Ze heeft weer d'r hele spuitbus opgesnoven.quote:
ook eens helaasquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik vond Meysam trouwens wel beter dan Anthony.
bye bye byequote:
QFTquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Misstique het volgende:
En ja, Dennis, leuk dat jij hebt genoten maar jij bent geen jury en hebt al absoluut geen smaak.
ditquote:
Naar mijn idee wel ja. De choreo van Floris & Lorenzo was veel beter, hoewel ik denk dat deze jongens niet per se beter dansen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Ook, de choreo was bagger maar de uitvoering zelf ook.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat Dan zegt, dat ligt toch ook grotendeels aan de choreograaf?
Katelijne?quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat spreken ze daar de naam Anna raar uit.
Nee dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Waarom die spullen verkopen? In bepaalde gevallen zal er best emotionele waarde aan zitten.
Geld voor sms'jes denk ik, maar dit vind ik echt zonde.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
quote:
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Flashmob? Echt wordt elke groepsdans in de buitenlucht zo genoemd?
Ja, het is toch triest zeg. net als die bij oprah. Sterf dan gewoon in die 'flashmob'.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zit hier iemand naast me op de bank die hetzelfde zei. Maar dan iets fanatieker.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, de stagair mocht met Windows Video effecten monteren.
We noemen haar augurk.quote:
ze heeft een oude kopquote:
Jij krijgt een Virgil, Jij krijgt een Virgel en jij krijgt een Virgil!!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is toch triest zeg. net als die bij oprah. Sterf dan gewoon in die 'flashmob'.
En we krijgen ook meteen de fetish van de nerd in de productie uitgebeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, de stagair mocht met Windows Video effecten monteren.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij krijgt een Virgil, Jij krijgt een Virgel en jij krijgt een Virgil!!!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]En de rest gaat naar Virgilforpresident.com!
Al hebben ze dan wel flink meer leer boven de gordel nodig!quote:
maar het kleine zusje steekt er met kop en schouders bovenuit!quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Het lijkt net of Anna met d'r kleine zusje aan 't dansen is.
Eensch!quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het kleine zusje steekt er met kop en schouders bovenuit!
Anna lijkt echt huuuuuuuuge naast Nina... wat ergquote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Het lijkt net of Anna met d'r kleine zusje aan 't dansen is.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Veel beter als de dans van de mannen
Oh, dat kan ik heel goed. Ik kan er zelfs wind imiteren!quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, je zou nog twee stilstaande bomen kunnen dansen en beter zijn dan de jongetjes van net.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Veel beter als de dans van de mannen
ze lijkt wel 10 jaar ouderquote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef livelink het volgende:
Wat lijkt Anna lomp zo naast Nina. En dan zie je toch een verschil in klasse.
Ja, de mannen waren bezig met hun comic relief-stukje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik heel goed. Ik kan er zelfs wind imiteren!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Jan-ik-moet-echt-nog-even-laten-weten-dat-ik-wel-weet-waar-ik-over-praat-Kooijemans
nee, ze schieten met pingpongballen vanuit het publiek naar hem.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Misstique het volgende:
Marco wordt vandaag veel geraakt. Is het die tijd van de maand?
Hij heeft vast last van zijn maandelijkse balwisselingquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Misstique het volgende:
Marco wordt vandaag veel geraakt. Is het die tijd van de maand?
Zag je net mooi in de slowmotion shotsquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie dans, maar ik vond Nina toch net wat beter. Vloeiender, voor mijn gevoel- en volgens mij kan ze beter strekken.
Dubbele pirouette, eindigend in arabesque. En hele publiek denkt "huh wat zegt ie!?"quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Jan-ik-moet-echt-nog-even-laten-weten-dat-ik-wel-weet-waar-ik-over-praat-Kooijman
quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze schieten met pingpongballen vanuit het publiek naar hem.
heb ik ook af en toequote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap niet precies wat Euvgenia zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |