SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef detennismaster het volgende:
Dus als Berdych dit wint zijn de halve finales: Ferrer-Tsonga en Berdych-Federer?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
Ook wel leuk tijdens die partij:
Goodall: Ferrer has now put on one of Robbie Koenig's shirts here...
Koenig: That's the shirt I was gonna go out in tonight, so this is a little annoying.
Uiteraard. Na de US Open was het gewoon helemaal niks meer en dan heb je het toch over een periode van een kleine 3 maanden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als je nu naar het hele seizoen van Djokovic kijkt, en vooral naar zijn winst-verliesverhouding is het niet meer zo indrukwekkend als het was vind ik. Nog steeds een enorm goed seizoen, maar bepaald niet het beste seizoen ooit. Zijn winst-verliesverhouding is nu 70-6. Da's wat anders dan de 92-5 en de 81-4 van Federer een aantal jaar geleden.
Kijken of hij dan nog met de opzienbarende conclusie komt dat Djokovic de man van het seizoen isquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
Zondag in studio sport een terugblik op het tennisseizoen met Jan Siemerink.
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
15.00
Federer - Ferrer
21.00
Berdych - Tsonga
Ik ook.quote:
quote:
Ik heb nog niet veel gezien eerlijk gezegd, alleen de 2e set van Djoko-Tips. Maar ik heb niet veel gemist dus, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat we alleen nog maar leuke wedstrijden krijgen met veel mooie rally's, want tot nu toe hebben we daar weinig geluk mee vind ik.
Ik vind dat je inderdaad niet veel gemist hebt nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel gezien eerlijk gezegd, alleen de 2e set van Djoko-Tips. Maar ik heb niet veel gemist dus, ben wel benieuwd.
Dat zou ook verrassend zijn.quote:Ik denk trouwens dat Federer hem gaat winnen, het zou me erg verbazen indien er een andere winnaar komt
Inderdaad ja. Slecht hoor - ben ik niet gewend van Layani. Hij voelde ook in vond ik. En ik snap nog steeds niet dat umpires ingaan op vragen van spelers over hoe de umpire de bal zag. Het zou erom moeten gaan hoe een speler het zelf ziet.quote:
Nee, veel fouten ook in de laatste gam. Het enige is dat hij nog wel 100% van de punten wint als zijn eigen service in gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje nog niet echt indrukwekkend.
BBC2quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella heeft het over goeie eersteservicespercentages. Federer had 60, Ferrer 53.En ze vond het sowieso een goede set, maar beiden hadden meer UE's dan winners dus dat is ook al niet positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |