt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Okay, maar zijn er dan geen producers die Charly hebben kunnen helpen om in de popbizz te komen. Meedoen met TvoH is best wel link aangezien je je reputatie kan verknallen. 1 offday and byebye.
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 27-11-2011 om 21:59:07We kijken naar so you think you dan dance.Knap!! Ik beheers alleen de polonaise. reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 27-11-2011 om 21:59:07We kijken naar so you think you dan dance.Knap!! Ik beheers alleen de polonaise. reageer retweet
Bier voor Jan!quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
Goede bh's doen een hoop.quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Sjees, krijgt An geen last van haar rug?
Ja, want van Bassie moeten we altijd blijven dansen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Sorry, het is niet Pipo, maar BASSIE
Ze hebben ook een hoop te houden in dit geval.quote:
Okay, is mij nu duidelijk. Misschien moet Jennifer Ewbank ook meedoen met SYTYCD. Dan wordt zij straks de Nederlandse Lady Gaga...quote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel, het blijft riskant. En de muziekbiz is keihard, er zijn honderden, duizenden mensen zoals Charly die graag door willen breken. Ze kunnen misschien allemaal prachtig zingen maar het is een combinatie van de juiste connecties hebben, een mooi contract, goede liedjes en het beste moment om met dat ene nummer op de proppen te komen dat de radio oppikt.
Een programma als TVOH helpt mee je hype te creeëren dus het is een opstapje, maar meer niet. Wat dat betreft helpen de producers hem dus al door 'm toegang te verlenen tot de audities.
Oh wacht ik zit in het verkeerde topic.
http://www.freyalingerie.com/quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben ook een hoop te houden in dit geval.
Ze hebben ook BH's voor de reguliere matenquote:Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.freyalingerie.com/
Fantastisch merk, speciaal voor ruim bedeelde dames.
Daar val ik al jaren niet meer in, dus daar kijk ik niet naar. Het merk is vooral gespecialiseerd in grote borsten + smalle omvang en adverteert er ook mee.quote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze hebben ook BH's voor de reguliere maten
quote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, An is ongesteld, er liggen bloedspetters.
Is wel erg mooie lingeriequote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar val ik al jaren niet meer in, dus daar kijk ik niet naar. Het merk is vooral gespecialiseerd in grote borsten + smalle omvang en adverteert er ook mee.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
En weer die vage kuteffecten van die stagiares. Ga op Utrecht CS flashmobben of zo.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:
de stagiair is weer wat knopjes aan het uitproberen.
Exact gelijk ook nog.quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
En weer die vage kuteffecten van die stagiares. Ga op Utrecht CS flashmobben of zo.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef HalloLobbes het volgende:
Mr. Magic Roy Jelen, als hij nou choreos's zou maken als Hans Klok zijn illusies, dan zou ik zeggen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |