Die fiets, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fietsDus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo
![]()
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben![]()
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Ik heb er een variatie op, ik moet precies langs een auto gaan terwijl mijn rechtertrapper omlaag is, en als het kan moet het ook op de maat muziek die ik op dat moment op heb op de fietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fietsDus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo
![]()
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben![]()
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
Mijn handen zijn gewoon mooi en verzorgdquote:
Ik kam bijna nooit mijn haarquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.
En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik..
mooie handjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kam bijna nooit mijn haarDan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.
En bij deze voor lind mijn hand.
[ afbeelding ]
Mij voel ik verheven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kam bijna nooit mijn haarDan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.
En bij deze voor lind mijn hand.
[ afbeelding ]
Lief he.quote:
Er zit sinds kort een krasje op mijn bril, daardoor is hij niet helemaal zuiver meer. Ik word er gek van en moet binnenkort echt wel naar de opticien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Dit, maar dan in de auto op de cdspelerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Frictie
OT:
Volume van tv moet eindigen op een 0 of een 5. Ik sorteer graag op kleur en grootte en alles moet zo symmetrisch mogelijk staan
Heel erg herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Mr.117 het volgende:
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
Dat is logisch. Ik draag soms een bril en dan zie je maar de helf omdat je hem met je vette vingers weg had gelegdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
Dit. Op sokken lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar!
Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Dat klopt niet,je verandert je versnelling..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
![]()
Haha, lotgenoot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.
Omg dat doe ik ook altijd. Soms vind ik het zelfs irritant als ik dat steeds doequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Deze doe ik ook! Mensen vinden dat heel irritant en vragen ook standaard wat ik aan het doen ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
I copy thatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Hoe herkenbaar !quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Nouquote:Op zondag 27 november 2011 04:18 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
wtf mang, das toch niet normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |