Ik zat toen in dienst. Bij rust stond het geloof ik 1-1. We gingen toen stappen in Zwolle met de gedachte dat Nederland geplaatst was voor het EK. Toen we terugkwamen hoorden we de uitslag. Zelden zo verbaasd geweest uit ongeloof.quote:
Net even een stukje van gezien ja,quote:
Ik hoorde het op langs de lijn ja..quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef borisz het volgende:
Bondscoach Wales Gary Speed(42) overleden
Heeft zichzelf opgehangen
Paarden sporter van de wereld dit jaar. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef borisz het volgende:
Had er liever Adelinde Cornelissen(Dressuur) gezien als derde nominatie.
hoezo?quote:
Die wonnen in 2009 welquote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo?
De dames estafette is al zo vaak onderschat
Ze hadden 2008 ook moeten winnen omdat hun prestatie veel groter was dan het Waterpoloquote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Die wonnen in 2009 wel![]()
WK Honkbal is een unieke prestatie.
Toch denk ik dat de honkballers de meeste stemmen gaan krijgen, al begrijp ik je argumentatie.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hadden 2008 ook moeten winnen omdat hun prestatie veel groter was dan het Waterpolo
Verder, met alle respect, winnen de honkballers volgens mij een toernooi waar niet alle toppers aanwezig zijn. Waar als je kijkt naar het WK zwemmen.... daar stonden de dames van de estafette tegen de absolute wereldtop...
Ja dat ik ook. Maar ik zou wat anders stemmen. Maar ik kan hier denk ik meer in komen dan in 2008... toen was ik boosquote:Op zondag 27 november 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de honkballers de meeste stemmen gaan krijgen, al begrijp ik je argumentatie.
Die beelden van Smeets bij Jinekquote:
Irritante arrogante man is het gewoonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die beelden van Smeets bij Jinek
zou er iemand anders überhaupt geboden hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
RTL heeft de UEL rechten binnen voor 2012-2015.
Die komen in 2013 vrij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat het daar nog wat te vroeg voor was. Misschien wil hij de Eredivisie wel weer.
daarom en dat zal dan wel volgend jaar verkocht wordenquote:
Die is goed ja. Alleen zonde van die bewerking op het laatst.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen:
[ afbeelding ]
Avond allemaal
lezen is moeilijkquote:
Toch maar even The The luisterenquote:
Da's beterquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch maar even The The luisteren
Komt die vd Kuylendillema doordat ik vandeweek vertelde over dat boek, of wist je zelf al dat het is uitgebracht?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef tong80 het volgende:
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Tuurlijk, Haags schoffie. Goede (vrije) trap in de poten.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef borisz het volgende:
Kennen we Ricky vd Bergh nog? VOetbalt nu bij Spakenburg. Hij krijgt nu 8 duels schorsing voor een slaande beweging die die maakte in een wedstrijd tegen Genemuiden.
Ik wist het zelf. Een voorpublicatie in de VI en reportages bij o.s. de NOS en Omroep Brabantquote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt die vd Kuylendillema doordat ik vandeweek vertelde over dat boek, of wist je zelf al dat het is uitgebracht?
Nou vooruit eentje dan. Ik wil morgen even bij de bloedbank een halve liter bloed laten aftappen, maar 1 biertje kan nu nog geen kwaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef rubbereend het volgende:
rondje bier, gisteravond met mn team kampioen geworden
eentje maar, dan krijg je deze:quote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vooruit eentje dan. Ik wil morgen even bij de bloedbank een halve liter bloed laten aftappen, maar 1 biertje kan nu nog geen kwaad.
En dus van harte..![]()
Heb je individueel wel gewonnen ?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef rubbereend het volgende:
rondje bier, gisteravond met mn team kampioen geworden
MArathon van Eindhoven volgend jaar, wij komen juichen!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Dat is zonde, want daar kieper ik de helft van weg..
Net overigens weer hardgelopen. Gaat erg goed. net 2 keer 5 minuten achter elkaar gerend. Voelde erg goed aan en zo. Steeds verder uitbreiden en wie weet doe ik in het voorjaar al ergens met een wedstrijdje mee ofzo. In het najaar 2012-2013 wilde ik dat sowieso al doen..
Hoogste winstpercentage van het teamquote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je individueel wel gewonnen ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoogste winstpercentage van het team
Dan ben ik anders, ik vond het vanaf de eerste keer al leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je individueel wel gewonnen ?
En Bos doorgaan zo. En steeds meer opbouwen en volhouden.
Het begin is het moeilijkste weet ik van vrienden. De eerste maand denk je waar ben ik aan begonnen. Maar na een tijdje krijg je er plezier in en vraagt je lichaam erom.
Klasse dat je het doet.
Eerder de halve, de hele lijkt me voor mij echt te zwaar. Zeg nooit nooit, maar in 2012 nog niet..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MArathon van Eindhoven volgend jaar, wij komen juichen!
goed begin inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik anders, ik vond het vanaf de eerste keer al leuk.
Dank je. Ik ben/was zeker niet te dik. Maar ik begon me toch een beetje zorgen te maken over mijn BMI die langzaam aan naar Oranje leek te gaan. Dus dan maar de hardloopschoenen aantrekken..
[..]
Eerder de halve, de hele lijkt me voor mij echt te zwaar. Zeg nooit nooit, maar in 2012 nog niet..
Maar er is 2 keer per jaar een loop vanuit de GGz hier, daar wil ik in ieder geval aan mee gaan doen. Er zijn iets van 3 verschillende afstanden. De 4 km lijkt me een leuk begin..
ouwe lullen gedoe dit, laat ik het zo samenvattenquote:
Niets mis met een tweede kerncentrale in mijn achtertuin.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef rubbereend het volgende:
oi
Ze zijn er achtergekomen dat het Fukushima waarschijnlijk nog erger was dan gedachtnee fijn spul zo'n kerncentrale
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn vader zich nu voelt.
Mijn ouders zouden nu 33 jaar getrouwd zijn..
quote:Hans Kraay jr. maakt komende zomer de overstap van de Topklasse Zaterdag naar de Topklasse Zondag. JVC Cuijk heeft de 51-jarige oefenmeester voor komend seizoen vastgelegd.
Sinds zijn vertrek bij Lienden zat Kraay lang zonder club. Bij zijn voormalige werkgever, waar hij tussen 2004 en 2011 onder contract stond, maakte hij indruk door de club van de tweede klasse naar de Topklasse te loodsen. Eerder deze maand werd hij tot het einde van het seizoen vastgelegd door SVZW.
Daar maakte Kraay jr. meteen veel indruk. Zijn debuut tegen nummer twee Rijnsburgse Boys eindigde in een 4-4 gelijkspel, terwijl SVZW eerst met 4-1 achter kwam. Een week later leverde het uitduel met ARC een 1-0 overwinning op, waardoor de club uit Wierden nu de twaalfde plaats bezet in de Topklasse Zaterdag.
Dat is wat makkelijker te bereizenquote:
Ohw...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn vader zich nu voelt.
Mijn ouders zouden nu 33 jaar getrouwd zijn..
Ja, 5 jaar geleden inmiddels op 55 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohw...Is je moeder vroeg overleden?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Ole het volgende:
Even kittens spammen. ga ze vanavond ophalen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
mooi, werd tijd ook dar Ireen dat record kwijt zou rakenquote:
quote:
# of @quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat een loting....
o trouwens.. ik twitter tegenwoordig ook
#appelsientje78.... voor wie het interesseert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een keer naar de kapperin geweest.
(gelieve niet quoten)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jezus wat jongquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden inmiddels op 55 jarige leeftijd.
Knuffelende kittensquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je een poezen of honden mens?quote:
Honden, duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben je een poezen of honden mens?
quote:
Leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef Againzender het volgende:
Morgen naar het spoorwegmuseum met het gezin. M et de trein natuurlijk, en Axel en Marc mogen gratis als ze als hulp Piet of Sint gaaan.
Si.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al het speelschema gezien voor t wk?
voor mij al weer een jaar of 30 geleden denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Paar jaar geleden nog een geweest.
Utrecht is toch stad 4?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef borisz het volgende:
Utreg is een leuke stad. Ik wil zelf weer eens een dagje naar Den Haag
. Ook leuk.
Die vierde grote stad laat ik maar even achterwege, vind ik ook geen moer aan
.
Ja maar ene stad die ik net niet genoemd had bedoelde ik nu als de nr 4.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Utrecht is toch stad 4?
A'dam
R'dam
Den Haag
Utrecht
Eindhoven
Dat het er prima uitzietquote:
Eindhoven is een industriestad, ik vind Eindhoven echt prachtige oude industriële panden hebben. Je moet er van houden dat wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
Eindhoven is niet echt een toeristische trekpleister nee. De binnenstad is saai en niet uitnodigend, maar toch heeft het een paar prachtige groene plekken. Genneper Parken en de Karpendonkse plas zijn daar voorbeelden van.
Maar goed ik begrijp de benamingen als saaie en grauwe stad erg goed, want die uitstraling heeft het nu eenmaal en dat is best wel eigen schuld.
Morning, effe drukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Okeequote:
Dat klopt wel ja.quote:[..]
Eindhoven is een industriestad, ik vind Eindhoven echt prachtige oude industriële panden hebben. Je moet er van houden dat wel.
Ik woon nog geen 100 meter van het graf van Frits en zijn vader af..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef tong80 het volgende:
Jullie moeten eens naar de geboortestad van Philips gaan. Zaltbommel.
Schitterend gelegen aan de waal met de beroemste kerktoren van Nederland.
Ik woon 100 meter van die toren en mensen zetten dan de Sint Maartens kerk en tong80 op de foto.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog geen 100 meter van het graf van Frits en zijn vader af..
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag de tweede sinterklaas viering gehad,.morgen de laatste en dan zijn we er voorlopig weer vanaf, zo jong als hij is, maar hij snapt het al primatrotse papa
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg half jaar schorsing voor die speler van Excelsior
Beetje te vind ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg half jaar schorsing voor die speler van Excelsior
Okee, misschien wel. Of gewoon een wedstrijd of 6 en inleveren van het salaris voor een week. Deze overtreding heeft gewoon niks met voetbal te maken. Geen enkele intentie om de bal te spelen.quote:
Dat salaris bij Excelsior zal niet het verschil leveren... Misschien dat de commissie er nog iets over zegt ... Maar goed inmiddels Grunn gelijk met een hatrixk van de opvolger van Suarez... Teixeroquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien wel. Of gewoon een wedstrijd of 6 en inleveren van het salaris voor een week. Deze overtreding heeft gewoon niks met voetbal te maken. Geen enkele intentie om de bal te spelen.
En ik was een beetje ontdaan door die overtreding al ben ik meer anti-ajax dan pro
Een aantal users hier weten wie ik bedoelquote:
Ah OKquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Een aantal users hier weten wie ik bedoel.
Ofwel Bluezz en Golfer
Dat verwacht je niet... ik dacht dat je De graafschap - Roda JC zou kijkenquote:Op zondag 4 december 2011 12:27 schreef Bos81 het volgende:
Socrates overleden![]()
En ik zit klaar voor Feyenoord - PSV.
Als Ons PSV XL lid kon ik een wedstrijd gratis kijken via een stream van Eredivisie live. En dus gekozen voor de wedstrijd van zometeen..
quote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet... ik dacht dat je De graafschap - Roda JC zou kijken
Er wordt ook gevoetbald, daar heb ik het overquote:
Hahaha ja dat ook 4-1 alquote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wordt ook gevoetbald, daar heb ik het over
Wat een schitterende voetballer was dat Rubbereend. De sierlijkste ooit.quote:
Ik weet wie het isquote:Op zondag 4 december 2011 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een schitterende voetballer was dat Rubbereend. De sierlijkste ooit.
Had hij maar van de drank af moeten blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ver voor mijn tijd. Wel jong nog zeg.
Brazilië 82 is het beste Braziliaanse elfal na 1970.quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ver voor mijn tijd. Wel jong nog zeg.
Ik ben ook geswitched. Bij mijn huidige zou ik met ingang van April met 15 euro omhooggaanquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Van Zorgverzekering geswitched. Scheelt weer een hoop Īpm.
Dat scheelt weer in de huishoudkostenquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook geswitched. Bij mijn huidige zou ik met ingang van April met 15 euro omhooggaan![]()
Nu krijg ik er een erg leuke theedoek als welkomstgeschenk bij
Bij mij niet. Ik hoef mijn theedoeken niet zelf te betalen, dat doet de zorginstellingquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat scheelt weer in de huishoudkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik hoef mijn theedoeken niet zelf te betalen, dat doet de zorginstelling
Menzis achterop laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik zit te denken aan rugnummer 81quote:
Een oude, inmiddels overleden, F-Sider heeft een tijd, toen de supporters overhoop lagen met het bestuur, rondgelopen met een Ajax shirt met rugnummer 0 en naam Van Praag. Uit de afdeling: wie is hier een nul bij club....quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan rugnummer 81
Met of Bos, Erik of mijn achternaam.
Maar ook aan rugnummer 0 (omdat die niet en waarschijnlijk nooit naar een bepaalde speler kan verwijzen).
Dat is wel een goeie jaquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een oude, inmiddels overleden, F-Sider heeft een tijd, toen de supporters overhoop lagen met het bestuur, rondgelopen met een Ajax shirt met rugnummer 0 en naam Van Praag. Uit de afdeling: wie is hier een nul bij club....
Of je zet een legendarische spoeler op je rug, of Van Raaijquote:
Grohe met nr 8quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of je zet een legendarische spoeler op je rug, of Van Raaij![]()
Toe maarquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef tong80 het volgende:
Lekkere eten en kadootjes zijn weer binnen.
DVD/Radio-speler, aftershave, deodorant, Blouse, Polo-shirt, voetbalboek, GSM en de traditionele zakdoeken.
Verder doen we er niks aanquote:
Dadelijk krijgen we posts vanaf het toilet.quote:
Zolang het maar niet over zijn telefoon is vind ik het best.quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dadelijk krijgen we posts vanaf het toilet.
Dan zegt ie niet meer FF pissen. Maar
Ik ben aan het pissen.
Hard op lachtquote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dadelijk krijgen we posts vanaf het toilet.
Dan zegt ie niet meer FF pissen. Maar
Ik ben aan het pissen.
Ja das een aboquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef tong80 het volgende:
Wat ik begreep van de Sint is het iets voor 2 jaar met 2 en half euro per maand.
Is dat een abo ?
Als Zaltbommel dat aan kan, voor je het weet is de stroom weer uitgevallen.quote:
Staat daar uberhaupt wel een GSM mast van enig provider?quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Zaltbommel dat aan kan, voor je het weet is de stroom weer uitgevallen.![]()
Nee we zetten wel een umlaut op überhaupt.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat daar uberhaupt wel een GSM mast van enig provider?
Waren jullie vroeger een fout dorp?quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee we zetten wel een umlaut op überhaupt.
Wij zijn een stad met veel overleden Joden.quote:
Nee, dat is in heel Kim Holland.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:04 schreef chufi het volgende:
Ah ok vandaar dat T-Mobile er een mogelijke zwakke dekking heeft
Steekt haar vinger in dijken.quote:
Hedel vind ik nog steeds best foutquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn een stad met veel overleden Joden.
Het dorp hier in de buurt Hedel was wel fout.
Dat noemen ze nog steeds Heil ipv Hedel.
ja die is echt van club naar club gevlogen. Maar reis is feitelijk pas aan zijn tweede club toequote:Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef tong80 het volgende:
Google eens op de loopbaan van Quincy Rubbereend.
Trusten verder.
In Griekenland schijnt hij lekker te ballen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die is echt van club naar club gevlogen. Maar reis is feitelijk pas aan zijn tweede club toemaar tis altijd ophef
Mag ook wel een keertjequote:Op dinsdag 6 december 2011 09:45 schreef borisz het volgende:
[..]
In Griekenland schijnt hij lekker te ballen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Vrijdag naar Maarten van Rossem in De La Mar.
Het waren zoveel kadootjes en grote dingen dat ik ze niet op de fiets mee kon nemen. Mijn broer levert ze morgen af.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren zoveel kadootjes en grote dingen dat ik ze niet op de fiets mee kon nemen. Mijn broer levert ze morgen af.
wat een servicequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren zoveel kadootjes en grote dingen dat ik ze niet op de fiets mee kon nemen. Mijn broer levert ze morgen af.
Wat een broer. De CD/DVD/Radio had ie ook al bij de Sint besteld.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef Againzender het volgende:
De badkamer was hier vanavond het decor van een Hitchcock film. Opeens zat er bloed aan de muur, vloer en bad. Toen bleek ook waarom Roel zo brulde: hij had een snee van een centimeter in zn grote teen zitten, en dat is best groot voor zo'n jochie.
Bevalt het ?quote:
quote:
Niet eens Blu-ray?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef tong80 het volgende:
Net mijn nieuwe DVD/CD/Radio-speler geïnstalleerd. Kan eindelijk weer lekker naar muziek luisteren. En godzijdank heeft Zaltbommel nog steeds overal stroom.
Eerste CD moet lekker hard zijn. Dus de laatste van Monster Magnet opgezet.
Ik vind dat zo'n nare serie, dat zandkasteelquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef appelsientje het volgende:
Soms is het zo genieten van de kleine manzit nu het zandkasteel te kijken en is druk aan het mee dansen
Ja ik ook... die vreselijke koning koos, maar Finn vindt het helemaal geweldig.. en daar doe je het voorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n nare serie, dat zandkasteel
Ze zijn toch nog door? Wat is het verschil qua doelpunten?quote:
Nog 1 doelpunt verschil in het voordeel van Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog door? Wat is het verschil qua doelpunten?
ALs Lyon met 6-1 wint en hier blijft het 2-0 is Lyon door. Dacht ikquote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog door? Wat is het verschil qua doelpunten?
Leuk.quote:
lelijke teringstad, interesseert me geen reetquote:
leuk uefa league, maar het geld gaat gewoon weer naar de vaste uefa clan via de cl. Hoezo Financial Fair Play, stelletje corrupte honden? (en dit heb ik al vaker gezegd voor deze wedstrijd)quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Voorruit kijkend naar de loting voor de UEL wordt dat ook vervelend.
Die FFP is helaas al weer erg afgezwaktquote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk uefa league, maar het geld gaat gewoon weer naar de vaste uefa clan via de cl. Hoezo Financial Fair Play, stelletje corrupte honden? (en dit heb ik al vaker gezegd voor deze wedstrijd)
tuurlijk, anders worden Spanje en Italie kwaadquote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Die FFP is helaas al weer erg afgezwakt
En de bekerwinnaars van de top6 is straks ook gegarandeerd van een Europa League groepsfaseplek. Beetje jammerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
tuurlijk, anders worden Spanje en Italie kwaad
die had ik ff gemist, alles voor hjet geld dus, alles voor de Grote Landen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
En de bekerwinnaars van de top6 is straks ook gegarandeerd van een Europa League groepsfaseplek. Beetje jammer
Wat dacht je van het verhaal van Liverpool..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
die had ik ff gemist, alles voor hjet geld dus, alles voor de Grote Landen.
In 1995 werden de regels vlak voor de CL finale ook aangepast. Als Ajax de finale zou verliezen moesten ze voorrondes spelen. Voor Milan gold dat niet natuurlijk....
Van Gaal haalde z'n schouders op bij dit bericht, alsof ze zouden verliezen.
corrupte organisatie, en er is geen enkel toezicht op...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het verhaal van Liverpool..
Winnen de CL, maar halen via de PL niet de CL. Regel was winnaar CL niet automatisch geplaatst.
Dus Liverpool wint en opeens mogen ze voorrondes CL gaan spelen. WAARDELOOS..
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik ook... die vreselijke koning koos, maar Finn vindt het helemaal geweldig.. en daar doe je het voor
er zijn zoveel verhalenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Kennen jullie het verhaal van Nottingham Forrest ?
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
ik ben nog steeds pissig trouwens
terechtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
ik ben nog steeds pissig trouwens
mannen geven elkaar geen kus maarquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]Mannen mogen niet kussen.
Doe het toch.
Hahahaha geweldig zo noem ik hem ook (maar dat mag niet meer van vrouwliefquote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb precies hetzelfde, die koning Koos
ik noem hem altijd pedo koos, want zo'n vibe heb ik
Gelukkig is mn nichtje er een beetje vanafmaar inderdaad, wat die kleintjes willen
![]()
Hopelijk dat je een beetje happy wakker bent geworden.quote:
`ja hoor, en Marc is vandaag thuis, dus ik heb genoeg afleidingquote:Op donderdag 8 december 2011 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hopelijk dat je een beetje happy wakker bent geworden.
Nuttige besteding van je leven zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik zat net wat te rekenen. Ik ben nu 30 en ik ga al drie kwart van mijn leven naar PSV![]()
Ja, en ik ben nu fanatiek aan het hardlopen. Een maand bezig nuquote:Op donderdag 8 december 2011 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nuttige besteding van je leven zou ik zo zeggen
Ja ongelooflijk dat dit allemaal maar kan... Ondertussen is Rooney's straf vermindert en mag ie gewoon mee doen aan het begin v/h EKquote:Op donderdag 8 december 2011 18:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb nog steeds een kater over gisteren.![]()
Vreselijk toch ?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk dat dit allemaal maar kan... Ondertussen is Rooney's straf vermindert en mag ie gewoon mee doen aan het begin v/h EK
Goed bezigquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nu fanatiek aan het hardlopen. Een maand bezig nu
Net weer geweest en zie mijn tijd voor 1 stuk achter elkaar
[ afbeelding ]
Bovenste regel zijn de secondes en daaronder de minuten..
Geef hem aan Olequote:Op donderdag 8 december 2011 18:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb nog steeds een kater over gisteren.![]()
Wat een mooi woord. 'zeulen'quote:
dan weet je toch dat het 1 grote corrupte teringzooi i9squote:Op donderdag 8 december 2011 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk dat dit allemaal maar kan... Ondertussen is Rooney's straf vermindert en mag ie gewoon mee doen aan het begin v/h EK
Koos Alberts zou graag een beetje lopenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig zo noem ik hem ook (maar dat mag niet meer van vrouwlief)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef borisz het volgende:
Over een half uurtje naar AmsterdamMaarten van Rossem vanavond
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef borisz het volgende:
Over een half uurtje naar AmsterdamMaarten van Rossem vanavond
Heb je dan ook muziek over boxen in de huiskamer ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Tong wanneer krijg je een I-pod of MP3-speler? Dat is denk ik de volgende stap naar modern worden.
Er zijn boxjes die je kan aansluiten op je MP3 jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je dan ook muziek over boxen in de huiskamer ?
Mijn nichtje wordt een flinke meid. Maar ik ga geen foto's plaatsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verliefd.
En ik open het nieuwe topic niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |