de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
't Gaat ook zo onmogelijk vaak fout hè. Ik blijf me er over verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
de oetlul die dat vertaald heeft moet ontslagen worden....twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 23:46:08De Nederlandse vertaling van de Steve Jobs bio heeft het gewoon echt over de strenge vliegveldveiligheid sinds 9 september 2001. Drama. reageer retweet
zo oud als haar handen, maar ouder dan haar tandenquote:
BNRquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit toch gvd niet naar BNR ofzo te luisteren...
zla best een prima zender zijn en als ik praatradio wil horen luister ik daar wel naar. bij Stenders wil ik slechte jingles, stomme spelletjes en goede muziek horenquote:
heeft Stenders lekker een excuus om uit te lopen. al zal het vast niet de enige aftelklok zijn vermoed ik....quote:
De HDR was reeds geprogrammeerd voor vriendinlief.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Voor de liefhebbers: Purple Rain begint om 23:00 op BBC4.
tja....wellicht wil je zelf graag een speelgoedsoldaatje zijn?quote:
wat een kneuzenkermisquote:
Neu... Dat nummer van Ilse doet me er op de een of andere manier aan denkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....wellicht wil je zelf graag een speelgoedsoldaatje zijn?
psychiater lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Dat nummer van Ilse doet me er op de een of andere manier aan denken
Ik heb die vergelijking eerder deze week gehoord, dus zo gek zal ie wel niet zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psychiater lijkt me geen slecht idee
Dank je!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psychiater lijkt me geen slecht idee
dan ga ik maar eens naar een psych....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb die vergelijking eerder deze week gehoord, dus zo gek zal ie wel niet zijn.
Niet 't hele nummer trouwens, een bepaald stukje. Ik geloof dat 't bij Coen en Sander was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik maar eens naar een psych....
Idd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
link is vogels
Birdy-Skinny Love en Vogeltjesdans
volgens mij is dat de kreunster die straks hoogtepunten uit de muziekgeschiedenis gaat kreunen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Wie is die dame die daar achter biertjes zit te drinken?
Ah is zij degene waar ik de radio zachter voor zetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is dat de kreunster die straks hoogtepunten uit de muziekgeschiedenis gaat kreunen.
ik harder, dan denken mn bovenburen dat ik een vriendin hebquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ah is zij degene waar ik de radio zachter voor zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |