Ze heeft weer d'r hele spuitbus opgesnoven.quote:
ook eens helaasquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik vond Meysam trouwens wel beter dan Anthony.
bye bye byequote:
QFTquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Misstique het volgende:
En ja, Dennis, leuk dat jij hebt genoten maar jij bent geen jury en hebt al absoluut geen smaak.
ditquote:
Naar mijn idee wel ja. De choreo van Floris & Lorenzo was veel beter, hoewel ik denk dat deze jongens niet per se beter dansen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Ook, de choreo was bagger maar de uitvoering zelf ook.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Katelijne?quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat spreken ze daar de naam Anna raar uit.
Nee dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Waarom die spullen verkopen? In bepaalde gevallen zal er best emotionele waarde aan zitten.
Geld voor sms'jes denk ik, maar dit vind ik echt zonde.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
quote:
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
Ja, het is toch triest zeg. net als die bij oprah. Sterf dan gewoon in die 'flashmob'.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |