ik ben voor postnatale abortus!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee maar misschien vergoeden ze wel de abortus of morning-after pil?
quote:Primal Scream Alarm!!!!
oja natuurlijkquote:
postanale abortus?quote:
ideetje van Cartman's moeder toen Cartman in South Park seizoen 1 of 2 op zoek ging naar zn vaderquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ideetje van Cartman's moeder toen Cartman in South Park seizoen 1 of 2 op zoek ging naar zn vader
twitter:iwanreuvekamp twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:13:19Ben ik nou de enige die in Nick & Simon de afkorting NS ziet? Ja, vandaar die reclame. reageer retweet
Stem is van Rembo&Rembo. Ofoz...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
die stem van die Zebra ken ik volgens mij...weet alleen niet waarvan..
haha idd! zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
twitter:iwanreuvekamp twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:13:19Ben ik nou de enige die in Nick & Simon de afkorting NS ziet? Ja, vandaar die reclame. reageer retweet
nee, volgens mij niet...iig niet Maxim Hartman....en Theo Wesseloo lijkt me hier niet het type voor...quote:
SPOILER: vrijdag de 13 25-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Maxim Hartmanquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet...iig niet Maxim Hartman....en Theo Wesseloo lijkt me hier niet het type voor...
mmm, zou kunnen. ben echter nog niet helemaal overtuigd...quote:
mmm, ze had het erover dat ze 5 jaar geleden al soppende op haar stoel zat tijdens freaknacht...quote:
soppende vrouwmens aan de lijn bij Bobbiequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
Zo, wat heb ik gemist tijdens Stenders?
1 of ander meiske fantaseert over seks met een redacteur....quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
Zo, wat heb ik gemist tijdens Stenders?
Valt mee dus. Ik hoef niet zo nodig naar soppende vrouwmensen te luisterenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
soppende vrouwmens aan de lijn bij Bobbie
twitter:ilovetechno2010 twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 22:43:40LEEEEUK!!!!! VOLGENDE WEEK VRIJDAG BEN IK IN DE 3FM STUDIO BIJ ROB STENDERS!!!!!
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |