SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef detennismaster het volgende:
Dus als Berdych dit wint zijn de halve finales: Ferrer-Tsonga en Berdych-Federer?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
Ook wel leuk tijdens die partij:
Goodall: Ferrer has now put on one of Robbie Koenig's shirts here...
Koenig: That's the shirt I was gonna go out in tonight, so this is a little annoying.
Uiteraard. Na de US Open was het gewoon helemaal niks meer en dan heb je het toch over een periode van een kleine 3 maanden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als je nu naar het hele seizoen van Djokovic kijkt, en vooral naar zijn winst-verliesverhouding is het niet meer zo indrukwekkend als het was vind ik. Nog steeds een enorm goed seizoen, maar bepaald niet het beste seizoen ooit. Zijn winst-verliesverhouding is nu 70-6. Da's wat anders dan de 92-5 en de 81-4 van Federer een aantal jaar geleden.
Kijken of hij dan nog met de opzienbarende conclusie komt dat Djokovic de man van het seizoen isquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
Zondag in studio sport een terugblik op het tennisseizoen met Jan Siemerink.
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
15.00
Federer - Ferrer
21.00
Berdych - Tsonga
Ik ook.quote:
quote:
Ik heb nog niet veel gezien eerlijk gezegd, alleen de 2e set van Djoko-Tips. Maar ik heb niet veel gemist dus, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat we alleen nog maar leuke wedstrijden krijgen met veel mooie rally's, want tot nu toe hebben we daar weinig geluk mee vind ik.
Ik vind dat je inderdaad niet veel gemist hebt nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel gezien eerlijk gezegd, alleen de 2e set van Djoko-Tips. Maar ik heb niet veel gemist dus, ben wel benieuwd.
Dat zou ook verrassend zijn.quote:Ik denk trouwens dat Federer hem gaat winnen, het zou me erg verbazen indien er een andere winnaar komt
Inderdaad ja. Slecht hoor - ben ik niet gewend van Layani. Hij voelde ook in vond ik. En ik snap nog steeds niet dat umpires ingaan op vragen van spelers over hoe de umpire de bal zag. Het zou erom moeten gaan hoe een speler het zelf ziet.quote:
Nee, veel fouten ook in de laatste gam. Het enige is dat hij nog wel 100% van de punten wint als zijn eigen service in gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje nog niet echt indrukwekkend.
BBC2quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella heeft het over goeie eersteservicespercentages. Federer had 60, Ferrer 53.En ze vond het sowieso een goede set, maar beiden hadden meer UE's dan winners dus dat is ook al niet positief.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[...]
Maar ik hoop op Berdych in 3 dus ik heb daar op gestemd
Jazeker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind hem stukken leuker dan Jo-Wilfried, dat mag toch wel
Ze spelen om twee gewonnen sets hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Het is niet echt een wedstrijd waar ik warm van wordt.
Gisteren lukte het ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef WillieW het volgende:
Dit had ik dus niet verwacht. Hopelijk dat Berdych toch door kan zetten.
Dan doen spelers wel vaker. Zij zien de bal dan redelijk ruim over het net gaan, maar dan gaat die piep toch af. Wellicht had Berdych dat gevoel nu ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef theSummoner het volgende:
Wat zeurde Berdych nou op die let 1e service net?
Dat is misschien wel een unicum.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
3e zondag op rij dat ze tegen elkaar spelen
Geen idee, kijk dan gewoon op welke zender het is, lijkt me niet zo moeilijk. Kan ook zomaar dat ze het niet uitzenden, omdat ze ook alleen de middagwedstrijden hebben uitgezonden.quote:Op zondag 27 november 2011 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah thanks. Is het gewoon op BBC2 of omdat het de finale is op BBC 1?
Inderdaad ja. Zou een fantastisch einde zijn van Federers seizoen, een nieuwe record vestigen (6 World Tour Finals gewonnen) en veel hoop en vertrouwen geven voor 2012.quote:Op zondag 27 november 2011 10:36 schreef tennisboy het volgende:
Gewoon binnen 2 weken 3 keer tegen elkaar. Met hopelijk dezelfde winnaar als de vorige 2 keren.
Het is ook niet zo moeilijk, maar dit is wel FOK! natuurlijk. Blijkbaar zendt BBC 2 het uit.quote:Op zondag 27 november 2011 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, kijk dan gewoon op welke zender het is, lijkt me niet zo moeilijk. Kan ook zomaar dat ze het niet uitzenden, omdat ze ook alleen de middagwedstrijden hebben uitgezonden.
Is ook niet zo moeilijk ware het niet dat ik in huisje in the middle of nowhere zit BBC 1 wel op de tv heb een BBC 2 niet. Dus nu moet ik gaan uitzoeken wat het ch of cc nummer van BBC 2 is.( iemand een suggestie?quote:Op zondag 27 november 2011 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, kijk dan gewoon op welke zender het is, lijkt me niet zo moeilijk. Kan ook zomaar dat ze het niet uitzenden, omdat ze ook alleen de middagwedstrijden hebben uitgezonden.
quote:
Zoiets denk ik dus ook, dat Fed hem een hand gaf nadat hij naast de trofee ging staan ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt geen hand gegeven heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik had het filmpje al gezien ja. Federer zal hem 40 seconden daarvoor al een hand gegeven hebben. Ik geloof er niet zo in dat hij hier expres Tsonga overslaat.. Zeker als hij weet dat er cameras op hem gericht staan.
Ik zou het niet weten, de jongens willen F1 zienquote:Op zondag 27 november 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Federer en Tsonga.
Dat is al helemaal beslist manquote:Op zondag 27 november 2011 18:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, de jongens willen F1 zienTerwijl het enorme tennisfanaten zijn
BBC HD ook, voor degene die het hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt dus wel op BBC2, ze zijn al vanaf 18.15 aan het voorbeschouwen zelfs.
Vrouwquote:
Nadal is er niet hoor!quote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
Die ouwe kan het allemaal niet bijbenen. Tsonga heerst.
Dan hebben ze afgelopen jaren toch een hoop wedstrijden met tegenzin gezienquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ze vinden het alleen niet leuk om Federer te zien winnen![]()
Federer staat nog wel voor ja.quote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
Die ouwe kan het allemaal niet bijbenen. Tsonga heerst.
Probeer livescorehunter.tvquote:Op zondag 27 november 2011 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog ergens een stream?BBC2 is van de kabel af hier...
Inderdaad, minder winners en meer onnodige fouten aan de kant van Federer, maar toch de set pakken.quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie set, maar verrassend dat hij uiteindelijk zo snel en makkelijk Federers kant opgaat.
Vind je?quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie set, maar verrassend dat hij uiteindelijk zo snel en makkelijk Federers kant opgaat.
Ja, Tsonga won zijn servicegames allemaal makkelijk, Federer helemaal niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je?
Voelde het enorm aankomen.
Precies, Tsonga was beter, maar zolang hij dat niet verzilverde wist je gewoon dat Tsonga het weg zou geven.quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Tsonga won zijn servicegames allemaal makkelijk, Federer helemaal niet.
Juist dan is het vaak Federer die toch toeslaat in één game, en dat is dan genoeg. Die zwakke van de tegenstander is vaak een stuk erger dan de zwakke game van Federer (de laatste van de eerste set bijvoorbeeld).quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Tsonga won zijn servicegames allemaal makkelijk, Federer helemaal niet.
Ja, en vooral de manier waarop. En nu 15-40. Gaat hard zo.quote:
Is toch zo afgelopenquote:Op zondag 27 november 2011 19:43 schreef Salamando het volgende:
Mijn stream hapert nu wel heul hard.
Nee, bijna niks eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Salamando het volgende:
Federer hoeft ook niet veel te doen zo.
Ja, zeker. Ik had gehoopt op één goede partij dit toernooi maar blijkbaar is dat te veel gevraagd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer dat hij totaal niet meekan, hij speelt wel onder z'n niveau.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso weinigniks bijzonders gezien deze week.
Ow dan heb ik weinig te klagen :pquote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso weinig bijzonders gezien deze week.
Ja was er bij andere partijen ook bij, was ook ter sprake gekomen tijdens een van die pottenquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Huh, dat was toch die lijnrechter die door Serena werd bedreigd met de dood vorig jaar?
ja! Ik had ook een wtf momentje hahaquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Huh, dat was toch die lijnrechter die door Serena werd bedreigd met de dood vorig jaar?
2 jaar geleden toch?quote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
US Open 2010 toch? Noem ik vorig jaar. En het zou best kunnen, is me eigenlijk nooit eerder opgevallen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2 jaar geleden toch?
Maar die vrouw zie je het hele jaar door. Is dit pas de 1e keer dat he haar weer ziet? Ze doet echt alle grotere toernooien.
2009quote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
US Open 2010 toch? Noem ik vorig jaar. En het zou best kunnen, is me eigenlijk nooit eerder opgevallen.
echt pas de eerste keer dat het me opvalt, ben altijd bang om Aziaten allemaal over 1 kam te scheren ookquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2 jaar geleden toch?
Maar die vrouw zie je het hele jaar door. Is dit pas de 1e keer dat he haar weer ziet? Ze doet echt alle grotere toernooien.
Nu wellicht welquote:Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef Szura het volgende:
Jammer dat dit nooit een wedstrijd is geweest.
Ja dus.quote:
Het wordt alleen nog spannend bij een derde set.quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Szura het volgende:
9 BPs inmiddels.
Wordt het toch nog spannend.
Maarja, Andrew Castlequote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Federer laat het dit jaar toch wel een paar keer liggen.
MP tegen Djoko (SF USO)
2-0 voor tegen Tsonga @ Wimbledon
Serveren voor de titel @ WTF
Castle gaat het net opnoemen.
Mwa, hij kon er maar net bij.quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Die had langs de lijn gekund, Tsonga.
Het is het hele toernooi al niks.quote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het is wel de tie-break van de UE's zeg.
Dat zei Siemerink ook.quote:
Siemerink zei ook dat Federer dit jaar verloor van Berdych op Wimbledon.quote:
Ja, maar dit was een helder moment van hem.quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Siemerink zei ook dat Federer dit jaar verloor van Berdych op Wimbledon.
Haha ja, hoorde het ook bij de terugblik vanmiddag.quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Siemerink selecteerde Rogier Wassen nietquote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Siemerink selecteerde Rogier Wassen niet
Op mijn stream was ie de ballen nog aan het pakken voor de servicequote:
Ik las 'Slet!'quote:
Hij is nog steeds dik favoriet, niets aan het handjequote:Op zondag 27 november 2011 20:22 schreef TheGeneral het volgende:
Federer![]()
Break voor in de 2e set.
Kansen op dubbele break in de 2e
kans op uitserveren op *5-4
2x een minibreak voor in de tiebreak
Op *5-4 2 services om het uit te serveren
Weer zo'n partij waar de kansen niet worden gepakt ...
Denk je dat Federer nog wel wint? Ik hoop het wel.quote:Op zondag 27 november 2011 20:22 schreef TheGeneral het volgende:
Federer![]()
Break voor in de 2e set.
Kansen op dubbele break in de 2e
kans op uitserveren op *5-4
2x een minibreak voor in de tiebreak
Op *5-4 2 services om het uit te serveren
Weer zo'n partij waar de kansen niet worden gepakt ...
Ik verwacht een simpele derde set voor Federer, of een zware set die Tsonga wint.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Federer nog wel wint? Ik hoop het wel.
Ik hoop het eerste. Tsonga speelt nu alles of niet en tot nu toe is het gelukkig niets.quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik verwacht een simpele derde set voor Federer, of een zware set die Tsonga wint.
XL Tennisgame #90quote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Norrage het volgende:
Wie is die norich waar jullie het over hebben steeds en waarom klinkt die naam als een wannabe norrage?? Kan ie beter norrage-fan heten, heeft fed-fan ook een vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |