dat dus!quote:
zo klopt iequote:
Sandstorm heeft hem vroeger ook wel eens 1 dag online gehad, zou makkelijk kunnen dat 'ie het weer dit jaar zou doen.quote:
daar ben ik gelukkig mee!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef gerbenp het volgende:
Anders regel ik wel weer een opgenomen stream, gewoon vanaf de kabel afgeplukt o.i.d.
Dat was episch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ben ik gelukkig mee!
vorig jaar was ie op oudjaarsavond tijdens het 1e uur van Stenders
klopt jaquote:
ik download de uitzending gemist link en met mp3 cutter haal ik het nieuws eraf. :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef gerbenp het volgende:
Anders regel ik wel weer een opgenomen stream, gewoon vanaf de kabel afgeplukt o.i.d.
Kabel heeft wel een hogere bitrate met geluid van 3FMquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik download de uitzending gemist link en met mp3 cutter haal ik het nieuws eraf. :p
ga je mond spoelen! wel een goed liedje dit trouwensquote:
En dat is erg knapquote:
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, is dit een episch shirt of niet?
http://www.davidandthomas.nl/shop/details.php?id=483
'Dit songquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen! wel een goed liedje dit trouwens
ow,,,mij leek het nog wel wat...quote:
Zeer zekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef gerbenp het volgende:
Qua muziek is de uitzending goed in orde, toch?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
LALALALA LA LA LA LA LALALALAALALLALALALALALA
klopt nog ook![]()
nou, daar zijn we blij mee!quote:
je werkt uit?quote:
romnie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga, voor de verandering, Stenders niet meepikken.
ik ook niet, maar das geen verandering: dalijk Pete Tong op de BBCquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga, voor de verandering, Stenders niet meepikken.
nou ja, als je sexy bent ga ik er van uit dat je uitwerkt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik hou ook van jou!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als je sexy bent ga ik er van uit dat je uitwerkt...In de zin van afwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als jij dat uitsloven in de sportschool zo wil noemen vind ik dat primaquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat uitsloven in de sportschool zo wil noemen vind ik dat prima
je snapt em nu pas? godsamme!quote:
Nou voor de condooms doe ik het.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
een CZzorgverzekering met 50gratis condooms. geven ze ook gebruikgarantie?
Nee maar misschien vergoeden ze wel de abortus of morning-after pil?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
een CZzorgverzekering met 50gratis condooms. geven ze ook gebruikgarantie?
nja, als je er een leuk mokkel bij krijgt ben ik om!quote:
ik ben voor postnatale abortus!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee maar misschien vergoeden ze wel de abortus of morning-after pil?
quote:Primal Scream Alarm!!!!
oja natuurlijkquote:
postanale abortus?quote:
ideetje van Cartman's moeder toen Cartman in South Park seizoen 1 of 2 op zoek ging naar zn vaderquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ideetje van Cartman's moeder toen Cartman in South Park seizoen 1 of 2 op zoek ging naar zn vader
twitter:iwanreuvekamp twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:13:19Ben ik nou de enige die in Nick & Simon de afkorting NS ziet? Ja, vandaar die reclame. reageer retweet
Stem is van Rembo&Rembo. Ofoz...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
die stem van die Zebra ken ik volgens mij...weet alleen niet waarvan..
haha idd! zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
twitter:iwanreuvekamp twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:13:19Ben ik nou de enige die in Nick & Simon de afkorting NS ziet? Ja, vandaar die reclame. reageer retweet
nee, volgens mij niet...iig niet Maxim Hartman....en Theo Wesseloo lijkt me hier niet het type voor...quote:
SPOILER: vrijdag de 13 25-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Maxim Hartmanquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet...iig niet Maxim Hartman....en Theo Wesseloo lijkt me hier niet het type voor...
mmm, zou kunnen. ben echter nog niet helemaal overtuigd...quote:
mmm, ze had het erover dat ze 5 jaar geleden al soppende op haar stoel zat tijdens freaknacht...quote:
soppende vrouwmens aan de lijn bij Bobbiequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
Zo, wat heb ik gemist tijdens Stenders?
1 of ander meiske fantaseert over seks met een redacteur....quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
Zo, wat heb ik gemist tijdens Stenders?
Valt mee dus. Ik hoef niet zo nodig naar soppende vrouwmensen te luisterenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
soppende vrouwmens aan de lijn bij Bobbie
twitter:ilovetechno2010 twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:43:40LEEEEUK!!!!! VOLGENDE WEEK VRIJDAG BEN IK IN DE 3FM STUDIO BIJ ROB STENDERS!!!!!
reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ilovetechno2010 twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:43:40LEEEEUK!!!!! VOLGENDE WEEK VRIJDAG BEN IK IN DE 3FM STUDIO BIJ ROB STENDERS!!!!!
reageer retweet
Kaant ze dat allemaal weg? Mijn god..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
reageer retweet
bekentenis..ik heb een keer meegedaan aan een historisch festival....quote:
Vind ik wel dat Gerard de boel heeft voorgelogen, want hij had het over "grappig".quote:
ouwe azijnpisser!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik wel dat Gerard de boel heeft voorgelogen, want hij had het over "grappig".
Lachebekje eerste klas, maar Raymann... Die vind ik net zo grappig als Claudia.quote:
ow, op die manier. ja, dan heb je een punt. ik moet zelden of nooit lachen om Raymannquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lachebekje eerste klas, maar Raymann... Die vind ik net zo grappig als Claudia.
* 3rdRock tikt met blikje Shandy tegen CindieY's glas: proost!quote:
regel jij dan ff dat ik die zender kan ontvangen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Voor de liefhebbers: Purple Rain begint om 23:00 op BBC4.
Nee. Maar ik kan je wel aanraden een pakket te nemen waar BBC3 en 4 in zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
regel jij dan ff dat ik die zender kan ontvangen?
nja, ik huur inclusief kabeltv en internet enzo en mijn huisbaas is niet 1 van de vlugste. maar ik sta ingeschreven bij de woningstichting dus wellicht over een jaartje ofzo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan je wel aanraden een pakket te nemen waar BBC3 en 4 in zitten.
Schrap die film per direct uit je geheugen en lees het boek. Wat een baggerfilm is datquote:
de film heeft bij mij iig een behoorlijke indruk achtergelaten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schrap die film per direct uit je geheugen en lees het boek. Wat een baggerfilm is dat
Het boek is een triljoen keer zo indrukwekkend. Die film bracht net niks over als je het volledige verhaal kent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de film heeft bij mij iig een behoorlijke indruk achtergelaten.
en daar is die strontplaat van Snoop Kut en Wiz Kutlifa weer. bah
je hebt blijkbaar het boek gelezen, wat is er zo ruk aan de film.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schrap die film per direct uit je geheugen en lees het boek. Wat een baggerfilm is dat
het boek heb ik nooit gelezen. als je dat nou wat eerder had gezegd had ik ht eerder deze avond bij Bol kunnen bestellen. heb net 2uur geleden 1 bluray en 2 boeken besteldquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het boek is een triljoen keer zo indrukwekkend. Die film bracht net niks over als je het volledige verhaal kent.
De plaatselijke rommelmarkt ofzo opduiken, daar is ie vast wel te vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het boek heb ik nooit gelezen. als je dat nou wat eerder had gezegd had ik ht eerder deze avond bij Bol kunnen bestellen. heb net 2uur geleden 1 bluray en 2 boeken besteld
teveel moeite...maar als ik em volgend jaar op de Deventer Boekenmarkt tegenkom...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
De plaatselijke rommelmarkt ofzo opduiken, daar is ie vast wel te vinden
twitter:ZebraZac twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:27:44@hole1988 @fvanl Dat heeft die zebra zeker! Zeg maar Zac hoor;) #zacsworld reageer retweet
probeer de zaterdag- en zondagmiddag Timur Open Radio eens. das ook lachenquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer de zaterdag- en zondagmiddag Timur Open Radio eens. das ook lachen
Eeuwigheid geleden ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jensen was een koning tijdens Veronica FM en Hitradio Veronica in de jaren 90
Twee minuten zei je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:32 schreef TWP het volgende:
Ajax, gelukkig maar 2 minuten dit keer. EN NIET LANGER AUB.
Helaas niet dus. Dacht dat ze er tijdens de complimentenman wel eens vanaf waren.quote:
de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
't Gaat ook zo onmogelijk vaak fout hè. Ik blijf me er over verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
zo oud als haar handen, maar ouder dan haar tandenquote:
BNRquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit toch gvd niet naar BNR ofzo te luisteren...
zla best een prima zender zijn en als ik praatradio wil horen luister ik daar wel naar. bij Stenders wil ik slechte jingles, stomme spelletjes en goede muziek horenquote:
heeft Stenders lekker een excuus om uit te lopen. al zal het vast niet de enige aftelklok zijn vermoed ik....quote:
De HDR was reeds geprogrammeerd voor vriendinlief.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Voor de liefhebbers: Purple Rain begint om 23:00 op BBC4.
tja....wellicht wil je zelf graag een speelgoedsoldaatje zijn?quote:
wat een kneuzenkermisquote:
Neu... Dat nummer van Ilse doet me er op de een of andere manier aan denkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....wellicht wil je zelf graag een speelgoedsoldaatje zijn?
psychiater lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Dat nummer van Ilse doet me er op de een of andere manier aan denken
Ik heb die vergelijking eerder deze week gehoord, dus zo gek zal ie wel niet zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psychiater lijkt me geen slecht idee
Dank je!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psychiater lijkt me geen slecht idee
dan ga ik maar eens naar een psych....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb die vergelijking eerder deze week gehoord, dus zo gek zal ie wel niet zijn.
Niet 't hele nummer trouwens, een bepaald stukje. Ik geloof dat 't bij Coen en Sander was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik maar eens naar een psych....
Idd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
link is vogels
Birdy-Skinny Love en Vogeltjesdans
volgens mij is dat de kreunster die straks hoogtepunten uit de muziekgeschiedenis gaat kreunen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Wie is die dame die daar achter biertjes zit te drinken?
Ah is zij degene waar ik de radio zachter voor zetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is dat de kreunster die straks hoogtepunten uit de muziekgeschiedenis gaat kreunen.
ik harder, dan denken mn bovenburen dat ik een vriendin hebquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ah is zij degene waar ik de radio zachter voor zet
En anders was die eerste hint ook al wel voldoende geweest. Prutsersquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
stelletje sukkels. zelfs ik weet dat!
nee, ze is kandidate geworden....stenders zal nu zelf wel gaan kreunen....quote:
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
marco roelofs van heideroosjes!
en dit typte ik al voor het geraden werd
Aanbid mij dan!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |