de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
't Gaat ook zo onmogelijk vaak fout hè. Ik blijf me er over verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
zo oud als haar handen, maar ouder dan haar tandenquote:
BNRquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit toch gvd niet naar BNR ofzo te luisteren...
zla best een prima zender zijn en als ik praatradio wil horen luister ik daar wel naar. bij Stenders wil ik slechte jingles, stomme spelletjes en goede muziek horenquote:
heeft Stenders lekker een excuus om uit te lopen. al zal het vast niet de enige aftelklok zijn vermoed ik....quote:
De HDR was reeds geprogrammeerd voor vriendinlief.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Voor de liefhebbers: Purple Rain begint om 23:00 op BBC4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |