Ik zat toen in dienst. Bij rust stond het geloof ik 1-1. We gingen toen stappen in Zwolle met de gedachte dat Nederland geplaatst was voor het EK. Toen we terugkwamen hoorden we de uitslag. Zelden zo verbaasd geweest uit ongeloof.quote:
Net even een stukje van gezien ja,quote:
Ik hoorde het op langs de lijn ja..quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef borisz het volgende:
Bondscoach Wales Gary Speed(42) overleden
Heeft zichzelf opgehangen
Paarden sporter van de wereld dit jaar. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef borisz het volgende:
Had er liever Adelinde Cornelissen(Dressuur) gezien als derde nominatie.
hoezo?quote:
Die wonnen in 2009 welquote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo?
De dames estafette is al zo vaak onderschat
Ze hadden 2008 ook moeten winnen omdat hun prestatie veel groter was dan het Waterpoloquote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Die wonnen in 2009 wel![]()
WK Honkbal is een unieke prestatie.
Toch denk ik dat de honkballers de meeste stemmen gaan krijgen, al begrijp ik je argumentatie.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hadden 2008 ook moeten winnen omdat hun prestatie veel groter was dan het Waterpolo
Verder, met alle respect, winnen de honkballers volgens mij een toernooi waar niet alle toppers aanwezig zijn. Waar als je kijkt naar het WK zwemmen.... daar stonden de dames van de estafette tegen de absolute wereldtop...
Ja dat ik ook. Maar ik zou wat anders stemmen. Maar ik kan hier denk ik meer in komen dan in 2008... toen was ik boosquote:Op zondag 27 november 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de honkballers de meeste stemmen gaan krijgen, al begrijp ik je argumentatie.
Die beelden van Smeets bij Jinekquote:
Irritante arrogante man is het gewoonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die beelden van Smeets bij Jinek
zou er iemand anders überhaupt geboden hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
RTL heeft de UEL rechten binnen voor 2012-2015.
Die komen in 2013 vrij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat het daar nog wat te vroeg voor was. Misschien wil hij de Eredivisie wel weer.
daarom en dat zal dan wel volgend jaar verkocht wordenquote:
Die is goed ja. Alleen zonde van die bewerking op het laatst.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen:
[ afbeelding ]
Avond allemaal
lezen is moeilijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |